Preciesquote:Op maandag 28 juni 2010 11:38 schreef bascross het volgende:
Waarom meent iedereen een mening te moeten hebben over een programma dat overduidelijk niet erg serieus is? Eerst die matige presentator, vervolgens die omroep opa en nu weer een matig gratis krantje. Wie zit hier op te wachten?![]()
Ik zapte gister even naar Sportzomer en ik zag meteen het verschil. Bij VI zitten ze aan het bier, bij Sportzomer aan de wijn.
Zoek hulp..quote:Op maandag 28 juni 2010 12:24 schreef Scorpie het volgende:
VI Oranje is gewoon vet, leuk vermaak en niet al te serieus.
Sportzomer is de kanker van dit WK en dient keihard en zonder mededogen van onze subsidiezuigende publieke omroep afgetrapt te worden.
Dus, als ik jou goed begrijp!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Da's lang niet zo erg, als René. Die loopt met broeken aan, waar al gaten in zitten. Als ik een broek met een gat er in hebt zitten, wil ik juist een nieuwe kopen. Je gaat toch niet een broek kopen, waar al gaten in zitten.
Online is hij altijd terug te kijken?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:53 schreef Nihonjin het volgende:
Ik kijk altijd na de wedstrijden eerst effies sportzomer af, en daarna kijk ik VI Oranje terug (omdat je sportzomer niet echt terug kan kijken en ze toch wel leuke beelden hebben af en toe).
Half 12 of 12 uur herhaling hoor van sszquote:Op maandag 28 juni 2010 12:53 schreef Nihonjin het volgende:
Ik kijk altijd na de wedstrijden eerst effies sportzomer af, en daarna kijk ik VI Oranje terug (omdat je sportzomer niet echt terug kan kijken en ze toch wel leuke beelden hebben af en toe).
Dat eveneensquote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Online is hij altijd terug te kijken?
Nee tot 24 uur na uitzendingquote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Online is hij altijd terug te kijken?
Irene heeft vorige week 2 biertjes voor me getapt aan de bar tijdens de pauzequote:Op maandag 28 juni 2010 02:24 schreef Greetings het volgende:
[..]
LOL ik wou er net zelf over gaan posten. Erg leuke meid, maar tapt ze ook dan? Ik zie haar altijd alleen maar lief staan lachen net links van Genee in beeld. Is ze niet gewoon voor RTL ingehuurd om de kijkcijfers wat op te krikken?
mee eens!quote:
.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef Perico het volgende:
Er is geen vergelijk. VI Oranje is puur entertainment en zet meningen scherp neer.. met topgasten als Ivo Niehe en Wouter Bos.
Bij Sportzomer is het volledig afhankelijk van gasten bij Ome Jack.. van het niveau Jan van Halst en Mario van den Ende.. dodelijk saai. Dan mag je als gast nog 1x zeggen "Oranje speelde nog niet zo goed, maar wel 9 punten" en ook hoe het in het stadion was, als een kind zo blij.
En dan moet Schreuder er in met zijn Soweto reportage om het peperdure invliegen van gasten te verantwoorden die stomdronken op safari gaan... en de Bert Maalderink filmpjes zijn helaas met een saaie bondscoach als van Marwijk ook gruwelijk saai.
Echt geen vergelijk.
VI gaat richting de 600.000....dat zijn voor dat programma toch wel ongekende cijfers!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:38 schreef DrDentz het volgende:
Maar toch hebben ze veel meer kijkers. Allemaal ouwe lullen die niet op Fok zitten?
Nog eentje die dit serieus neemt.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:41 schreef Clough het volgende:
Walgelijk, die houding van Gijp en Derksen. Gelukkig worden ze straks wel op hun plaats gezet als Nederland er als gebruikelijk in een kwart of halve finale uit vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |