; ) ; ) ; ;;quote:Op maandag 28 juni 2010 15:55 schreef Mixende_match het volgende:
Mmm zal ik dat na mijn
werk even halen?;)
; ););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)quote:
Doetje, ik tik er zo 2 achter elkaar weg.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik eet minstens een keer in de 2 weken een grote met gemak op. Soms pak ik er nog een kroketje bij.
Een snelle stofwisseling
Fokkop duur in die link man. In de randstad betaal je 3 euro voor een grote kapsalon voor meer dan 2 personen in beginselquote:Op maandag 28 juni 2010 15:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
[..]
Mido's Foodcorner
http://www.justeat.nl/restaurants-midos-foodcorner/menu#1104
Of het goed is? Geen idee.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Fokkop duur in die link man. In de randstad betaal je 3 euro voor een grote kapsalon voor meer dan 2 personen in beginsel
tuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Fokkop duur in die link man. In de randstad betaal je 3 euro voor een grote kapsalon voor meer dan 2 personen in beginsel
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef padlarf het volgende:
Laatst enigszins aangeschoten zo'n ding gehaald. Vervolgens op tafel gezet. Toen ik weer wakker werd stond het ding er nog, onaangeroerd.![]()
Toen maar op een bord gestort en in de oven gedaan, was het mijn ontbijt
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Een grote kapsalon is meestal 5 euro, vraag me af waar jij ze voor 3 krijgt.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Alsof jij er dan naartoe gaat rijdenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een grote kapsalon is meestal 5 euro, vraag me af waar jij ze voor 3 krijgt..
Mij in elk topic gaan quotenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof jij er dan naartoe gaat rijden
In principe komt dat op hetzelfde neer jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef Maikuuul het volgende:
Kan je eigenlijk niet gewoon beter een schotel met shoarma friet en salade bestellen of zit er nog wat anders overheen behalve sambal en knoflook ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |