Precies.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kan ze daarna meteen even d'r paarse BH uitdoen.
Dat is niet zo erg toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moet zelf koken vanavond. En de komende drie weken.
Die heb ik al uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:18 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kan ze daarna meteen even d'r paarse BH uitdoen.
Is geen flikker aan, alleen je neusschot begint wat af te takelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja mij leek dat dus wel leuk hè, maar toen ging ik me wat inlezen en het lijkt me zooo saai.
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is geen flikker aan, alleen je neusschot begint wat af te takelen.
Plus, als je weet hoe ze het maken raak je het helemaaaal nooit meer aan
Klopt, en het residu kan je helemaal goed roken, maar dat is al helemaaaaal ongezondquote:Op zondag 27 juni 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?Je kan het ook roken!
Ik wist het ooit wel. *gaat googlen*
Je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, en het residu kan je helemaal goed roken, maar dat is al helemaaaaal ongezond
Ja, iets met kerosine, zoutzuur en aceton
Bij ons is het altijd druk rond 17-18 uur.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
patat en tis om deze tijd tantoe druk beter wacht je half uur
In wat voor een arbeidersdorp woon jij zegquote:Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd druk rond 17-18 uur.
Zutphen.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
In wat voor een arbeidersdorp woon jij zeg
is geen alto muziek dus post het niet op fokquote:
o ja sorryquote:Op zondag 27 juni 2010 19:41 schreef RoBro het volgende:
[..]
is geen alto muziek dus post het niet op fok
Test jij het?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:42 schreef Acinonyx het volgende:
Laten we voor de lol eens een keer coke gaan maken ja !
Genot? Het eerste wat ik zie zijn Nick & Simon en Jan smitquote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.flickr.com/photos/dark_angelus/
Inmiddels aan het uploaden wat voor genot er allemaal was op de TMF Awards
Jij hebt zo'n geile camera.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.flickr.com/photos/dark_angelus/
Inmiddels aan het uploaden wat voor genot er allemaal was op de TMF Awards
Hehe, er zijn er meer onderweg!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Genot? Het eerste wat ik zie zijn Nick & Simon en Jan smit![]()
Had een 1D en een 400D mee, beide hebben weer goed dienst gedaan jaquote:
uhuhuhuhu, mijn vooroordelen werden ook bevestigd daarquote:Op zondag 27 juni 2010 20:05 schreef mstr het volgende:
Trouwens D_A, het publiek is wel echt stereotype TMF.
Ik had me er wel thuis gevoeld.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
uhuhuhuhu, mijn vooroordelen werden ook bevestigd daar
Niets mis mee toch?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
uhuhuhuhu, mijn vooroordelen werden ook bevestigd daar
quote:
Check.quote:
Ik ga me er niet aan wagen denk ikquote:Op zondag 27 juni 2010 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben.Maar toch wil ik het een keer proberen. Als het me aangeboden wordt ofzo. Zelf vind ik het toch veel te duur.
Lekker door de yoghurt!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Op Lowlands ofzo lijkt het me wel leuk.
Of als icing op de cakequote:
Je bent briljant!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of als icing op de cakeMogelijkheden te over!
Je hoopte dat het voor één keer anders zou zijn?quote:
Nee, ik verveel me en lach al die mensen uit, best vermakelijk really!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je hoopte dat het voor één keer anders zou zijn?![]()
Ik vraag me wel af wat al die gasten voorheen deden toen chatroulette nog niet bestond
Sarcast.quote:
Mocht je willen met je billen.quote:
Newton wel, há!quote:
Maar ik accepteer je ook wel als niet Newton zijnde hoorquote:
Oké.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar ik accepteer je ook wel als niet Newton zijnde hoor
Hoe heette dat ook alweer?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Net was er iemand met een blauwe eikel. Whuttt.
Ik zie net dat ik tentamens heb tot 23 juli, WTF! Ik dacht tot 19quote:Op zondag 27 juni 2010 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké.Wanneer gaan we samen koffie drinken?
Smurferitis?quote:
Wat sneu, kusje op!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik tentamens heb tot 23 juli, WTF! Ik dacht tot 19
December een keer?
Maar eerder mag ookquote:
Morgenavond?quote:
Ja kudt.quote:
vanaf nu tot 23 juliquote:Op zondag 27 juni 2010 20:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik tentamens heb tot 23 juli, WTF! Ik dacht tot 19
December een keer?
patatboer dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Frietboer is dicth, nu moet ik wel justeat.nl dingessen.
We gingen toch koffie drinken?quote:
Ja ziek hè. Morgen begin ik en dan tot 23 juli en dan vanaf 17 augustus ook weerquote:
Oh ok. Bij jou?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Prima joh, mijn ouders zijn er toch niet.
Jou laten koken durf ik niet aanquote:
Áls ik kook is het wel altijd heel lekker! Alleen meestal vergeet ik dingen uit de vriezer te halen of te kopen ofzo omdat ik pas 1 minuut van te voren bedenk wat ik ga maken en dan moet ik rare capriolen uithalen.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Áls ik kook is het wel altijd heel lekker! Alleen meestal vergeet ik dingen uit de vriezer te halen of te kopen ofzo omdat ik pas 1 minuut van te voren bedenk wat ik ga maken en dan moet ik rare capriolen uithalen.
Maar morgen niet, want morgen kook je voor mij.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Ik vergeet ook altijd de vis te ontdooien
Maar Nederland speelt!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar morgen niet, want morgen kook je voor mij.
Wieso?quote:
Oja. Had ik alweer verbannen uit m'n geheugenquote:
1 dag voordat ik op vakantie ga. Volgende dag brak de bus inquote:
Gewoon gaan joh!quote:
True that.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja pffff. Dit is zegmaar wel groter enzo.
Bij ons schijnen de examenfeesten allemaal hard tegengevallen te zijn. Ik heb er nog geen één gehad want ik zat in Londen te chillen.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
Wat een immense chillheid al die examenfeestjesHet feit dat ik morgen weer een toets heb is alleen wat minder heugelijk
Succes Bart!quote:Op maandag 28 juni 2010 00:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga slapen doen, anders ben ik morgen een zombie bij m'n tentamen
Kusjes thuis
Haha.quote:
Werchter is wel vele malen beter dan ieder examenfeestjequote:Op maandag 28 juni 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bij ons schijnen de examenfeesten allemaal hard tegengevallen te zijn. Ik heb er nog geen één gehad want ik zat in Londen te chillen.En degene bij wie ik wel kon zijn is op 4 juli en dan zit ik in België te chillen op Werchter.
Tack!quote:
Sorry, dat was ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:49 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, blijkt het tentamen pas om 10 uur te beginnenWie bedenkt dat
quote:
Ik moest lachenquote:
Iets opgelopen bij een Br3ezah?quote:
Ander waspoeder of wasverzachter? Warmte uitslag? Kan vanalles zijn zoietsquote:
Zoiets merk je meestal welquote:Op maandag 28 juni 2010 11:03 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ben je niet gestoken door een bij?
Hahahahaha fucking briljant gewoonquote:
Allah hakbar?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef x3ro het volgende:
Omgroflwtfbbq, dr was net een fitty op de luchtplaats van het gevang waar ik naast werk
Werd er nog geschoten?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef x3ro het volgende:
Omgroflwtfbbq, dr was net een fitty op de luchtplaats van het gevang waar ik naast werk
vetquote:Op maandag 28 juni 2010 11:54 schreef x3ro het volgende:
Nee, paar van die buffed up gasten elkaar de kop in klappenquote:
Moggelquote:
Allah Hakkebarquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, paar van die buffed up gasten elkaar de kop in klappenBest vermakelijk
Echt zo'n popcorn moment
[..]
Moggel![]()
quote:
I knowquote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
27 graden celcius in zoetermeer vandaag, ik moest lachen
waiwai hai./quote:
waiwai lekker weer lekker koekoeriekoe worden van de booz alleen geen weer voor een blanke waiwaiquote:
dit weer is goed om medelangders lekker aspersges te laten steken waiwaiquote:Op maandag 28 juni 2010 13:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
waiwai lekker weer lekker koekoeriekoe worden van de booz alleen geen weer voor een blanke waiwai
alleen zijn die moslims te lui voor zitten nu lekker in de meskid te bidden waiwaiquote:Op maandag 28 juni 2010 13:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
dit weer is goed om medelangders lekker aspersges te laten steken waiwai
msscien meskid verplatsen naar het aspgergeveld kunnen ze bidde en steken tegelijk waiwaiquote:Op maandag 28 juni 2010 13:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
alleen zijn die moslims te lui voor zitten nu lekker in de meskid te bidden waiwai
nee mang lui zijn sneaky gaan ze hele tijd op wc zitten en alles heb met deze mensen gewerkt in ziekenhuis lekker waiwai sneaky naar meskid als iedereen hard aan werk isquote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
msscien meskid verplatsen naar het aspgergeveld kunnen ze bidde en steken tegelijk waiwai
enm dang kaulo boos worden als wij ze auslanders noemen, waiwaiwaiquote:Op maandag 28 juni 2010 13:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee mang lui zijn sneaky gaan ze hele tijd op wc zitten en alles heb met deze mensen gewerkt in ziekenhuis lekker waiwai sneaky naar meskid als iedereen hard aan werk is
ik noem die mensen nooit auslanders in het echt ik zou moslims nooit benoemen met duitse woorden zijn ze niet waard waiwai deutschland uber alles 4 1 aightttttttttttttttttttttquote:Op maandag 28 juni 2010 13:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
enm dang kaulo boos worden als wij ze auslanders noemen, waiwaiwai
tegen en engels zztopelftal, wacht mar ens af in de finale dan Nederland waiwai helemaal loesoequote:Op maandag 28 juni 2010 13:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik noem die mensen nooit auslanders in het echt ik zou moslims nooit benoemen met duitse woorden zijn ze niet waard waiwai deutschland uber alles 4 1 aighttttttttttttttttttttt
zou wel topfinal zijn wai wai hele land op zn kop dansend op klompen naast een couscous toko en surinamers lekker rotti wai wai iedereen gratis booz kan niet beter aiiiiiiiiiiii oranjeeeeeeeeeeeee nananananannana kijk er nu al naar uit lekker weer lekker loesoe met brandweerslangen spuite chickies van 12 natspuite jajajajajjajaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
tegen en engels zztopelftal, wacht mar ens af in de finale dan Nederland waiwai helemaal loesoe
nein, die chickahs van 12 worden wel natgespoote maar nowai met brandweerslange. als die final gewonne word door mofjes ist pas feest dan gaik waiwai carnvalle in berlinos no spang datk dan hier blijfquote:Op maandag 28 juni 2010 13:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou wel topfinal zijn wai wai hele land op zn kop dansend op klompen naast een couscous toko en surinamers lekker rotti wai wai iedereen gratis booz kan niet beter aiiiiiiiiiiii oranjeeeeeeeeeeeee nananananannana kijk er nu al naar uit lekker weer lekker loesoe met brandweerslangen spuite chickies van 12 natspuite jajajajajjaja
in nederland is geen party mogelijk omdat incapabele burgemeesters als aboutaleb het verbieden om big screens buiten te zetten wai wai stem lijst 666 don robro voor free beer en tvschermen buiten en etnische registratiequote:Op maandag 28 juni 2010 13:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
nein, die chickahs van 12 worden wel natgespoote maar nowai met brandweerslange. als die final gewonne word door mofjes ist pas feest dan gaik waiwai carnvalle in berlinos no spang datk dan hier blijf
soberzo een auslander burgemeester in nederlandquote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
in nederland is geen party mogelijk omdat incapabele burgemeesters als aboutaleb het verbieden om big screens buiten te zetten wai wai stem lijst 666 don robro voor free beer en tvschermen buiten en etnische registratie
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
in nederland is geen party mogelijk omdat incapabele burgemeesters als aboutaleb het verbieden om big screens buiten te zetten wai wai stem lijst 666 don robro voor free beer en tvschermen buiten en etnische registratie
Toedelsjquote:
heb je geen etnische registratie voor nodig gewoon een arisch oog werkt genoegquote:Op maandag 28 juni 2010 13:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
soberzo een auslander burgemeester in nederlandetnische registratie is wel einz spang idee eig meteen duidelijk dan wi ejde kan vertrouwene enzo
hmm kloptquote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
heb je geen etnische registratie voor nodig gewoon een arisch oog werkt genoeg
Free ethnic detectors for everyone!!11quote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
heb je geen etnische registratie voor nodig gewoon een arisch oog werkt genoeg
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef Zeroku het volgende:
De nieuwste Internet Explorer: snel, eenvoudig en veilig. Download nu!
Keihard gebraden door de zon maar ik ben weer terugquote:
Haha, bruin geworden? Of alleen maar rood?quote:Op maandag 28 juni 2010 13:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Keihard gebraden door de zon maar ik ben weer terug
Bruin, had mezelf ingesmeerd.. Alleen bovenop mijn hoofd ben ik verbrandquote:Op maandag 28 juni 2010 13:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, bruin geworden? Of alleen maar rood?
Heb je geluk dat je geen zonnesteek op hebt gelopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bruin, had mezelf ingesmeerd.. Alleen bovenop mijn hoofd ben ik verbrand
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Alto's komen normaal nooit in de zon dus ik denk rood
Water, heel veel waterquote:Op maandag 28 juni 2010 13:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je geluk dat je geen zonnesteek op hebt gelopen.
Spoorknor.quote:
Hoeveel water?quote:
Liter of 4 per dag per persoon.quote:
Goed voor je nieren.quote:
Care.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zorgt er niet voor dat je het niet kan krijgen.
Je moet wel, je zweet het er net zo hard weer uit vooraan bij Airbourne en Amon Amarthquote:
Amon Amarthquote:Op maandag 28 juni 2010 13:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je moet wel, je zweet het er net zo hard weer uit vooraan bij Airbourne en Amon Amarth
Er stonden zeg maar nog 2 rijen mensen voor me.. Daar was het hek voor het podiumquote:
Nicee.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er stonden zeg maar nog 2 rijen mensen voor me.. Daar was het hek voor het podium
Het is het vast wel waardquote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vier dagen 30 graden op RW gaat ook leuk worden.
buiten lerenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:58 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
hele week rond de 30 graden.
En wat heb ik?
Pww...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kent alles al.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:58 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
hele week rond de 30 graden.
En wat heb ik?
Pww...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het meeste wel. Maargoed, is het nog wel kloten.quote:
Op de trampoline lerenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:04 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Ja het meeste wel. Maargoed, is het nog wel kloten.
Buiten leren werkt niet zo goed, ik moet dingen opschrijven en schemaatjes maken om te leren. We hebben niet echt een tafel buiten
Hebben we ook nietquote:
of gewoon een tafel kopen wtf geen tafel hebben hebben hou je bier hele tijd in je hand ofzo waiwai leipe stylo jaquote:
met deze weertje ga je toch buiten geenbeer drinke, dan ist warm voordat je het open hebt waiwaiquote:Op maandag 28 juni 2010 14:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
of gewoon een tafel kopen wtf geen tafel hebben hebben hou je bier hele tijd in je hand ofzo waiwai leipe stylo ja
geen last vanquote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
met deze weertje ga je toch buiten geenbeer drinke, dan ist warm voordat je het open hebt waiwai
echte zuipert respekstquote:
Alsof die neger koreaans kan verstaan. Of hij bestelde loempia's dat kan ook.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:26 schreef -SG- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ue_luistert_mee.html
Tering droog.
Sneller drinken, heb je daar meteen je endlösung voorquote:Op maandag 28 juni 2010 14:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
met deze weertje ga je toch buiten geenbeer drinke, dan ist warm voordat je het open hebt waiwai
Is een optie. Alleen ben je dan na enkele flessen al waiwai van de kaart.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sneller drinken, heb je daar meteen je endlösung voor
Dat is de grap.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alsof die neger koreaans kan verstaan. Of hij bestelde loempia's dat kan ook.
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is een optie. Alleen ben je dan na enkele flessen al waiwai van de kaart.
O rlyquote:
quote:
quote:
Gossie toch.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:36 schreef x3ro het volgende:
ffuuuu nog 3 und ein half uur
Iemand heeft hier beesie's van mn scherm lopen jatten
En nu is verdomme m'n slechte zin compleetquote:
Haha, dat is klote.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
En nu is verdomme m'n slechte zin compleet
Toenstraks meteen bij lunch een 2e italiaanse bol besteld(een gezond deze keer). Vermeld dat ik dr geen dressing of whatever op wil, maak ik mn dinggeval met t broodje net open, zit dr fucking mayo op![]()
Flink dikke samsung LCD tv voor mn neus staanquote:Op maandag 28 juni 2010 14:43 schreef -SG- het volgende:
Geen Nederland voor jou dus?
Of lekker onder baas z'n tijd?
Oh beter.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Flink dikke samsung LCD tv voor mn neus staan
Ruim 3 dagen niet douchenquote:
Shower in a can voldoet prima voor die paar dagenquote:
Vet haar en een zandnekquote:Op maandag 28 juni 2010 16:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja hedat had ik ook nadat ik van graspop was
, tering wat was ik vies.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:23 schreef Hyman het volgende:
pizzzaaaa
Hmm, laat maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |