BRA-CHI natuurlijk!quote:
quote:
wauw, jij bent ook de eerste die actief voetbal volgt hierquote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijken hoe Brazilië de volgende tegenstander van Nederland wordt natuurlijk!
Chili. Maar het staat al 2-0 voor Braziliëquote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wauw, jij bent ook de eerste die actief voetbal volgt hier
Wie wordt het als Brazillïe het niet wordt?
Ik zie het, gaan we gesloopt worden donderdagquote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Chili. Maar het staat al 2-0 voor Brazilië
Vrijdag om 16:00 uur dacht ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie het, gaan we gesloopt worden donderdag?
En hoelaat ..?
Ja, dan is het wel gedaan met de oranjevreugdequote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Maraca het volgende:
Gaat Nederland dan eindelijk weer normaal doen?
Ja, in alle rust de Tour volgenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef Maraca het volgende:
Gaat Nederland dan eindelijk weer normaal doen?
WARM.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
HOE WAS JULLIE CAPSLOCK DAY? IK GA SLAPEN
Kom op, dat is nog saaier dan het WKquote:
Heb je die valpartijen nooit gezien?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de tour leuk kan zijn, echt elke sport lijkt me boeiender dan dat
Is dat het enige?quote:
TOT OVER EEN HALF UUR DANquote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
HOE WAS JULLIE CAPSLOCK DAY? IK GA SLAPEN
Het is interessanter dan het WK, de commentators weten ook veel over de omgeving te vertellen. 's Avonds natuurlijk de Avondetappe kijkenquote:
quote:
Wat is er dan interessant aan, ben je voor een speler ofzo, je ziet 100 mensen fietsen die elkaar bijna nooit inhalen. Er is geen hoogtepunt, het enige is de omgevingen, maar daar doe je het toch niet voor?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het is interessanter dan het WK, de commentators weten ook veel over de omgeving te vertellen. 's Avonds natuurlijk de Avondetappe kijken
Voor de raboploeg natuurlijk. En het gaat ook niet om het inhalen, maar om de ontsnappers, en of ze eerder aankomen. Verder kunnen ze nog punten behalen met sprints/klimmen. En een massasprint op het eind is ook altijd mooiquote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er dan interessant aan, ben je voor een speler ofzo, je ziet 100 mensen fietsen die elkaar bijna nooit inhalen. Er is geen hoogtepunt, het enige is de omgevingen, maar daar doe je het toch niet voor?
Zo is dat. Ik volg het over het algemeen ook maar met 1 oog hoor, maar vind het wel echt bij de zomer horen. Avondetappe incluis.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:33 schreef TheKC het volgende:
[..]Toegegeven: het is niet constant zo interessant als voetbal, maar wel leuk om te volgen.
2 zelfsquote:
Ik dacht dat je een grap maakte, maar:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:18 schreef Stephan1237 het volgende:
SBS 6 filmt in gevangenis Joran
bron nu.nl
DAT DIT KAN IN PERU
Ja, maar heb er nu niks aan omdat de woningbouw niet wilt dat ik daar komquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Zij wel![]()
26.1 ... vanmiddag rijden zonder airco
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Net alsof ik iemand hoef te huren daarvoor
Touchéquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
* Stephan1237 geeft een ontspannen voetmassage met een bakkie koffie
quote:Zij vertelt dat ze op de dag van de moord op Stephany Flores nog contact met Joran heeft gehad. Hij zou haar om geld hebben gevraagd.
Eh, ja dus?quote:
Ik dreef m'n bed uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik moet pas 10 uur op maar ik kon niet meer slapen
Geen Alberto?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
* Stephan1237 stuurt wat ijsblokjes en een airco naar Maraca toe .Koos is de bezorger
Nee Alberto is undercover als politieagentje langs de weg gaan staan met zijn lasergun en wat gebeurd er danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Maraca het volgende:
Er staat een man te stofzuigen op mijn balkon!
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef Cassius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland, enz...
Gelukkig heeft ie geen iPhone 4, die kun je niet zo vasthouden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:54 schreef Cassius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat dit kan in Nederland, enz...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Maraca het volgende:
Zit net een handleiding door te nemen:
Problem:
The air conditioning unit does not operate for about three minutes after turning it on.
Solution:
wait for three minutes
Nou, hij is dus kapotquote:
Zit de stekker er wel in?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, hij is dus kapotDing is ook tig jaar oud
quote:
Sensortje droog maken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Hij zit te miepen dat de watertank vol zit, maar als ik hem wil legen komt er niks uitMaar hij doet het pas op het moment dat hij vindt dat hij leeg is
quote:
Zal vanavond vast over je dromenquote:
Nu nog koffie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Cassius het volgende:
Kopje koffie, ventilator aan, best aangenaam zo
Dat ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |