* Maraca paast een biertje naar APquote:
Waar naar kijkenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ga je morgen wel kijken Mara?
En zal ik een nieuwe UI nemen?
Speelt Nederland weer?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
$#^%&^@%^$@#&* aan hem wel?
ik praat niet meer met je. het volgende gesprek zal zo gaan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
grapjeik kan niet boos blijven op jou
Hmm.. kweeniequote:Op zondag 27 juni 2010 18:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Morgen 16:00
Ik moest werken van 15 - 18 maar ik heb vrij gekregen![]()
![]()
Wilde eigenlijk naar Utrecht gaanquote:Op zondag 27 juni 2010 18:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kunt ook heel rustig wandelen/winkelen tussen 16 en 18
Ik vind het een lul.. zo praat je niet tegen Albertoquote:Op zondag 27 juni 2010 18:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij doet altijd zo hoor, hij is nogal kritisch
Het is bijna afgelopenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat begint ViOranje met Alberto 'dat dit kan in Nederland' Stegeman?
Is dat gewoon weer om 22:20, of is er ook een vroegere uitzending ?
Ik kijk normaal alleen 's avonds
Nu bezig, nog 5 minuten bezigquote:Op zondag 27 juni 2010 18:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe laat begint ViOranje met Alberto 'dat dit kan in Nederland' Stegeman?
Is dat gewoon weer om 22:20, of is er ook een vroegere uitzending ?
Ik kijk normaal alleen 's avonds
is hij er vanavond ook nog dan ?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu bezig, nog 5 minuten bezig
Dat had hij al gesmstquote:Op zondag 27 juni 2010 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto is bezig met Red mijn Vakantie
Standaard Johan Derksen, dus sowieso wel de moeite waardquote:Op zondag 27 juni 2010 18:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
is hij er vanavond ook nog dan ?
Of zijn er in de avond uitzendingen weer andere gasten ?
Ik kijk het altijd voor de lach van van der Gijpquote:Op zondag 27 juni 2010 18:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Standaard Johan Derksen, dus sowieso wel de moeite waard
Alberto?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef Splutje het volgende:
Ik zag hem al zitten vandaag, in het Kurhaus
En waarom deed je dat niet dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja, samen met de helden van VI aan tafelKon hem bijna aanraken
Goed argumentquote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Splutje het volgende:
[..]
Omdat de beveiliging me dan waarschijnlijk getackeld had
Hmm.. heb eigenlijk al gegeten maar heb nog wel trek.. misschien even een patatje halenquote:
patatquote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. heb eigenlijk al gegeten maar heb nog wel trek.. misschien even een patatje halen
Jup.. mag ik uw bestelling?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:57 schreef Salatrel het volgende:
zooo klaar met douchen
Maraca was bier aan het rondbrengen?
Hoi mop, alles goed?quote:
awwwwwwwquote:Op zondag 27 juni 2010 19:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Zit nu een studieboek te lezen en ik struikel nogal over de term "cognitieve dissonantiereductie". Wat is dat kut om uit te spreken zeg
Dan zou het topic heel hard zijn gegaanquote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef xxiessiexx het volgende:
ik dacht dat alberto hier aanwezig was, wat een domper
idd, gaat sloom nuquote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan zou het topic heel hard zijn gegaan
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook al weer?
Door jou signature ben ik erachter gekomen dat ik een meesterlijk topic gemist heb, oftewel ik heb nog wel ff wat te doenquote:
Haha ja, lachen was datquote:Op zondag 27 juni 2010 20:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Door jou signature ben ik erachter gekomen dat ik een meesterlijk topic gemist heb, oftewel ik heb nog wel ff wat te doen
Ga ook even lezenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Door jou signature ben ik erachter gekomen dat ik een meesterlijk topic gemist heb, oftewel ik heb nog wel ff wat te doen
Sneu maar wel grappigquote:
Ja en buiten is het alleen maar ergerquote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja maar als je een letter intypt zweet je al met deze temperaturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |