quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Net alsof ik iemand hoef te huren daarvoor
Touchéquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
* Stephan1237 geeft een ontspannen voetmassage met een bakkie koffie
quote:Zij vertelt dat ze op de dag van de moord op Stephany Flores nog contact met Joran heeft gehad. Hij zou haar om geld hebben gevraagd.
Eh, ja dus?quote:
Ik dreef m'n bed uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik moet pas 10 uur op maar ik kon niet meer slapen
Geen Alberto?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
* Stephan1237 stuurt wat ijsblokjes en een airco naar Maraca toe .Koos is de bezorger
Nee Alberto is undercover als politieagentje langs de weg gaan staan met zijn lasergun en wat gebeurd er danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Maraca het volgende:
Er staat een man te stofzuigen op mijn balkon!
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef Cassius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland, enz...
Gelukkig heeft ie geen iPhone 4, die kun je niet zo vasthouden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef Cassius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland, enz...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Maraca het volgende:
Zit net een handleiding door te nemen:
Problem:
The air conditioning unit does not operate for about three minutes after turning it on.
Solution:
wait for three minutes
Nou, hij is dus kapotquote:
Zit de stekker er wel in?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, hij is dus kapotDing is ook tig jaar oud
quote:
Sensortje droog maken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Hij zit te miepen dat de watertank vol zit, maar als ik hem wil legen komt er niks uitMaar hij doet het pas op het moment dat hij vindt dat hij leeg is
quote:
Zal vanavond vast over je dromenquote:
Nu nog koffie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Cassius het volgende:
Kopje koffie, ventilator aan, best aangenaam zo
Dat ookquote:
IJsthee van de Aldi.. allemachtig. Vraag me af hoeveel trays ik daarvan heb weggewerktquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
IJsthee (en dan die van de Aldi) is toch het lekkerst.
Hier gaat er een tray per een/twee weken doorheen denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
IJsthee van de Aldi.. allemachtig. Vraag me af hoeveel trays ik daarvan heb weggewerkt
Haha nee, dat is niet hetzelfdequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hier gaat er een tray per een/twee weken doorheen denk ik. Smaakt ijskoffie eigenlijk naar koude koffie
? Want dat is namelijk niet te zuipen
Melkquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haha nee, dat is niet hetzelfde
De ijskoffie die ik maak is een mix van koffie, melk, cacao, vanille-ijs en geschaafd ijsen slagroom
![]()
Normaal gesproken drink ik ook geen koffie met melk. maar voor de ijskoffie is het heerlijkquote:
Ja, eentje maar hoor. Maar mijn biologische klok loopt ook weer 2 uur achter oid, vandaar zo laatquote:
Zelfs dan is het nog laat voor koffie.. dan doe je geen oog dicht johquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, eentje maar hoor. Maar mijn biologische klok loopt ook weer 2 uur achter oid, vandaar zo laat
WoWquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef Maraca het volgende:
Je hebt er een concurrent bij
WoW #267 Waar we 13 euro p/m betalen om offline te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik droomde dat ik in de tweede kamer zat en ik had een discussie met hemquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd waar het wel over ging
En toen werd je wakker van de stofzuiger?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik in de tweede kamer zat en ik had een discussie met hem_!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En toen werd je wakker van de stofzuiger?
Nouja, ik ga aan de slag bij mijn bijbaanquote:
Dat valt wel mee, eerder niet vanwege de warmte denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zelfs dan is het nog laat voor koffie.. dan doe je geen oog dicht joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |