Online is hij altijd terug te kijken?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:53 schreef Nihonjin het volgende:
Ik kijk altijd na de wedstrijden eerst effies sportzomer af, en daarna kijk ik VI Oranje terug (omdat je sportzomer niet echt terug kan kijken en ze toch wel leuke beelden hebben af en toe).
Half 12 of 12 uur herhaling hoor van sszquote:Op maandag 28 juni 2010 12:53 schreef Nihonjin het volgende:
Ik kijk altijd na de wedstrijden eerst effies sportzomer af, en daarna kijk ik VI Oranje terug (omdat je sportzomer niet echt terug kan kijken en ze toch wel leuke beelden hebben af en toe).
Dat eveneensquote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Online is hij altijd terug te kijken?
Nee tot 24 uur na uitzendingquote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Online is hij altijd terug te kijken?
Irene heeft vorige week 2 biertjes voor me getapt aan de bar tijdens de pauzequote:Op maandag 28 juni 2010 02:24 schreef Greetings het volgende:
[..]
LOL ik wou er net zelf over gaan posten. Erg leuke meid, maar tapt ze ook dan? Ik zie haar altijd alleen maar lief staan lachen net links van Genee in beeld. Is ze niet gewoon voor RTL ingehuurd om de kijkcijfers wat op te krikken?
mee eens!quote:
.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef Perico het volgende:
Er is geen vergelijk. VI Oranje is puur entertainment en zet meningen scherp neer.. met topgasten als Ivo Niehe en Wouter Bos.
Bij Sportzomer is het volledig afhankelijk van gasten bij Ome Jack.. van het niveau Jan van Halst en Mario van den Ende.. dodelijk saai. Dan mag je als gast nog 1x zeggen "Oranje speelde nog niet zo goed, maar wel 9 punten" en ook hoe het in het stadion was, als een kind zo blij.
En dan moet Schreuder er in met zijn Soweto reportage om het peperdure invliegen van gasten te verantwoorden die stomdronken op safari gaan... en de Bert Maalderink filmpjes zijn helaas met een saaie bondscoach als van Marwijk ook gruwelijk saai.
Echt geen vergelijk.
VI gaat richting de 600.000....dat zijn voor dat programma toch wel ongekende cijfers!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch hebben ze veel meer kijkers. Allemaal ouwe lullen die niet op Fok zitten?
Nog eentje die dit serieus neemt.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:41 schreef Clough het volgende:
Walgelijk, die houding van Gijp en Derksen. Gelukkig worden ze straks wel op hun plaats gezet als Nederland er als gebruikelijk in een kwart of halve finale uit vliegt.
Hoezo is dat gebruikelijk? Van de zes WK's hebben ze twee keer de finale behaald, score van 1 op 3. Kunnen veel landen niet zeggenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:41 schreef Clough het volgende:
Walgelijk, die houding van Gijp en Derksen. Gelukkig worden ze straks wel op hun plaats gezet als Nederland er als gebruikelijk in een kwart of halve finale uit vliegt.
als oranje eruit gaat is het via schlemielige penalties!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:45 schreef Clough het volgende:
Dat zullen zij ook wel als uitweg nemen wanneer Oranje een pak rammel heeft gehad.
Duitsland is dodelijker voorin. Brazilie heeft meer scheidsrechters mee.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:48 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als oranje eruit gaat is het via schlemielige penalties!
dit oranje heeft helemaal niets te duchten van welk land dan ook, want nederland is gewoon de minst zwakke van allemaal
welnee, dat kwam puur doordat die engelsen als spasten en junioren liepen te verdedigen, op die manier had nederland met 7-1 ofzo van dit engeland gewonnen.....zeker weten met de kwaliteiten die wij voorin hebben lopen!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:49 schreef Clough het volgende:
[..]
Duitsland is dodelijker voorin. Brazilie heeft meer scheidsrechters mee.
Het is op Ned1 en het is aansluitend op de wedstrijd. Ik denk dat veel mensen blijven plakken.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch hebben ze veel meer kijkers. Allemaal ouwe lullen die niet op Fok zitten?
ik was ermee bezig maar het lukt me niet echtquote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef metamoffos het volgende:
Is er nu al een sympathiek iemand die die uitzendingen ergens te download zet voor mensen in het buitenland?
Niet mee eens. Alleen Robben is op dit moment echt goed. Bij Duitsland schiet Podoslki vanuit alle hoeken en standen ballen in het doel en lopen ook nog Klose en Muller.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
welnee, dat kwam puur doordat die engelsen als spasten en junioren liepen te verdedigen, op die manier had nederland met 7-1 ofzo van dit engeland gewonnen.....zeker weten met de kwaliteiten die wij voorin hebben lopen!
ach dat zijn gewoon middelmatige spitsen, van gaal zet ze natuurlijk niet voor niets op de reservebank of verkoopt ze.......het zegt meer over de armoedige staat van dit WK toernooi en de engelse verdediging dat deze modale aardige spitsen kunnen excelleren....quote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Clough het volgende:
[..]
Niet mee eens. Alleen Robben is op dit moment echt goed. Bij Duitsland schiet Podoslki vanuit alle hoeken en standen ballen in het doel en lopen ook nog Klose en Muller.
gaat niet gebeuren, ja misschien met de hulp van de scheids zoals gister...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Symer het volgende:
Ik ben benieuwd naar Derksens en Gijps reactie als Nederland er vrijdag uitvliegt omdat Brazilië gewoon beter was.
Ik hoop dat ze dan kunnen toevoegen dat ze veel te optimistisch waren ipv dat ze naar slappe excuses gaan zoeken.
Ze overdrijven natuurlijk, dat zie je zelf toch ook wel? Het hele programma is overdreven. Daarnaast maakt Nederland best wel kans om door te gaan hoor, zo goed loopt het niet bij Brazilie en het zijn vooral de wedstrijden uit het verleden waar Brazalie zijn naam mee heeft gemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Symer het volgende:
Ik ben benieuwd naar Derksens en Gijps reactie als Nederland er vrijdag uitvliegt omdat Brazilië gewoon beter was.
Ik hoop dat ze dan kunnen toevoegen dat ze veel te optimistisch waren ipv dat ze naar slappe excuses gaan zoeken.
Ik zie Podolski wel scoren tegen van Bronckhorst en Mathijssen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ach dat zijn gewoon middelmatige spitsen, van gaal zet ze natuurlijk niet voor niets op de reservebank of verkoopt ze.......het zegt meer over de armoedige staat van dit WK toernooi en de engelse verdediging dat deze modale aardige spitsen kunnen excelleren....
maar tegen een op stoom geraakt Oranje maken die gasten echt geen schijn van kans. absoluut niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |