Hmm.. heb eigenlijk al gegeten maar heb nog wel trek.. misschien even een patatje halenquote:
patatquote:Op zondag 27 juni 2010 18:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. heb eigenlijk al gegeten maar heb nog wel trek.. misschien even een patatje halen
Jup.. mag ik uw bestelling?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:57 schreef Salatrel het volgende:
zooo klaar met douchen
Maraca was bier aan het rondbrengen?
Hoi mop, alles goed?quote:
awwwwwwwquote:Op zondag 27 juni 2010 19:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Zit nu een studieboek te lezen en ik struikel nogal over de term "cognitieve dissonantiereductie". Wat is dat kut om uit te spreken zeg
Dan zou het topic heel hard zijn gegaanquote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef xxiessiexx het volgende:
ik dacht dat alberto hier aanwezig was, wat een domper
idd, gaat sloom nuquote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan zou het topic heel hard zijn gegaan
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook al weer?
Door jou signature ben ik erachter gekomen dat ik een meesterlijk topic gemist heb, oftewel ik heb nog wel ff wat te doenquote:
Haha ja, lachen was datquote:Op zondag 27 juni 2010 20:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Door jou signature ben ik erachter gekomen dat ik een meesterlijk topic gemist heb, oftewel ik heb nog wel ff wat te doen
Ga ook even lezenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:07 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Door jou signature ben ik erachter gekomen dat ik een meesterlijk topic gemist heb, oftewel ik heb nog wel ff wat te doen
Sneu maar wel grappigquote:
Ja en buiten is het alleen maar ergerquote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja maar als je een letter intypt zweet je al met deze temperaturen.
Hahahaquote:
Ik heb gewoon alle gordijnen dicht gedaan, nu is het maar 30 graden binnenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
HahahaNja de zon staat nu op mijn kamer gericht dus ik denk dat ik zo toch maar even de tuin op zoek
25.6 binnen, 23 buiten, ventilator aan, gaat bestquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alle gordijnen dicht gedaan, nu is het maar 30 graden binnen
Ik ga maar aan het ijskoude bierquote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef Cassius het volgende:
[..]
25.6 binnen, 23 buiten, ventilator aan, gaat best
Dat is pech, rijbewijs wegquote:
Voor Alberto wil ik wel even aan de Grolsch hoorquote:
Dat.quote:
Grolschquote:Op zondag 27 juni 2010 20:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor Alberto wil ik wel even aan de Grolsch hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |