Die heeft het helemaal warm met der gipsarmquote:
quote:
Een meisje, dat hadden we al beslotenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef iBenny het volgende:
TT: ♪een broertje of zusje? een meisje of een jongetje? wist ik het maar♪
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeeeeerlijk he? Hoe die Engelsen meezingen
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeeeeerlijk he? Hoe die Engelsen meezingen
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heeft het helemaal warm met der gipsarm
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef Cee het volgende:
Is deze commentator trouwens het aanhoren waard (sorry, heb het in duits posten alweer opgegeven, wordt me met deze hitte te vermoeiend)? Anders zap ik over op de BBC. Of de Duitser.
Nogmaals As if I carequote:
Waarom zie ik dan op BBC1 nu een voetbalwedstrijd?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan BBC heb je niks
Die zendt het namelijk niet uit
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan op BBC1 nu een voetbalwedstrijd?
zij banner?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Ik heb een zij banner met heule mooie schoenen![]()
Killer heels
Mijn digitale gids geeft ook aan dat nu Autosport bezig is en daarna Murder, She Wrote.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Mij was verteld dat BBC de rechten niet had
Ik geef er met liefde mijn punten voor opquote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vond hem echt lekker spelen vorige keer. die centrale verdedigers van dld gaan gek worden
Waaarom zou BBC de rechten niet hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Mij was verteld dat BBC de rechten niet had
ik heb geen banners meerquote:Op zondag 27 juni 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Killer heels
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:59 schreef Kally het volgende:
Killer heels
Ja ik wist het even niet anders uit te leggen bovenin de pagina rechts heb ik een reclame ding staanquote:
yeah ik let niet eens meer op mijn poolquote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geef er met liefde mijn punten voor op
Ze zenden samen met ITV uit. Tot nu toe had ITV steeds de 'belangrijkere' wedstrijden leek wel. Maar deze heeft de Beeb dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waaarom zou BBC de rechten niet hebben.
Omdat ITV die zou hebbenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waaarom zou BBC de rechten niet hebben.
Ik nu ookquote:
Heb ik gemistquote:Op zondag 27 juni 2010 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik nu ook![]()
Maar daarnet heule mooie schoenen
Ik snap het nog niet maar ok.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wist het even niet anders uit te leggen bovenin de pagina rechts heb ik een reclame ding staan
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zenden samen met ITV uit. Tot nu toe had ITV steeds de 'belangrijkere' wedstrijden leek wel. Maar deze heeft de Beeb dus.
quote:
Nou ja niet zo als normaal, het scheelt een bergquote:
We nemen het je heul niet kwalijkquote:Op zondag 27 juni 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
Sorrie maar ik word altijd zo beschermend tegenover andere landen en mijn eigen land als Duitsland speelt.Zit in de familie.
Doe dan, misschien helpt hetquote:Op zondag 27 juni 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil juichen voor Engeland
Ik heb dat ook altijd als Bin Laden aan het tennissen is.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
Sorrie maar ik word altijd zo beschermend tegenover andere landen en mijn eigen land als Duitsland speelt.Zit in de familie.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd als Bin Laden aan het tennissen is.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ach valt toch wel mee, ik heb ergere dingen gezegd.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap.. maar schelden met NSB'er misschien een tikkeltje ver
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
Zegt die commentator nou net echt hij staat al even droog?
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:09 schreef Kally het volgende:
Zegt die commentator nou net echt hij staat al even droog?
Ja Rooneyquote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Over die varkenskop.
Heeft sinds 9 september vorig jaar niet gescoord. I don't blame her.
Ik zou het ook niet kunnen al scoort hij welquote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Over die varkenskop.
Heeft sinds 9 september vorig jaar niet gescoord. I don't blame her.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach valt toch wel mee, ik heb ergere dingen gezegd.
Is goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt.. maar erg gewaardeerd wordt het niet(gezien je waarschuwingen)
Ikzelf heb er niet zoveelgeen problemen mee, maar andere kunnen het verkeerd opvatten
Wat een leuke wedstrijd kan gevenquote:
Ik hoop het.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yups erg gelijkwaardig imo
maar engeland schakelt zo een versnelling hoger
quote:
Dat is dus wat ik bedoelquote:
Ik bedoel, geluk moet je hebben maar ze hebben gewoon een pact met de duivel gesloten ofzo.quote:
quote:
quote:
Faalhazenquote:
Dat mag maar ben bang dat dit niet de enige voor Duitsland isquote:
Ja?quote:
yeah klose mag ook niet meer koppen. vorige keer kopte hij, bleef de bal aan zijn hoofd hangenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoel, geluk moet je hebben maar ze hebben gewoon een pact met de duivel gesloten ofzo.
Ik weet het wel zeker, zeker nog 1tje van Özil.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag maar ben bang dat dit niet de enige voor Duitsland is
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 27 juni 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik bedoel, geluk moet je hebben maar ze hebben gewoon een pact met de duivel gesloten ofzo.
verdediging zag er niet lekker uit iddquote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag maar ben bang dat dit niet de enige voor Duitsland is
Ik zie hier iedereen lopen haten op het goal van Duitsland, ja.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah klose mag ook niet meer koppen. vorige keer kopte hij, bleef de bal aan zijn hoofd hangen
waren de hoorntjes die door zijn haardos kwamen
Ja ik denk zelfs 4-2quote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, zeker nog 1tje van Özil.
Nou en? We mogen toch wel voor Engeland zijn?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie hier iedereen lopen haten op het goal van Duitsland, ja.
Nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef Cee het volgende:
Zijn Benny en ik de enige Duitsland-aanhangers hier?
nee blijkbaar niet ofzoquote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou en? We mogen toch wel voor Engeland zijn?
4-2 is wel heel vele maar er zal waarschijnlijk best wat gescoord worden met Neuer tegenover James.quote:
Lees zijn onderschrift, het is een troll. Unsuccesfull troll tho.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je ook iets anders zeggen dan nietszeggende smiley plaatsen?
Jazeker maar bij jouw verhaaltje wasquote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef gomi het volgende:
[..]
kun je ook iets anders zeggen dan nietszeggende smiley plaatsen?
Nee, ik ben geen trollquote:Op zondag 27 juni 2010 16:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lees zijn onderschrift, het is een troll. Unsuccesfull troll tho.
De engelsen voetballen allemaal in engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef D. het volgende:
Zijn er ook Engelsen die in Duitsland voetballen, of omgekeerd?
1e doelpunt was er snel, kan zo maar vaker gebeurenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
4-2 is wel heel vele maar er zal waarschijnlijk best wat gescoord worden met Neuer tegenover James.
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef Cee het volgende:
Kom op wat onder je naam staat zegt genoegquote:
sprak de zelfbenoemde profeet ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jazeker maar bij jouw verhaaltje wasde enige toepasselijke reactie.
Dat leek voordehandliggend, maar vroeg het toch maarquote:Op zondag 27 juni 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De engelsen voetballen allemaal in engeland
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:24 schreef Cee het volgende:
luister eens naar een mooi liedje, ms goed voor de 1-1quote:Op zondag 27 juni 2010 16:28 schreef Cee het volgende:
Ik was op het moment van scoren naar een heel lelijk liedje aan het luisteren, ik ga dat maar weer eens doen, misschien helpt het.
Wat is dat echt voor bullshit zeg, een onderschrift zegt toch verder niets over iemandquote:Op zondag 27 juni 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kom op wat onder je naam staat zegt genoeg!
en de duitsers voetballen allemaal in duitslandquote:Op zondag 27 juni 2010 16:27 schreef D. het volgende:
[..]
Dat leek voordehandliggend, maar vroeg het toch maar
JA IK WAS EVEN BOODSCHAPPEN DOEN. Sorryquote:Op zondag 27 juni 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij waren er meer, maar die zijn er blijkbaar niet (meer)
De zelfbenoemde proleet? Watquote:Op zondag 27 juni 2010 16:27 schreef gomi het volgende:
[..]
sprak de zelfbenoemde profeet ofzo?
bij jou is enige toepasselijke reactie eigenlijk helemaal niets te zeggen. zo nietszeggend als jij bent
ik kijk wel uitquote:Op zondag 27 juni 2010 16:29 schreef gomi het volgende:
[..]
luister eens naar een mooi liedje, ms goed voor de 1-1
en jij komt toch ff langs om te vertellen dat pro engeland fout is?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De zelfbenoemde proleet? Wat
Jij plaatst een of ander mislukt fantasieverhaaltje dat Klose hoorntjes heeft en de bal aan zijn hoofd blijft plakken.
t hielp blijkbaar welquote:Op zondag 27 juni 2010 16:31 schreef Cee het volgende:
[..]
ik kijk wel uit
Maar nee, het helpt niet meer.
quote:
Motherfucking cocksucking twitshitting fffuuuuuuuuuuccck etc.?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk digitaal, dus loop wat achter
Ik hoorde mijn engelse overburen al scheeeuwen
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Motherfucking cocksucking twitshitting fffuuuuuuuuuuccck etc.?
zoietsquote:Op zondag 27 juni 2010 16:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Motherfucking cocksucking twitshitting fffuuuuuuuuuuccck etc.?
21 - 6 ?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoiets
Ze vroegen wel of ik bij hun kwam kijken![]()
Maar ze zweten te erg... en dan heb ik straks een zwetende engelsman om mijn nek hangen.... dat was laatst ook
Nou ja 30 cm danquote:
yeah leuke wedstrijd zoquote:Op zondag 27 juni 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
Als ze zo doorgaan wordt het een monsterscore![]()
Hij zat trouwens
Dit. Kutsscheids.quote:
Maar wel duidelijk. Weer een scheids bij het arbeidsbureau morgen.quote:
Dat lijkt me niet meer dan terechtquote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk. Weer een scheids bij het arbeidsbureau morgen.
ja maar dat is achterafquote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk. Weer een scheids bij het arbeidsbureau morgen.
O ja die verzinnen er altijd wat cm. bij tochquote:
Ja! En terecht!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
en met videobeelden was het nu 2-2- geweest!
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
en met videobeelden was het nu 2-2- geweest!
quote:
Niet alle mannen, maar veel welquote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja die verzinnen er altijd wat cm. bij toch
Denk aan je hart, er moeten nog minstens 50 minuten gespeeld worden!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
fucking kutzooi! Ik ben echt bloednerveus nu!
nag geen corruptie imo. gewoon een blinde grensquote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Beste wedstrijd tot nu toe en slechtste scheidrechters.Sorry maar dit ruikt naar corruptie.
Heel slecht dit inderdaad als je dit niet zagquote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Beste wedstrijd tot nu toe en slechtste scheidrechters.Sorry maar dit ruikt naar corruptie.
Dat zag ik zelfs zonder al die herhalingen al. Echt, baggerpoepscheids ben je dan. En straks vrolijk z'n loonstrookje ophalen omdat ie z'n werk gedaan heeft.quote:
O rly?quote:
die grens liep gewoon 30 meter te ver. die kwam aanrennen toen de keeper de bal al hadquote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel slecht dit inderdaad als je dit niet zag
de grens had dit moeten zien.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zag ik zelfs zonder al die herhalingen al. Echt, baggerpoepscheids ben je dan. En straks vrolijk z'n loonstrookje ophalen omdat ie z'n werk gedaan heeft.
Ik denk dat die van Klose ook mis was jaquote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Idd, zal wel weer.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik kan me hier zoooo kwaad om maken
Volgens mij moet Duitsland door ofzo
Goed planquote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef Cee het volgende:
Ik ga zometeen in de rust in ieder geval op de Beeb kijken hoe witheet de arme sportmannen in de studio zijn.
die heb ik niet gezien. Was die ook discutabel?quote:
quote:
Gadverquote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
Duitsland - Nederland de finale
Het gaat gebeuren
nee, was niets aan de handquote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien. Was die ook discutabel?
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik kan me hier zoooo kwaad om maken
Volgens mij moet Duitsland door ofzo
Ik weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
Het gaat gebeuren
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:44 schreef iBenny het volgende:
Het gaat gebeuren
Neuh, maar ik denk ik ga ff mee in het corruptieverhaalquote:Op zondag 27 juni 2010 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien. Was die ook discutabel?
zou wel een mooie wedstrijd zijn tbhquote:Op zondag 27 juni 2010 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijn
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijn
Ik nietquote:
Ik zou het wel heerlijk vinden om die Duitsers echt een keer in te maken,quote:Op zondag 27 juni 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF waarom????
Soms snap ik mensen echt niet
Ik denk dat ie graag in de finale de Duitsers naar huis stuurtquote:Op zondag 27 juni 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WTF waarom????
Soms snap ik mensen echt niet
Het is natuurlijk een complotquote:Op zondag 27 juni 2010 16:49 schreef D. het volgende:
Ik zag trouwens dat onze league eigenlijk op 1 staat
Meedoenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck zeg... die engelsen gaan helemaal los hier achter
ditquote:Op zondag 27 juni 2010 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie graag in de finale de Duitsers naar huis stuurt
quote:Of hij hoopt erop te mogen als Duitsland wint
dat geloof ik ookquote:Op zondag 27 juni 2010 16:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie graag in de finale de Duitsers naar huis stuurt
Of hij hoopt erop te mogen als Duitsland wint
Ja en op de BBC zeggen ze precies het tegenovergesteldequote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef Cee het volgende:
En die analyst op de Duitser zegt dat hij strict tegen het invoeren van videobeelden-scheidsrechteren is want voetbal is drama etc. Tuurlijk ben je tegen. Verdomme ik zou bijna voor Engeland zijn.Maar dat ben ik niet hoor!
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik eis een onderzoek
Benny, doe er eens wat aan?
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik ook
Benny ik heb nog wel een nichtje hoor.... mag je vast overheen
heb je wel eens boze engels gezienquote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meedoenjij was ook voor Engeland net.
* Dr_Flash duwt c_a heft feestgedruis in
Dat is wel ERG huichelachtig en doorzichtig natuurlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:51 schreef Cee het volgende:
En die analyst op de Duitser zegt dat hij strict tegen het invoeren van videobeelden-scheidsrechteren is want voetbal is drama etc. Tuurlijk ben je tegen.
hehehe was ook wel te verwachtenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en op de BBC zeggen ze precies het tegenovergestelde
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik ook
Benny ik heb nog wel een nichtje hoor.... mag je vast overheen
Nou meer dat 1 persoon het eigenlijk niet wil, en de rest welquote:
Omdat onze 10 hoogste veel meer punten hebben dan het team wat nu op 1 staatquote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo zouden wij eigenlijk eerste moeten staan dan?
Die hebben gelijk. Al ben ik in deze pot niet voor Engelandquote:Op zondag 27 juni 2010 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en op de BBC zeggen ze precies het tegenovergestelde
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat onze 10 hoogste veel meer punten hebben dan het team wat nu op 1 staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |