abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:24:52 #276
136 V.
Like tears in rain...
pi_83484827
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dit is niet waar. Op de eerste dag van de formatie heeft Roemer al aangegeven kansen te zien voor een kabinet PVDA-CDA-SP-GL. Hij was alleen de enige die dat vond.
Toen vervolgens VVD-PVV-CDA niet mogelijk leek, heeft 'ie dat nog eens herhaald. En nadat Rosenthal paars+ en VVD-PVDA-CDA had verkend nogmaals.
En gisteren in de kamer weer.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83484830
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:22 schreef Verbal het volgende:

[..]

Die spam je nou al een paar keer. Als ik een typetje van Koot en Bie wil zien, zet ik wel een DVD op.

V.
Het is een feit, de linkse media doet gezellig mee met dat ondemocratische gedoe!
pi_83484905
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef Jack1985 het volgende:

[..]

Het is een feit, de linkse media doet gezellig mee met dat ondemocratische gedoe!
De linkse media? Houd toch eens je domme smoel man. Ik ken zat journalisten en neemt is bezig om de PVV een oor aan te naaien. Alles behalve, men doet objectief verslag van hetgeen dat gebeurt. En als Wilders zich als een ass gedraagt, dan leidt dat nou eenmaal tot negatieve publiciteit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:28:05 #279
136 V.
Like tears in rain...
pi_83484969
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef Jack1985 het volgende:

[..]

Haagse elite, linkse media.

Heb je nog meer platgetreden paden uit Wilders' stokpaardjeshandboek?

En sorry, maar die man uit dat filmpje (mijnheer Visjes?) is echt hilarisch. Nog niet zo vermakelijk als het TON-verkiezingsfilmpje, maar mijn dag is wel weer goed

Dat dit soort mensen echt bestaan

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:29:20 #280
104871 remlof
Europees federalist
pi_83485013
Wilders mag de media juist wel dankbaar zijn. Elke hersenscheet van 'm wordt breed door ze uitgemeten. Allemaal gratis publiciteit, die hem veel zetels heeft opgeleverd.
pi_83485261
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:01 schreef Jack1985 het volgende:

[..]

Misschien kun je beginnen met, wat ze de afgelopen tijd hebben gedaan wat niet goed is in zijn ogen.

Dan zou ik zeggen, niks om mee te beginnen.

Daarnaast zijn ze tig keer erger dan de PVV wat betreft ineens niks meer van ze te horen krijgen...

Zo van, helaas weer niet in de Tweede Kamer, Houdoe en bedankt! Volgende keer beter!

Een blauwtje lopen bij Job Cohen... Hoe krijgen ze het voor elkaar...

Pas als de formatie al in volle gang is, komen hun ineens aankakken, vannuh; "Hey, wij zijn er ook nog!".
Hadden ze veel eerder moeten doen... Dus wat dat betreft zijn ze nog traag van begrip ook!

Ik zat toevallig te twijfelen tussen de CDA en het SP...

Maar ben tot de verkiezingen erachter gekomen, dat ik met mijn stem het meeste bereik als ik voor de CDA stem, SP doet altijd zo traag...

Maargoed, had ik maar voor de PVV gestemd, nu met al dat gezeik dat ze die 1-2-3 buiten sluiten... en nu ineens verwachten ze dat ze het spelletje mee gaan spelen... En als ze dat niet doen, dan ligt het ineens aan de PVV...

De enige Partij die tot nu toe, waar ik wel het idee heb, dat ze wel actie gaan ondernemen.
Ben ook helemaal geen voorstander van al hun standpunten, maar weet ook met zekerheid, dat als ze gaan regeren of niet, dat er genoeg punten niet door zullen gaan, maar gezien al hun standpunten, zien ze genoeg problemen, waar in ieder geval 'iets' aan gedaan moet worden.

En daar ben ik vooral een voorstander van... Dat daar in ieder geval 'iets' mee gedaan wordt, omdat het gewoon een super groot probleem is, en het vooral ons, een hoop kost!

Zie ook; http://www.visjes.net/manipulatie.php
Ben je dit zelf ofzo? Er is zoveel in dit filmpje dat niet klopt, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Wat bijvoorbeeld echt hilarisch is: "het eerste wat het nieuwe kabinet deed was het instellen van een generaal pardon voor 28000 asielzoekers. Nou het begrotingstekort liep natuurlijk enorm op". Lollercoaster! Ook over de media: Wilders wordt helemaal niet hard behandeld door de media, juist niet! Hij krijgt zo ongelovelijk weinig tegenspraak tijdens interviews, veel ruimte om zijn verhaal te vertellen et cetera dat ik er misselijk van word. De ene naar de andere kritische, zinloze en ronduit beledigende vragen aan Rouwvoet, Balkenende, Bos en Cohen, en Wilders wordt met fluwelen handschoenen aangepakt. Kijk anders voor de grap even naar een willekeurig buitenlands interview, waar hij gewoon keihard voor racist uitgemaakt wordt. Een Amerikaanse interviewer die stelt dat hij geen gebruik maakt van "freedom of speech" maar " freedom to insult" enzovoort.

Mensen die denken dan de PVV verandering gaat brengen Geen enkele partij heeft de afgelopen jaren zoveel standpunten veranderd als de PVV, de PVDA is er echt niets bij. Wat is er in godsnaam mis met partijen die aangeven niet met de PVV te willen regeren? Daar wil ik nou bijzonder graag antwoord op. Al eeuwen en in alle landen ter wereld met een democratie kunnen sommige partijen wél met elkaar, en sommige niet. Daar brengt geen verkiezingsuitslag verandering in. Kijk je kan natuurlijk twisten over het systeem, maar een partij die slechts 15.5 procent van de stemmen wint kan in geen enkel systeem automatisch rekenen op regeringsdeelname. Dus PVV-huilies -> stoppen met janken en de volgende keer beter nadenken voor je gaat stemmen (tenzij je een racist bent natuurlijk, dan gewoon opflikkeren)!

[ Bericht 0% gewijzigd door Compatibel op 30-06-2010 12:56:47 ]
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:39:45 #282
136 V.
Like tears in rain...
pi_83485452
Wat ik trouwens erg saillaint vond is dat Wilders gisteren weigerde om hardop te stellen dat hij garant staat voor de Nederlandse rechtsstaat. Zoals Pechtold het verwoordde: Dan hebben we een veel groter probleem dan alleen een moeilijke formatie.

Care to comment, Jack of Jaja?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83485645
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

En gisteren in de kamer weer.

V.
Idd. En hij heeft er aan toegevoegd dat als hij een zelfde voorstel van Cohen kreeg als Wilders van Rutte heeft gekregen, hij binnen 5 minuten met Cohen aan tafel ging zitten.
pi_83485766
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:39 schreef Verbal het volgende:
Wat ik trouwens erg saillaint vond is dat Wilders gisteren weigerde om hardop te stellen dat hij garant staat voor de Nederlandse rechtsstaat. Zoals Pechtold het verwoordde: Dan hebben we een veel groter probleem dan alleen een moeilijke formatie.

Care to comment, Jack of Jaja?

V.
Dat lijkt mij ook een groter probleem. Ik snap dan ook nog steeds niet dat Rutte schijnt te denken dat 'ie er met de PVV uit kan komen. PVV staat net zo ver (of misschien zelfs wel verder) van de PVDA af op economisch gebied en een beetje liberaal zou moeten gruwen van ideeën als koranverbod, kopvoddentax, geen moskeeën en islamitische scholen meer.
pi_83485841
Ik ben het met de PVV-ers eens! De linkse koningin die de linkse Rosenthal benoemde. Daar begon het allemaal mee, gevolgd door de nep-besprekingen tezamen met linkse Rutte die onze witte held Wilders een links oor aannaaide. En toen was er ook nog eens linkse Verhagen die op slinkse wijze eveneens de onderhandelingen wist te manipuleren. Het complot werd helemaal compleet toen linkse Pechtod, theedrinkende Job en communist Halsema zogenaamd linkse Rutte ertoe bewogen om gewoon verder te gaan met de onderhandelingen. Een mooie cover-up zoals we dat noemen. Nu is het plaatje helemaal compleet nu linkse Rosenthal gestopt is met zijn job en het overgelaten heeft aan de communisten van de PVDA, met dank aan onze linkse Bea.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:49:05 #286
136 V.
Like tears in rain...
pi_83485880
Die Wilders zwabbert in zijn argumentatie ook een partij heen en weer... ongelooflijk dat dat niet harder is afgestraft in het debat, gisteren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:49:50 #287
104871 remlof
Europees federalist
pi_83485912
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben het met de PVV-ers eens! De linkse koningin die de linkse Rosenthal benoemde. Daar begon het allemaal mee, gevolgd door de nep-besprekingen tezamen met linkse Rutte die onze witte held Wilders een links oor aannaaide. En toen was er ook nog eens linkse Verhagen die op slinkse wijze eveneens de onderhandelingen wist te manipuleren. Het complot werd helemaal compleet toen linkse Pechtod, theedrinkende Job en communist Halsema zogenaamd linkse Rutte ertoe bewogen om gewoon verder te gaan met de onderhandelingen. Een mooie cover-up zoals we dat noemen. Nu is het plaatje helemaal compleet nu linkse Rosenthal gestopt is met zijn job en het overgelaten heeft aan de communisten van de PVDA, met dank aan onze linkse Bea.
Juist
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:50:33 #288
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_83485951
Haarbal is niet serieus te nemen
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_83486097
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:16 schreef Jack1985 het volgende:
Kamerdebat n.a.v verslag informateur

Spreektekst van Geert Wilders

Die groep kiezers is zojuist de afgelopen weken buiten de democratie geplaatst.

Er is geen seconde onderhandeld met de grote winnaar. De grootste winnaar van de verkiezingen. G

Vz, de kans is groot dat er een kabinet komt van het brede midden. Maar welke partij is breder dan de PVV en wie vertegenwoordigt het hart van de democratie meer dan de Partij voor de Vrijheid.

http://www.trouw.nl/nieuw(...)e_partij_worden.html
Ik heb al dat gejank er even tussenuit geknipt. Wat een klein kind is die gast ook, hoe kun je deze man nu als een voorbeeld zien? Dat is vraag 1 van mijn kant.

De kiezers zijn niet buiten de democratie geplaatst: allereerst komen er gewoon zetels in het parlement bij voor de klapjosti's, die een belangrijke functie hebben in de democratie. Allemaal met het recht van initiatief en noem maar op. Ten tweede mogen de Christenunie, de SP, de SGP, de PVDD en al die andere pauperpartijen ook niet mee doen. Samen goed voor heel wat meer stemmers dan de heer Wilders. Zo werkt het systeem en daar heeft Wilders voor de verkiezingen ook niet over lopen janken. Vraag 2 van mijn kant aan de PVV'ers: wat is jullie reactie hierop.

Dan nog het gene dat mij wel het meest stoort: dat mega arbitraire gezeik over 'de grootste winnaar', bepaald door het aantal gewonnen zetels. D66 is meer dan drie keer zo groot geworden, had net zo goed als grootste winnaar aangemerkt kunnen worden. VVD is de grootste partij geworden, dus feitelijk de grootste winnaar.

Mijn laatste vraag aan de PVV'ers hier: denken jullie echt dat de PVV de breedste partij is die het hard van de democratie vertegenwoordigt? Wat is er precies breed aan het partijprogramma bijvoorbeeld, ik zie alleen maar Moslims en Linksen gebasht worden. Hoe kan een partij die geen democratische structuur heeft staan voor het hard van de democratie?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:53:29 #290
136 V.
Like tears in rain...
pi_83486099
Ik vind de term 'pruik' duidelijker voor Wilders...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:54:06 #291
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_83486131
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Verbal het volgende:
Ik vind de term 'pruik' duidelijker voor Wilders...

V.
Ik refereerde dan ook niet aan Wilders
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:55:17 #292
136 V.
Like tears in rain...
pi_83486170
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

O?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83486230
Heerlijk. Al dat linkse zuur dat maar blijft stromen.
pi_83486275
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef Irian.Jaya het volgende:
Inhoudelijke tegenargumenten zouden je sieren. Ik heb die hele verhalen toch hopelijk niet voor niets getypt?
pi_83486307
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Contaminatie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_83486772
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef remlof het volgende:
Wilders mag de media juist wel dankbaar zijn. Elke hersenscheet van 'm wordt breed door ze uitgemeten. Allemaal gratis publiciteit, die hem veel zetels heeft opgeleverd.
Precies. Hans Janmaat verloor zijn zetels toen de media geen aandacht meer aan hem gaven

PVV'ers hier zijn wel lachwekkend, gaat er eentje serieus een link leggen met de huidige situatie van Nederland met die van Duitsland in de jaren '30
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:09:26 #297
136 V.
Like tears in rain...
pi_83486802
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Contaminatie.
Waar?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83486831
Grappig hoe al die linksen tegen elkaar opbieden wie de meest verzuurde taal uit kan slaan.
pi_83487191
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:57 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Inhoudelijke tegenargumenten zouden je sieren. Ik heb die hele verhalen toch hopelijk niet voor niets getypt?
Kleine voorspelling: ja, maar de islam is stout
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:26:41 #300
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_83487518
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:56 schreef Irian.Jaya het volgende:
Vinden wij (s)Linkschen ook als we naar het gehuil van Wilders en zijn stemmers kijken. Wordt helemaal lachen als er straks een kabinet zonder de PVV is.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')