Wel lekker veel verdientquote:
Wat is dat voor baantje dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel lekker veel verdientEn heb nu een baantje gevonden waarbij ik gewoon kan chillen
Er ligt een pakhuis vol met documenten, en die moet ik scannen. Dwz, uit een hoesje halen, op een stapel leggen, scanner aanzetten en heel dat ding wordt gescand. In de tussentijd muziek luisteren dusquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er ligt een pakhuis vol met documenten, en die moet ik scannen. Dwz, uit een hoesje halen, op een stapel leggen, scanner aanzetten en heel dat ding wordt gescand. In de tussentijd muziek luisteren dus
Wat een hersendodend baantje zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er ligt een pakhuis vol met documenten, en die moet ik scannen. Dwz, uit een hoesje halen, op een stapel leggen, scanner aanzetten en heel dat ding wordt gescand. In de tussentijd muziek luisteren dus
Het mooie is dat ik heel langzaam mag werken, kan fokken, film kan kijken, ik daar mag werken wanneer het mij uitkomt, ik een eigen kantoor krijg, en er 11 uur per dag mag zitten (pauze doorbetaalt). Op zich is dat wel lekker bijverdienenquote:
In je eentje werken is zoooo veel fijner!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een hersendodend baantje zeg.Ga dan samen met Kees pallets sorteren.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik heel langzaam mag werken, kan fokken, film kan kijken, ik daar mag werken wanneer het mij uitkomt, ik een eigen kantoor krijg, en er 11 uur per dag mag zitten (pauze doorbetaalt). Op zich is dat wel lekker bijverdienenEn het belangrijkste is dat er een airco is
maar wel veel minder gezelligquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In je eentje werken is zoooo veel fijner!
Ik doe niet alleen gezellig. Alleen aan lui.quote:
Ik kon ook koekjes gaan draaien in de koekjesfabriek zoals 2 jaar geleden.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kon ook koekjes gaan draaien in de koekjesfabriek zoals 2 jaar geleden.
Da's echt kutwerk hoor. Tikkertje doen in de fabriek bij 40 graden, negermoppen tegen Surinamers vertellen en elke dag 2 uur fietsen om er te komen waren mijn hoogtepunten daar!quote:
klinkt wel heel relaxquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik heel langzaam mag werken, kan fokken, film kan kijken, ik daar mag werken wanneer het mij uitkomt, ik een eigen kantoor krijg, en er 11 uur per dag mag zitten (pauze doorbetaalt). Op zich is dat wel lekker bijverdienenEn het belangrijkste is dat er een airco is
damn, ik zoek toch iets meer uitdaging in een baantjequote:
ja dat wel. maar als bijbaantje voor in de vakantie... prima hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
damn, ik zoek toch iets meer uitdaging in een baantje
joahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Werken![]()
Rustig hier joh![ afbeelding ]
heerlijk, rust in de tentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Werken![]()
Rustig hier joh![ afbeelding ]
zullen we samen een ijsje gaan eten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Raketjes in een glas zijn lekker![]()
Misschien moet je nog een stuk of 4 raketjes opeten?
dat bedoelde je denk ik. niet nog even zogenaamd sarcastisch doen hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zullen we samen een ijsje gaan eten?![]()
![]()
Die zijn niet vies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |