Hoezo is dat gebruikelijk? Van de zes WK's hebben ze twee keer de finale behaald, score van 1 op 3. Kunnen veel landen niet zeggenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:41 schreef Clough het volgende:
Walgelijk, die houding van Gijp en Derksen. Gelukkig worden ze straks wel op hun plaats gezet als Nederland er als gebruikelijk in een kwart of halve finale uit vliegt.
als oranje eruit gaat is het via schlemielige penalties!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:45 schreef Clough het volgende:
Dat zullen zij ook wel als uitweg nemen wanneer Oranje een pak rammel heeft gehad.
Duitsland is dodelijker voorin. Brazilie heeft meer scheidsrechters mee.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:48 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als oranje eruit gaat is het via schlemielige penalties!
dit oranje heeft helemaal niets te duchten van welk land dan ook, want nederland is gewoon de minst zwakke van allemaal
welnee, dat kwam puur doordat die engelsen als spasten en junioren liepen te verdedigen, op die manier had nederland met 7-1 ofzo van dit engeland gewonnen.....zeker weten met de kwaliteiten die wij voorin hebben lopen!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:49 schreef Clough het volgende:
[..]
Duitsland is dodelijker voorin. Brazilie heeft meer scheidsrechters mee.
Het is op Ned1 en het is aansluitend op de wedstrijd. Ik denk dat veel mensen blijven plakken.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch hebben ze veel meer kijkers. Allemaal ouwe lullen die niet op Fok zitten?
ik was ermee bezig maar het lukt me niet echtquote:Op maandag 28 juni 2010 12:38 schreef metamoffos het volgende:
Is er nu al een sympathiek iemand die die uitzendingen ergens te download zet voor mensen in het buitenland?
Niet mee eens. Alleen Robben is op dit moment echt goed. Bij Duitsland schiet Podoslki vanuit alle hoeken en standen ballen in het doel en lopen ook nog Klose en Muller.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:50 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
welnee, dat kwam puur doordat die engelsen als spasten en junioren liepen te verdedigen, op die manier had nederland met 7-1 ofzo van dit engeland gewonnen.....zeker weten met de kwaliteiten die wij voorin hebben lopen!
ach dat zijn gewoon middelmatige spitsen, van gaal zet ze natuurlijk niet voor niets op de reservebank of verkoopt ze.......het zegt meer over de armoedige staat van dit WK toernooi en de engelse verdediging dat deze modale aardige spitsen kunnen excelleren....quote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Clough het volgende:
[..]
Niet mee eens. Alleen Robben is op dit moment echt goed. Bij Duitsland schiet Podoslki vanuit alle hoeken en standen ballen in het doel en lopen ook nog Klose en Muller.
gaat niet gebeuren, ja misschien met de hulp van de scheids zoals gister...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Symer het volgende:
Ik ben benieuwd naar Derksens en Gijps reactie als Nederland er vrijdag uitvliegt omdat Brazilië gewoon beter was.
Ik hoop dat ze dan kunnen toevoegen dat ze veel te optimistisch waren ipv dat ze naar slappe excuses gaan zoeken.
Ze overdrijven natuurlijk, dat zie je zelf toch ook wel? Het hele programma is overdreven. Daarnaast maakt Nederland best wel kans om door te gaan hoor, zo goed loopt het niet bij Brazilie en het zijn vooral de wedstrijden uit het verleden waar Brazalie zijn naam mee heeft gemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Symer het volgende:
Ik ben benieuwd naar Derksens en Gijps reactie als Nederland er vrijdag uitvliegt omdat Brazilië gewoon beter was.
Ik hoop dat ze dan kunnen toevoegen dat ze veel te optimistisch waren ipv dat ze naar slappe excuses gaan zoeken.
Ik zie Podolski wel scoren tegen van Bronckhorst en Mathijssen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ach dat zijn gewoon middelmatige spitsen, van gaal zet ze natuurlijk niet voor niets op de reservebank of verkoopt ze.......het zegt meer over de armoedige staat van dit WK toernooi en de engelse verdediging dat deze modale aardige spitsen kunnen excelleren....
maar tegen een op stoom geraakt Oranje maken die gasten echt geen schijn van kans. absoluut niet!
Knap want die staan aan het andere kant van het veldquote:Op maandag 28 juni 2010 14:07 schreef Clough het volgende:
[..]
Ik zie Podolski wel scoren tegen van Bronckhorst en Mathijssen.
Podolski? Nee man. Muller krijgt door slecht verdedigen van Engeland 2 doelpuntjes in de schoot geworpen, de enige echte gevaarlijke spit is Klose.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Clough het volgende:
[..]
Niet mee eens. Alleen Robben is op dit moment echt goed. Bij Duitsland schiet Podoslki vanuit alle hoeken en standen ballen in het doel en lopen ook nog Klose en Muller.
Natuurlijk, dat ziet iedereen.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ze overdrijven natuurlijk, dat zie je zelf toch ook wel?
Wie denk je dat dit betaalt?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het programma is volgens mij wel een commerciele megahit. Als je ziet wat ze bij Studio Sport Zomer allemaal doen, gasten naar Zuid-Afrika vliegen, de crew verplaatsen van speelplaats naar speelplaats, dure filmpjes waarbij de gasten ook nog weer allerlei tripjes maken. En dan VI Oranje, één plek, gasten hoeven niet te worden ingevlogen en ze hebben veel sponsors. Ik zou het rendement (opbrengst/kosten) van beide programma's wel eens willen zien, volgens mij zit daar een enorm verschil tussen in het voordeel van VI Oranje, en ze scoren ook steeds beter in de kijkcijfers. RTL mag trots zijn op dit programma.
Ook de losse verkoop van de VI schijnt echt omhoog gevlogen te zijn. Daarom is het ook zo vrolijk aan tafel, ze worden er allemaal beter van en de kijker heeft een leuk programma en dat zonder subsidie.![]()
Dat ligt gewoon aan de tegenstander, die negen man in de verdediging zet en hoopt op een gelukstreffer. Alleen aan het begin van de tweede helft tegen Kameroen speelde Oranje echt zwak, verder hebben ze nooit problemen gehad.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef Symer het volgende:
[..]
En Nederland wordt overschat naar mijn mening (ook buiten VI Oranje). Iedereen kijkt de potentie van Oranje, maar vooralsnog wordt die potentie bij lange na niet gehaald.
Dat sowieso. Anti-voetbal landjes zoals een Slowakije zijn leuk voor de poulefase, maar verder is het natuurlijk brandhout wat er op het veld staat.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de tegenstander, die negen man in de verdediging zet en hoopt op een gelukstreffer. Alleen aan het begin van de tweede helft tegen Kameroen speelde Oranje echt zwak, verder hebben ze nooit problemen gehad.
Ze spelen toch geen tafelvoetbal.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Knap want die staan aan het andere kant van het veld
Beter dat dan een dikke Jack van Gelder die op mijn belastingcenten zich in Zuid-Afrika aan de huidkanker waagt, vind je niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:14 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wie denk je dat dit betaalt?
Dezelfde V.I Lezer .
Het blad met dezelfde dogma's .
Wegwezen met die pulp t.v
Het ligt aan de tegenstander dat we nog geen problemen gehad hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de tegenstander, die negen man in de verdediging zet en hoopt op een gelukstreffer. Alleen aan het begin van de tweede helft tegen Kameroen speelde Oranje echt zwak, verder hebben ze nooit problemen gehad.
We kwamen helemaal niet in de problemen man, we speelden op 80% tegen die negers die vol gas gaven. Vind je het gek dat ze dan een keer op doel mogen schietenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Het ligt aan de tegenstander dat we nog geen problemen gehad hebben.
Kameroen was de eerste die een beetje tegenstand bood en meteen kwamen we in de problemen, laat Brazilië zo ver komen en je staat in de rust al met 2-0 achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |