Ik dacht al, hoe kom ik godsnaam aan zo'n pijnlijke reet joh.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ha, dat groepje travestieten dus dat ik op het festival zag! Maar dat bedoelt EDMAN niet...
Way too much information!quote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe kom ik godsnaam aan zo'n pijnlijke reet joh.
Duidelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 14:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Bijnaam van iemand die ik ken..
En ik hoorde dus dat Chewbacca's samen op een eiland leefden, dus daar komt maatschappij van.
En jij?
Hahahaha ja ik snap hetquote:Op maandag 28 juni 2010 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Duidelijk
ik was vroeger een fanatiek online gamer (Quake 1 2 3) en vond EDMAN wel een goeie, aangezien ik Edwin heet.
Daarvoor had ik Mr.NuTCHRuSHeR_X(als je 13 bent kan dat nog wel)
Neem anders nog een Breezerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
quote:
heyhey das 11 jaar geleden, toen was Breezertaal nog niet eens bekendquote:
Die had je hier moeten registreren, echtquote:Op maandag 28 juni 2010 14:34 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Duidelijk
ik was vroeger een fanatiek online gamer (Quake 1 2 3) en vond EDMAN wel een goeie, aangezien ik Edwin heet.
Dan is je reputatie al naar de knoppen voordat je begintquote:Op maandag 28 juni 2010 14:57 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die had je hier moeten registreren, echt
Hahahhaha en ik kreeg elke keer als ik jouw sig las dat liedje in m'n hoofdquote:Op maandag 28 juni 2010 14:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
zoek op youtube (kan er hier opt werk niet op):
Lutzenkirchen - 3 tage wach
Huh watquote:Op maandag 28 juni 2010 14:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan is je reputatie al naar de knoppen voordat je begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |