Ze hebben ook speciale kindermenu's. Klein frietje met een knakworstje.quote:
We hebben niet allemaal obesitas.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze hebben ook speciale kindermenu's. Klein frietje met een knakworstje.
Toch vind ik kapsalon beter.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Heerlijk zo'n bakje kots, ik kan mij niks lekkerder voorstellen dan een bakje vette kots.
Bullshit is er genoeg op Fok!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En als het nou een bakje stierenschijt is?
Dat is het niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En als het nou een bakje stierenschijt is?
Je hebt gelijk, hoe meer je ergens iets van binnenkrijgt, hoe minder plezierig het is.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:38 schreef Dentiwan het volgende:
gatverdamme daar wordt je echt een moddervette tokie van
Stel wijvenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef superdrufus het volgende:
Ik heb genoeg kapsalon gegeten in mijn leven, die smaak blijft goddelijk. Kapsalon is ook lekkerder met shoarma dan met doner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je "over"?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Het is gewoon te lekker. Gelukkig heb ik nog een halve bak over.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
echte bazen eten dat na het uitgaan !
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
echte bazen eten dat na het uitgaan !
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:46 schreef Viper23rd het volgende:
EVEN EEN DOMMEN VRAAGH: WAT IS DAT WAAR GULLIE HET OVER HEBBEN>??????
Over kapsalonquote:Op maandag 28 juni 2010 10:46 schreef Viper23rd het volgende:
Het is koud de dag erna natuurlijk ook heel lekker. Even door de blender bijvoorbeeld.quote:
Laatst was er een onderzoek, bleek dat deze troll nogal obvious was.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef FoolWithMokey het volgende:
Laatst was er onderzoek naar, bleek dat in ruim 80% van de geteste kapsalons spermaresten zaten.
Laatst was er een onderzoek en daaruit bleek dat 75% van de statistieken ter plekke verzonnen werd..quote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef FoolWithMokey het volgende:
Laatst was er onderzoek naar, bleek dat in ruim 80% van de geteste kapsalons spermaresten zaten.
Creatief. Gewaagd. Aanlokkelijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is koud de dag erna natuurlijk ook heel lekker. Even door de blender bijvoorbeeld.
http://lmgtfy.com/?q=2204355&l=1quote:Op maandag 28 juni 2010 10:46 schreef Viper23rd het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb het serieus nog nooit gegeten heh
Ik ben wel benieuwd
Het ziet er iig fucking ranzig uit. Gore vette shitquote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben wel benieuwd
Wijf.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:52 schreef wise het volgende:
[..]
Het ziet er iig fucking ranzig uit. Gore vette shit
wantquote:
Jezus.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef JackieBrown het volgende:
Is het trouwens kaPsalon, of kaBsalon? Zie het overal anders staan. Vind het tweede logischer anders heet het kapsalon net als waar men hun harenknipt
Het is natuurlijk kapsalon.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:56 schreef JackieBrown het volgende:
Is het trouwens kaPsalon, of kaBsalon? Zie het overal anders staan. Vind het tweede logischer anders heet het kapsalon net als waar men hun harenknipt
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is natuurlijk kapsalon.
Maar, guitig en taalcreatief als ik ben, noem ik het altijd kebabsalon.
het heet kapsalon omdat het kort, pittig en vlot is.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, het heet kapsalon, zo wil de overlevering, omdat de eigenaar van een kapsalon altijd om die combinatie vroeg.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
het heet kapsalon omdat het kort, pittig en vlot is.
SMS jij ook kapsal on?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar had dat Family Guy (quote:
Vind jij.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Daar had dat Family Guy () plaatje niet bij gehoeven hoor.
O echt waar joh?quote:
Oh oh hooo yousee it's funny becausequote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben wel benieuwd
kapsalon is iets wat alleen in zuid holland is afaik.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb het nog nooit gegeten.
Iemand die weet waar je dit kan halen in Maastricht ?
Mensen die huilen over hoeveel calorien er inzitten zijn meestal de mensen die het niet mogen eten omdat ze moddervet zijn
quote:
Mido's Foodcornerquote:Op maandag 28 juni 2010 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
Iemand die weet waar je dit kan halen in Maastricht ?
stoer zegquote:Op maandag 28 juni 2010 18:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik eet minstens een keer in de 2 weken een grote met gemak op. Soms pak ik er nog een kroketje bij.
Een snelle stofwisseling
; ) ; ) ; ;;quote:Op maandag 28 juni 2010 15:55 schreef Mixende_match het volgende:
Mmm zal ik dat na mijn
werk even halen?;)
; ););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)quote:
Doetje, ik tik er zo 2 achter elkaar weg.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik eet minstens een keer in de 2 weken een grote met gemak op. Soms pak ik er nog een kroketje bij.
Een snelle stofwisseling
Fokkop duur in die link man. In de randstad betaal je 3 euro voor een grote kapsalon voor meer dan 2 personen in beginselquote:Op maandag 28 juni 2010 15:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[..]
Mido's Foodcorner
http://www.justeat.nl/restaurants-midos-foodcorner/menu#1104
Of het goed is? Geen idee.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Fokkop duur in die link man. In de randstad betaal je 3 euro voor een grote kapsalon voor meer dan 2 personen in beginsel
tuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Fokkop duur in die link man. In de randstad betaal je 3 euro voor een grote kapsalon voor meer dan 2 personen in beginsel
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef padlarf het volgende:
Laatst enigszins aangeschoten zo'n ding gehaald. Vervolgens op tafel gezet. Toen ik weer wakker werd stond het ding er nog, onaangeroerd.![]()
Toen maar op een bord gestort en in de oven gedaan, was het mijn ontbijt
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Een grote kapsalon is meestal 5 euro, vraag me af waar jij ze voor 3 krijgt.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Alsof jij er dan naartoe gaat rijdenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een grote kapsalon is meestal 5 euro, vraag me af waar jij ze voor 3 krijgt..
Mij in elk topic gaan quotenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof jij er dan naartoe gaat rijden
In principe komt dat op hetzelfde neer jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef Maikuuul het volgende:
Kan je eigenlijk niet gewoon beter een schotel met shoarma friet en salade bestellen of zit er nog wat anders overheen behalve sambal en knoflook ?
gastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef padlarf het volgende:
Ik had laatst trouwens zelf een briljante variatie gemaakt. Friet/patat gebakken, in een bak gestort, daarover heen een pan met chili leeggekieperd en daar weer salade op. Chilikapsalon
edit:
hier een plaatje van een prototype![]()
[ afbeelding ]
Er zit maar één overeenkomstig ingrediënt inquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef padlarf het volgende:
Ik had laatst trouwens zelf een briljante variatie gemaakt. Friet/patat gebakken, in een bak gestort, daarover heen een pan met chili leeggekieperd en daar weer salade op. Chilikapsalon
edit:
[ afbeelding ]
Vrijwel evenveel frieten als chili uiteraard. OP bovenstaande versie zitten geen sla en geen kaas, dus wat dat betreft heb je natuurlijk een puntquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef NietTeVolgen het volgende:
omdat je wat patatjes in je chili gooit is het niet meteen kapsalon
Jij wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
smerigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef padlarf het volgende:
edit:
[ afbeelding ]
Het ziet er niet uit, maar ik geloof dat het best lekker is eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:37 schreef padlarf het volgende:
edit:
[ afbeelding ]
Dat zal het wel zijn dan, wij maken het trouwens gewoon zelf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:14 schreef LWD-Godius het volgende:
Het kan ook aan mij liggen hoor, ik zit al vol van een halve pizza
Het lijkt me toch dat döner van een dönerzaak lekkerder is dan rommel uit de supermarktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn dan, wij maken het trouwens gewoon zelf.
Hooguit een kwartiertje werk en een stuk lekkerder/groter.
Bij het zien van et resultaat dacht ik ook even goeie frieten en goeie chili te hebben verneuktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit, maar ik geloof dat het best lekker is eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |