Fuck ja dat filmpje!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:14 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
LOL ja, of 'neem mij in mijnen poep!'
weekendje ardennen? begaaieeeeen(of survivallen?)
Klopt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten jong.
automatics opmerking x2quote:
tekno mijn berichtje op vorige pagina nog gechecked? heb ik veel moeite voor gedaanquote:
Wat een vreselijke nickname. Ik word er een beetje verdrietig vanquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een vreselijke nickname. Ik word er een beetje verdrietig van
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Duidelijk
ik was vroeger een fanatiek online gamer (Quake 1 2 3) en vond EDMAN wel een goeie, aangezien ik Edwin heet.
Daarvoor had ik Mr.NuTCHRuSHeR_X(als je 13 bent kan dat nog wel)
Bedankt voor de info. Ik wil graag bij Putte kijken, maar de A12 wordt moeilijk als toegangsweg. Misschien kan ik mijn auto ergens bij Huijbergen zetten en vandaar lopen. Of ik kan gewoon op de fiets natuurlijk, al zie ik daar wel tegenop met deze tropische temperaturen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik heb zondag een soort van date met een Belgische, we hadden afgesproken dat ik zondag naar haar zou komen (omgeving antwerpen). Dat gaat dus niet lukken, provincie antwerpen geeft een file-alarm.
[..]
heb je hier iets aan?
linkje: http://www.verkeerscentru(...)r-100623-tour-zondag
Uhuh, dat had ik al gelezenquote:
Edwinnetje!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:50 schreef Mr.NuTCHRuSHeR_X het volgende:
[..]
Aaa dus je weet wie ik ben?
Kun je me niet brengen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet zondag gaan werken in Hoogerheide (7.30 - 17.00 ofzo), dus ik rij maar via Wouwse Plantage & Huijbergen..
hey dat ben ik niet hoorquote:
Wie is chewbacca?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
hey dat ben ik niet hoor, dat is chewbacca denk ik
Ja wie is datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |