Nou ja 30 cm danquote:
yeah leuke wedstrijd zoquote:Op zondag 27 juni 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
Als ze zo doorgaan wordt het een monsterscore![]()
Hij zat trouwens
Dit. Kutsscheids.quote:
Maar wel duidelijk. Weer een scheids bij het arbeidsbureau morgen.quote:
Dat lijkt me niet meer dan terechtquote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk. Weer een scheids bij het arbeidsbureau morgen.
ja maar dat is achterafquote:Op zondag 27 juni 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk. Weer een scheids bij het arbeidsbureau morgen.
O ja die verzinnen er altijd wat cm. bij tochquote:
Ja! En terecht!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
en met videobeelden was het nu 2-2- geweest!
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
en met videobeelden was het nu 2-2- geweest!
quote:
Niet alle mannen, maar veel welquote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja die verzinnen er altijd wat cm. bij toch
Denk aan je hart, er moeten nog minstens 50 minuten gespeeld worden!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
fucking kutzooi! Ik ben echt bloednerveus nu!
nag geen corruptie imo. gewoon een blinde grensquote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Beste wedstrijd tot nu toe en slechtste scheidrechters.Sorry maar dit ruikt naar corruptie.
Heel slecht dit inderdaad als je dit niet zagquote:Op zondag 27 juni 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Beste wedstrijd tot nu toe en slechtste scheidrechters.Sorry maar dit ruikt naar corruptie.
Dat zag ik zelfs zonder al die herhalingen al. Echt, baggerpoepscheids ben je dan. En straks vrolijk z'n loonstrookje ophalen omdat ie z'n werk gedaan heeft.quote:
O rly?quote:
die grens liep gewoon 30 meter te ver. die kwam aanrennen toen de keeper de bal al hadquote:Op zondag 27 juni 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel slecht dit inderdaad als je dit niet zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |