* Maraca pakt de handleiding erbijquote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Johan en Alberto zitten naast elkaarKan iemand cappen
?
Renee van der Gijp. Standaard gast bij VI. Vaag mannetjequote:Op zondag 27 juni 2010 18:03 schreef Salatrel het volgende:
wie is die kale knakker met die zwarte bril trouwens? ik kijk dit normaal nooit
hij is momenteel underkoffer. dalijk komt de confrontatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL hij staat er nog op ookquote:Op zondag 27 juni 2010 18:08 schreef Salatrel het volgende:
ik heb hem afgestreept op me bingo hoor de not dun
voetballenquote:Op zondag 27 juni 2010 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
170.000 in de week WTF
Waarvoor krijgt hij dat geld dan
die heten andersquote:Op zondag 27 juni 2010 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom krijgt niet het hele team evenveel geld dan?
Kostelijke TT.quote:
Eeewquote:Op zondag 27 juni 2010 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wilfried genee moet hem een beurt geven!
Dan moet je hem gaan vullenquote:
is niet mijn foto hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echte muziek of alleen herrie?
Doet hij altijd als hij luistertquote:Op zondag 27 juni 2010 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto beweegt een hoop met zijn wenkbrouwen
Eeeh, ik sms alleen met hem. Geen idee hoe hij dan kijktquote:Op zondag 27 juni 2010 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dus als jij met hem praat doet hij het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |