ja, het is gewoon de sectie afwachtenquote:
Het dubbele komt meer in de buurt.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef bijdehand het volgende:
Haha, vrijdag tegen Brazilie of ChiliDus de halve finale kunnen we niet halen
Bij Brazilie zingen ze wel allemaal het volkslied meequote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef bijdehand het volgende:
bakkes, we worden toch wel kampioenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:16 schreef bijdehand het volgende:
Precies!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
bakkes, we worden toch wel kampioen
inderdaad! bijdehandje dat ie is...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Precies!
Bijdehand met zn opmerkingen, die dacht dat we vanmiddag ook konden opruimen JA DOEI![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad! bijdehandje dat ie is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad! bijdehandje dat ie is...En ook nog eens bijdevoet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een viezerikBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
inderdaad!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En ook nog eens bijdevoet!
Wat een viezerik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad!Ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]Ahhh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
ik haat spoilers, dan moet ik weer helemaal een keer extra klikken
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
ik haat spoilers, dan moet ik weer helemaal een keer extra klikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]ja dat had ik wel verwacht jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de airco is zeker ook weer kapot zoals gebruikelijk?
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
![]()
zo tof om het verschil te zien tuissen mijn oude/nieuwe camera
[ Bericht 4% gewijzigd door Puala op 28-06-2010 22:24:26 ]![]()
![]()
Deze is ook wel tof![]()
En mocht iemand geïnteresseerd zijn. Hier staat de rest: http://puala.nl/bs/index.html
[ Bericht 4% gewijzigd door Puala op 28-06-2010 22:24:47 ]![]()
Mooie fotoquote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
[ [url=http://puala.nl/bs/slides/betuws_spektakel-0609%20[fok_610].jpg]afbeelding[/url] ]
~Si vis amari, ama~![]()
Mooie foto'squote:Op maandag 28 juni 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nu een andere site dan eerst?Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
Enkel een overzichtelijkere layout als eerstquote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mooie foto's
Heb je nu een andere site dan eerst?
puala.nl is het nog steeds
![]()
![]()
Ja, de layout bedoel ikquote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Enkel een overzichtelijkere layout als eerstpuala.nl is het nog steeds
![]()
En je doelen en gedichten enzo staan er niet meer op?
Ziet er verder erg goed uit idd!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
Dat vind ik wel jammer.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
En je doelen en gedichten enzo staan er niet meer op?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
dood hierOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
inderdaad. en ik ga naar bed. trusten peoplequote:Op maandag 28 juni 2010 23:56 schreef kutkabouter het volgende:
dood hier~Si vis amari, ama~![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
inderdaad. en ik ga naar bed. trusten people
Mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Goeiemorgen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dadelijk m'n halfjaarbeoordelingsgesprek
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Dadelijk m'n halfjaarbeoordelingsgesprek~Si vis amari, ama~![]()
![]()
![]()
Ook weer overleefd, en straks krijg ik m'n loonsverhoging te horen.
Jeujquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
![]()
Dus wanneer worden we uitgenodigd voor een feest?
Ik geef nooit feestjes.
Yeeey! Lekker zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Zie ondertitel / sigquote:
Geen feestje?En ik kan van hem af nog wel strompelend naar huis.
Leek me ideaal.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Nice!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
![]()
Ook weer overleefd, en straks krijg ik m'n loonsverhoging te horen.![]()
Ik ga maar eens richting Eindhoven...~Si vis amari, ama~![]()
goeiemorgen
ow wacht...
Ga jij ook wel eens zwemmen in de haarsteegse wiel?quote:Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.![]()
quote:Lange achtervolging door politie in Den Bosch
DEN BOSCH - De politie heeft dinsdagochtend na een lange achtervolging een 28-jarige Bosschenaar in zijn woonplaats aangehouden in een gestolen auto.
Tijdens zijn vlucht reed de verdachte meerdere keren over fiets- en voetpaden en door bermen, waarbij voetgangers en fietsers aan de kant moesten springen.
Volgens de politie probeerde de man in de binnenstad met hoge snelheid te ontkomen nadat agenten de auto hadden nagetrokken. De Bosschenaar reed herhaaldelijk tegen de rijrichting in. Zijn vlucht ging dwars door diverse woonwijken en over de A59 terug naar de stad. Op de Orthenseweg reden agenten met hun auto's de gestolen wagen klem. Drie politiewagens raakten daarbij licht beschadigd.![]()
dit jaar nog niet, vorig jaar welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ga jij ook wel eens zwemmen in de haarsteegse wiel?
maar het mag dus niet meer, gisteren was er politiecontrole en iedereen heeft een bon gehadOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Serieusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit jaar nog niet, vorig jaar wel
maar het mag dus niet meer, gisteren was er politiecontrole en iedereen heeft een bon gehad
Ik ben zondagavond en maandagavond nog geweest
nouja ze willen er dus weer eens natuurgebied van makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Serieus
Ik ben zondagavond en maandagavond nog geweest
![]()
![]()
Ow, nou veel succes voor hun danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nouja ze willen er dus weer eens natuurgebied van maken![]()
![]()
echt hequote:
Ik vroeg me al af waar al die sirenes goed voor waren.quote:
waar slaat de TT eigenlijk op?
Ik ben er ook weer eensNet van 6 tot 6 gewerkt
![]()
![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
met dit weerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben er ook weer eensNet van 6 tot 6 gewerkt
![]()
![]()
![]()
no shitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
op de laatste aantal posts van het vorige topic
Waarom vraag je het dan?quote:
omdat ik het niet weetquote:
KIJK NAAR DE PI DAN
Het was daar maar 25 gradenquote:
ik ga bij 25 graden al kapot als ik werkquote:
Understatementquote:Ik dus ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ga bij 25 graden al kapot als ik werk
laat staan 12 uur langquote:
Wel lekker veel verdientquote:En heb nu een baantje gevonden waarbij ik gewoon kan chillen
Wat is dat voor baantje dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel lekker veel verdientEn heb nu een baantje gevonden waarbij ik gewoon kan chillen
Er ligt een pakhuis vol met documenten, en die moet ik scannen. Dwz, uit een hoesje halen, op een stapel leggen, scanner aanzetten en heel dat ding wordt gescand. In de tussentijd muziek luisteren dusquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er ligt een pakhuis vol met documenten, en die moet ik scannen. Dwz, uit een hoesje halen, op een stapel leggen, scanner aanzetten en heel dat ding wordt gescand. In de tussentijd muziek luisteren dus
~Si vis amari, ama~![]()
Wat een hersendodend baantje zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er ligt een pakhuis vol met documenten, en die moet ik scannen. Dwz, uit een hoesje halen, op een stapel leggen, scanner aanzetten en heel dat ding wordt gescand. In de tussentijd muziek luisteren dusGa dan samen met Kees pallets sorteren.
Het mooie is dat ik heel langzaam mag werken, kan fokken, film kan kijken, ik daar mag werken wanneer het mij uitkomt, ik een eigen kantoor krijg, en er 11 uur per dag mag zitten (pauze doorbetaalt). Op zich is dat wel lekker bijverdienenquote:En het belangrijkste is dat er een airco is
In je eentje werken is zoooo veel fijner!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een hersendodend baantje zeg.Ga dan samen met Kees pallets sorteren.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik heel langzaam mag werken, kan fokken, film kan kijken, ik daar mag werken wanneer het mij uitkomt, ik een eigen kantoor krijg, en er 11 uur per dag mag zitten (pauze doorbetaalt). Op zich is dat wel lekker bijverdienenEn het belangrijkste is dat er een airco is
maar wel veel minder gezelligquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In je eentje werken is zoooo veel fijner!
Ik doe niet alleen gezellig. Alleen aan lui.quote:Ik kon ook koekjes gaan draaien in de koekjesfabriek zoals 2 jaar geleden.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kon ook koekjes gaan draaien in de koekjesfabriek zoals 2 jaar geleden.
Da's echt kutwerk hoor. Tikkertje doen in de fabriek bij 40 graden, negermoppen tegen Surinamers vertellen en elke dag 2 uur fietsen om er te komen waren mijn hoogtepunten daar!quote:
Ook leuk: hok schoongemaakt, meelvat was ontploft. Het was superschoon, ik loop naar beneden en POEF een wolk meel. Kon ik opnieuw beginnen
klinkt wel heel relaxquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik heel langzaam mag werken, kan fokken, film kan kijken, ik daar mag werken wanneer het mij uitkomt, ik een eigen kantoor krijg, en er 11 uur per dag mag zitten (pauze doorbetaalt). Op zich is dat wel lekker bijverdienenEn het belangrijkste is dat er een airco is
~Si vis amari, ama~![]()
damn, ik zoek toch iets meer uitdaging in een baantjequote:
ja dat wel. maar als bijbaantje voor in de vakantie... prima hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
damn, ik zoek toch iets meer uitdaging in een baantje~Si vis amari, ama~![]()
joahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Werken![]()
Rustig hier joh![ afbeelding ]
~Si vis amari, ama~![]()
heerlijk, rust in de tentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Werken![]()
Rustig hier joh![ afbeelding ]
![]()
ik heb net een raketje op en ik vond t heul niet lekker
Raketjes in een glas zijn lekker![]()
Misschien moet je nog een stuk of 4 raketjes opeten?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
zullen we samen een ijsje gaan eten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Raketjes in een glas zijn lekker![]()
Misschien moet je nog een stuk of 4 raketjes opeten?
![]()
dat bedoelde je denk ik. niet nog even zogenaamd sarcastisch doen hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zullen we samen een ijsje gaan eten?![]()
~Si vis amari, ama~![]()
Raket ijsjes zijn vies
Maar sinas, bacardi razz en bessen jammie
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Die zijn niet vies.quote:
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: