abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83474210
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef Tijn het volgende:

[..]

Prima als je dat vindt, maar ga dan niet zeuren dat de PVV wordt buitengesloten, want dat is niet zo. Ze krijgen een kans, maar ze willen het spelletje niet spelen. Tsja, dan gaat het voorbij, he.
Je zegt het goed, ze willen het spelletje niet meespelen, kom op nou toch zeg...

De PVV wordt nu alleen op een andere manier buitengesloten

De PVV moet maar gewoon afwijken van wat ze eerder hebben besloten; 'alle partijen aan tafel of wij ook niet'

Misschien een idee voor de Elite(en de rest) om wat meer met het CDA te praten, deze partij speelt hier een spelletje, niet de PVV. Die wil serieuze problemen aanpaken, naja mijn mening is dat niet alle dingen waar de PVV voor staat serieus is, maar toch...
  woensdag 30 juni 2010 @ 01:01:17 #177
293353 Stofzuigerzak
To be or toedoeledoki....
pi_83474247
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:59 schreef Jack1985 het volgende:
De PVV moet maar gewoon afwijken van wat ze eerder hebben besloten; 'alle partijen aan tafel of wij ook niet'
Mee eens Wilders moet nu laten zien dat hij wil regeren. Als hij deze kans laat liggen is hij net zo slecht bezig als de CDA.
  woensdag 30 juni 2010 @ 01:04:32 #178
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_83474333
quote:

[..]

Je zegt het goed, ze willen het spelletje niet meespelen, kom op nou toch zeg...

De PVV wordt nu alleen op een andere manier buitengesloten

Misschien een idee voor de Elite(en de rest) om wat meer met het CDA te praten, deze partij speelt hier een spelletje, niet de PVV. Die wil serieuze problemen aanpaken, naja mijn mening is dat niet alle dingen waar de PVV voor staat serieus is, maar toch...
Iedereen kan z'n poot wel stijf blijven houden, maar dan gebeurt er dus niks. Als Wilders echt wil regeren, past 'ie z'n standpunt aan. En doet 'ie dat niet, dan gaat kabinetsdeelname dus aan z'n neus voorbij, want het CDA heeft geen verplichtingen aan wie dan ook.

Waarom zou het CDA hals over kop in deze besprekingen stappen? De kans is groot dat ze überhaupt niet willen regeren na de verkiezingsnederlaag en de aderlating in de top. En dan al helemaal niet in een kabinet waarvan ze niet zien hoe dat ooit stabiel gaat zijn. En waarom zouden andere partijen in vredesnaam het CDA proberen te overtuigen mee te doen aan een kabinet waar ze zelf geen deel van uit maken en het CDA geen deel van uit wil maken? Dat is echt de wereld op z'n kop.

Er is één persoon die iets aan deze situatie kan doen en dat is Wilders. En als 'ie besluit dat 'ie liever niet meegaat in het politieke spelletje, dan is dat natuurlijk z'n goed recht, maar de kans voor regeringsdeelname heeft 'ie zeker gehad, maar simpelweg niet gepakt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 01:38:45 #179
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83474903
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef Jack1985 het volgende:

...
Wilders houdt vast aan wat hij voorheen ook al heeft gezegt;
...
Oh, zoals een AOW leeftijd zeker?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 30 juni 2010 @ 07:35:56 #180
136 V.
Like tears in rain...
pi_83476487
quote:

[..]

De PVV wordt nu alleen op een andere manier
Zwaaaaaaaaaaaaaar gelul.

Ja, het CDA loopt te kronkelen, maar WIlders werkt zichzelf op de meest mallotige manier in de Calimero-rol, hoor.

Niet dat ik niet begrijp waarom, maar de bal ligt toch echt bij Wilders, met zijn "over zijn eigen schaduw heenstappen".

Magoed, als je op die flapdrol stemt, heb je niet de capaciteiten om dit in te zien, zelfs niet als het voor je in een vormpje wordt gescheten. WIlders-stemmers WILLEN gewoon slachtoffer zijn. Dat zit erin gebakken blijkbaar.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83476684
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 07:35 schreef Verbal het volgende:

[bláááát]

Magoed, als je op die flapdrol stemt, heb je niet de capaciteiten om dit in te zien, zelfs niet als het voor je in een vormpje wordt gescheten. WIlders-stemmers WILLEN gewoon slachtoffer zijn. Dat zit erin gebakken blijkbaar.

V.
Uiteraard moet dit er weer even fijntjes aan toegevoegd worden. De linkserd moet nu eenmaal in elke post even z'n frustratie laten blijken. Zielig. En bovenal: totaal overbodig. We weten het zolangzamerhand wel: linksen vinden PVV-stemmers dom, Tokkies etc. etc.
pi_83476697
quote:

[..]

Dit geloof jij echt he, dat de PVV een serieuze partij is met echte oplossingen enzo? Waarom zetten de normale Nederlanders niet gewoon alle PVV'ers het land uit? Hoeveel voorbeelden (beeld, tekst, alles kan) wil je hebben die aantonen dat Wilders xenofobe waanideeën verspreidt die totaal niet stroken met de werkelijkheid, waardoor zijn 'oplossingen' totaal uit de lucht gegrepen zijn.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_83476720
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 07:58 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Uiteraard moet dit er weer even fijntjes aan toegevoegd worden. De linkserd moet nu eenmaal in elke post even z'n frustratie laten blijken. Zielig. En bovenal: totaal overbodig. We weten het zolangzamerhand wel: linksen vinden PVV-stemmers dom, Tokkies etc. etc.
Genoeg niet 'linksen' die dit ook vinden hoor! Maargoed het is dan ook waar: PVV'ers zijn dom, of racistisch.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_83476746
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:00 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Genoeg niet 'linksen' die dit ook vinden hoor!
Neehoor. Want als je dit vindt ben je per definitie links.
quote:
Maargoed het is dan ook waar: PVV'ers zijn dom, of racistisch.
Nog zoeen, zo'n gefrustreerde linksmens.
pi_83476913
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:02 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

[..]

Typisch voor de PVV, dank voor dit voorbeeld. Begrippen worden door de PVV en haar aanhang gekaapt en geherdefinieerd: vrijheid, racisme, links, uitsluiting, terrorisme, et cetera.

Natuurlijk ben ik gefrustreerd, wat denk je zelf: ik dacht in een leuk, tolerant en vrijzinnig land te leven. Problemen los je volgens mij op via de rechtstaat, waarvoor iedereen gelijk is. Gaan in één keer 1.5 miljoen mensen op een antidemocratische xenofobe super racist stemmen. Lees anders het programma nog een keer door. Niets dan haat en angst, als ik dat wil dan ga ik wel in een Afrikaanse schurkenstaat wonen (hoewel daar tenminste reële problemen zijn, dat dan weer wel).

Ongeveer vijf procent van de bevolking heeft een Turkse of Marokkaanse achtergrond. De tijd dat deze groep zich voortplant als konijnen is alweer een tijdje voorbij, nu ongeveer gelijk aan de autochtone bevolking. Het relatief strenge immigratiebeleid in Nederland zorgt ervoor dat er nauwelijks Moslim-immigranten bijkomen. Hoe zit dat nu, met die islamisering van Nederland?
pi_83476937
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:16 schreef Compatibel het volgende:
Natuurlijk ben ik gefrustreerd, wat denk je zelf
Ik denk zelf dat je gefrustreerd bent.
pi_83476999
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:02 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij illustreert deze post weer overduidelijk zijn gelijk .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_83477025
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:17 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat je gefrustreerd bent.
Reageer inhoudelijk dan @)($@#$)
pi_83477091
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:23 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Reageer inhoudelijk dan @)($@#$)
Ik ga echt niet inhoudelijk reageren op al die linkse leugentjes van je. Waarom zou ik? Die tijd hebben we gehad.
pi_83477158
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:16 schreef Compatibel het volgende:

[..]
Ongeveer vijf procent van de bevolking heeft een Turkse of Marokkaanse achtergrond. De tijd dat deze groep zich voortplant als konijnen is alweer een tijdje voorbij, nu ongeveer gelijk aan de autochtone bevolking. Het relatief strenge immigratiebeleid in Nederland zorgt ervoor dat er nauwelijks Moslim-immigranten bijkomen. Hoe zit dat nu, met die islamisering van Nederland?
De Moslimpartij kreeg bij de gemeenteraadsverkiezingen geen voet aan de grond. Die kregen nergens voldoende stemmen om in de raad te komen. Dus erg hard gaat het nog niet.

En nog steeds wordt er in deze discussie door de PVV-aanhang stelselmatig aan voorbijgegaan dat Verhagen inmiddels gezegd heeft waarom hij niet met de PVV wil onderhandelen: omdat de PVV een aantal standpunten heeft op het gebied van de islam die onverenigbaar zijn met de denkbeelden binnen het CDA.
pi_83477200
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:27 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Ik ga echt niet inhoudelijk reageren op al die linkse leugentjes van je. Waarom zou ik? Die tijd hebben we gehad.
Als je niet inhoudelijk wil reageren moet je misschien weggaan uit een serieus topic?

Noem anders één leugen, dat moet toch lukken?

Hoezo hebben we die tijd gehad? Welke PVV'ers hebben er al serieus op cijfers die de werkelijkheid representeren gereageerd?
pi_83477239
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

De Moslimpartij kreeg bij de gemeenteraadsverkiezingen geen voet aan de grond. Die kregen nergens voldoende stemmen om in de raad te komen. Dus erg hard gaat het nog niet.

En nog steeds wordt er in deze discussie door de PVV-aanhang stelselmatig aan voorbijgegaan dat Verhagen inmiddels gezegd heeft waarom hij niet met de PVV wil onderhandelen: omdat de PVV een aantal standpunten heeft op het gebied van de islam die onverenigbaar zijn met de denkbeelden binnen het CDA.
Dit is toch te debiel voor woorden . Dat keihard wordt aangetoond dat er géén politieke islamisering van Nederland bestaat, maar dat Wilders hier niet op wordt afgerekend. Geen enkele PVV'er ook die zich toch nog even achter de oren krabt en denkt "volgende keer beter nadenken".
pi_83477364
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:33 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Als je niet inhoudelijk wil reageren moet je misschien weggaan uit een serieus topic?
Als jij alleen maar vanuit de onderbuik kunt fulmineren op de PVV en diens aanhangers, en leugens over hen kunt verspreiden, moet je misschien weggaan uit een serieus topic?
quote:
Noem anders één leugen, dat moet toch lukken?
Vrijwel je hele post bestaat uit leugens, die allemaal al oneindig vaak weerlegd zijn, ook op dit forum.
quote:
Hoezo hebben we die tijd gehad? Welke PVV'ers hebben er al serieus op cijfers die de werkelijkheid representeren gereageerd?
Aangezien al die linkse leugentjes van je al oneindig vaak weerlegd zijn, hebben we die tijd gewoon gehad. Je kunt natuurlijk wel gewoon wéér met diezelfde leugentjes aankomen, maar daar maak je geen enkele indruk meer mee.

Het mag natuurlijk allemaal wel, maar ik voel absoluut niet meer de behoefte om erop te reageren. Zeker niet omdat je en passant ook nog eens beledigingen plaatst aan mijn adres.
pi_83477500
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:41 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Als jij alleen maar vanuit de onderbuik kunt fulmineren op de PVV en diens aanhangers, en leugens over hen kunt verspreiden, moet je misschien weggaan uit een serieus topic?
[..]

Vrijwel je hele post bestaat uit leugens, die allemaal al oneindig vaak weerlegd zijn, ook op dit forum.
[..]

Aangezien al die linkse leugentjes van je al oneindig vaak weerlegd zijn, hebben we die tijd gewoon gehad. Je kunt natuurlijk wel gewoon wéér met diezelfde leugentjes aankomen, maar daar maak je geen enkele indruk meer mee.

Het mag natuurlijk allemaal wel, maar ik voel absoluut niet meer de behoefte om erop te reageren. Zeker niet omdat je en passant ook nog eens beledigingen plaatst aan mijn adres.
Mijn hele post is nog nooit weerlegd, zeker niet op dit forum. Alle punten die ik aanhaal zijn waar, en ik nodig je uit om ze inhoudelijk te weerleggen. Zeggen dat dit al talloze keren eerder is gedaan is geen argument maar gelul in de ruimte. PVV'ers zijn hier misschien van onder de indruk, serieuze mensen discussiëren op inhoud. Ga nou niet doen alsof je beledigd bent, a) daar heb ik geen boodschap aan, b) jij begon .
pi_83477616
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:49 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Mijn hele post is nog nooit weerlegd, zeker niet op dit forum.
Jawel hoor. Alleen door mijzelf al honderden keren in de loop der jaren. En nog minimaal tienduizenden zoniet honderdduizenden keren door anderen.
quote:
Ga nou niet doen alsof je beledigd bent, a) daar heb ik geen boodschap aan,
Het moge duidelijk zijn dat ik verder ook geen boodschap heb aan wat jij allemaal uitbraakt.
quote:
b) jij begon .
Waar begon ik precies?

Volgens mij begon jij toch echt zelf door de PVV-stemmer (o.a. mij dus) "dom, of racistisch" te noemen. De conclusie die ik hieruit trek, namelijk dat je een gefrustreerd mannetje ben, is vergeleken bij jouw beledigingen aan mijn adres natuurlijk uitermate mild en beschaafd.
pi_83477785
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:27 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Linkse leugentjes Je bevestigt het gelijk van compatibal; namelijk dat de PVV-stemmers domme klapjosti's zijn
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_83477813
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:55 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Jawel hoor. Alleen door mijzelf al honderden keren in de loop der jaren. En nog minimaal tienduizenden zoniet honderdduizenden keren door anderen.
[..]

Het moge duidelijk zijn dat ik verder ook geen boodschap heb aan wat jij allemaal uitbraakt.
[..]

Waar begon ik precies?

Volgens mij begon jij toch echt zelf door de PVV-stemmer (o.a. mij dus) "dom, of racistisch" te noemen. De conclusie die ik hieruit trek, namelijk dat je een gefrustreerd mannetje ben, is vergeleken bij jouw beledigingen aan mijn adres natuurlijk uitermate mild en beschaafd.
Ik doe een algemene uitspraak, dit is iets anders dan een specifieke belediging. Je stelt je verder enorm aan, waarschijnlijk om de inhoud te vermijden. Er valt niet te beweren dat er islamisering in Nederland plaatsvind. Ik geef aan waarom dit zo is, en jij roept alleen maar "nietus ". Sorry hoor, maar daar overtuig je mij niet mee! Doe anders een linkje ofzo naar een post waarin duidelijk wordt gemaakt dat er heus wel meer dan ongeveer vijf procent Moslims in Nederland aanwezig zijn, dat er heus wel exorbitant veel Moslims naar Nederland emigreren etc.
pi_83477871
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:04 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik doe een algemene uitspraak, dit is iets anders dan een specifieke belediging. Je stelt je verder enorm aan, waarschijnlijk om de inhoud te vermijden. Er valt niet te beweren dat er islamisering in Nederland plaatsvind. Ik geef aan waarom dit zo is, en jij roept alleen maar "nietus ". Sorry hoor, maar daar overtuig je mij niet mee! Doe anders een linkje ofzo naar een post waarin duidelijk wordt gemaakt dat er heus wel meer dan ongeveer vijf procent Moslims in Nederland aanwezig zijn, dat er heus wel exorbitant veel Moslims naar Nederland emigreren etc.
Wat begrijp je niet aan mijn eerdere post? Ik heb geen trek meer om nog weer een keer in te gaan op al die linkse leugentjes uit jouw post. Accepteer dat en droog je tranen.
pi_83477943
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:06 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan mijn eerdere post? Ik heb geen trek meer om nog weer een keer in te gaan op al die linkse leugentjes uit jouw post. Accepteer dat en droog je tranen.
Je hoeft er niet nog een keer op in te gaan, één enkele link naar een post waarin duidelijk wordt gemaakt dat er sprake is van islamisering in Nederland is voldoende. Ik heb zelf al gezocht, maar kan niet vinden.

Wat je nu doet kan iedereen. Gewoon zeggen dat dit al talloze keren is aangetoond, zonder te verwijzen. Daar kom je gewoon niet mee weg, sorry.
pi_83478053
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:09 schreef Compatibel het volgende:
Daar kom je gewoon niet mee weg, sorry.
Natuurlijk kom ik ermee weg. Dat zie je toch? Wat wilde je doen dan? De internetdebateerpolitie erbij halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')