En dat was je niet gewend?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:47 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Goed. Zag heel veel allochtonen.
[..]
Chewies worden gediscrimineerd
Ligt eraan wat je bedoeld.. Gediscrimineerd worden of allochtonen?quote:
Beidequote:Op woensdag 30 juni 2010 16:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoeld.. Gediscrimineerd worden of allochtonen?
quote:
Grote reclamestoet plus wielrennertjes komen zeer snel vanaf de Oude Zeeuwse weg binnen en racen dan over Scheldelaan de Putseweg op, naar Kapellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef Gutz het volgende:
Was 't topic even kwijt.![]()
Iig, heeft er iemand een idee wat de doorkomst van de Tour de French in Hoogerheide is?
is dat zo raar?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Er is gewoon een user die Chewbacca heet![]()
Chewbacca
Ik heb zondag een soort van date met een Belgische, we hadden afgesproken dat ik zondag naar haar zou komen (omgeving antwerpen). Dat gaat dus niet lukken, provincie antwerpen geeft een file-alarm.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:34 schreef teknomist het volgende:
Ik ben wel van plan om te gaan naar de TDF zondag. Wat is verstandig? Is het een idee om vanaf de snelweg naar Antwerpen naar Stabroek te rijden? Of via Ossendrecht?
heb je hier iets aan?quote:misschien heb ik slecht nieuws, tenzij je er niet mee zit om waarschijnlijk heeeeeel lang in de file te staan
mijn collega zegt mij net dat zondag de E19 voor een deel is afgesloten! de tour de france passeert bij mij in de buurt!
en de A12 daar zijn ze aan t werken, dus das ook geen optie!!!
Daar is er maar één rijbaan vrij en da gaat van geen meter, ik rij zo ook niet meer naar huis, moet helemaal binnendoor, anders sta ik ook wel een uurtje in de file!!!
Jij moet het dan weten of je dat ziet zitten, ik weet ook niet hoe druk het gaat worden natuurlijk, ma ze melden da der 500.000 man op af gaat komen! das OVERDREVEN !!!
Wat denk je ?
Klootzakquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Morgen allemaal!Nog 1 dagje werken, dan lekker lang weekend!
Belgisch accent is zoooquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik heb zondag een soort van date met een Belgische, we hadden afgesproken dat ik zondag naar haar zou komen (omgeving antwerpen).
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Klootzak, ok ok tis je gegunt
morgen op de vestiging in Roosendaal werken en om 07:00 beginnen, zodat ik om half 3 klaar ben en dan meteen de stad in kan
I know! heerlijk! grappige is dat ik een tijdje een soort van relatie met een vriendin van haar heb gehad (terwijl die een vriend hadquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Belgisch accent is zooo![]()
[..]
Da's beter, dan kan je te voet naar het werk joh!
*Zal ik uwen stamper eens even in mijnen mond nemen*quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
I know! heerlijk! grappige is dat ik een tijdje een soort van relatie met een vriendin van haar heb gehad (terwijl die een vriend had) en dat ik hun tegenkwam op awakenings. Nu gaan we voor de vriendin
Ja, woon serieus ook 500m van de vestiging af dus gelukkig mis ik niets van de wedstrijd. Ik denk dat het verkeer morgen bij jou wel mee zal vlalen. alleen katjes houden je wel bezig! (vriendin vna me heeft er net ook 1, net een baby waar je op moet letten)
Hee nieuwe lay-outquote:
LOL ja, of 'neem mij in mijnen poep!'quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
*Zal ik uwen stamper eens even in mijnen mond nemen*![]()
![]()
paar man bij ons in de groep zijn naar Werchter, en een aantal anderen zitten een weekendje in de Ardennen, dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |