quote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!!!
Wat zijN jullie allemaal pro Duitsland! Jullie zijn toch geen iBennies
Ik haat de warmte echt!!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geil???veel te warm om geil te zijn
Het is al middagquote:Op zondag 27 juni 2010 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
een hele goeie geile morgen!
Daar is het nooit te warm voorquote:Op zondag 27 juni 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef iBenny het volgende:
Oh ja..
Gefeliciteerd allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:10 schreef iBenny het volgende:
Oh ja..
Gefeliciteerd allemaal![]()
Wie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je wilt het niet wetenquote:
Uhhh ja, 13 en fantasiequote:Op zondag 27 juni 2010 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou, dat zal dan welIs het zo erg?
Nou dat bedoel ik, dat zegt genoegquote:
Ik heb ze wel eensquote:
Waarmee?quote:
quote:
Heeft niet lang bestaan zekerquote:Op zondag 27 juni 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
een 13-jarige FOK!ker met fantasie van hier tot Tokio... waar echt nauwelijks iets nuttigs uit kwam en alleen maar ruzie zocht
Nee ze ging ook met een BANG, moest nog even vertellen dat wij zielige ouwe geilbakken waren en geen leven haddenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was pas half 1 me bed uit. Toen heb ik gegeten, was erin gedaan, nu lekker in de tuin
Ik heb 2 afleveringen stargate universe gekekenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe houd je dat in dingesnaam vol?
(zo lang in bed blijven, met dit weer bedoel ik)
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb 2 afleveringen stargate universe gekeken
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Wij hebben nog geen parasol in de tuin, dus best hot
Wij ook niet. Die ligt in de bergingquote:Op zondag 27 juni 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Wijzijn de tuin nog aan het opknappen, we krijgen nieuwe tegels en dan willen we zo luxe tuintent kopen, die zijkanten kunnen dan ook dichtquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wijzijn de tuin nog aan het opknappen, we krijgen nieuwe tegels en dan willen we zo luxe tuintent kopen, die zijkanten kunnen dan ook dichtlekker romantisch enzo
Alsof iemand hier ooit iets anders beweertquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 27 juni 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof iemand hier ooit iets anders beweert
Ik ben ook in de tuin bezigquote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wijzijn de tuin nog aan het opknappen, we krijgen nieuwe tegels en dan willen we zo luxe tuintent kopen, die zijkanten kunnen dan ook dichtlekker romantisch enzo
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het huis, de tuin...
Jullie hadden het gehad en dachten... laten we eens de boel helemaal verbouwen?
Moet je je voorstellen heequote:
Wij wel, anders was het hier binnen ook niet te doenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik toch ook aan het doenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het huis, de tuin...
Jullie hadden het gehad en dachten... laten we eens de boel helemaal verbouwen?
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hee![]()
"Nee!Boe-hoe naarling
Ik heb WEL een leven! Heus! Ik ga straks m'n parkiet uitlaten!
"
![]()
Ik heb mazzel de zon staat niet in mijn huis 's zomers, ik woon in een flat en dan staat hij te hoog, 's winters weer wel maar dan is het lekkerquote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij wel, anders was het hier binnen ook niet te doen
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben ik toch ook aan het doen![]()
Muren allemaal anders, nieuwe vloer, nu nog de slaapkamers en badkamer en wc
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
sorry Kally dat ik jou niet noemde...
het spijt me
Da's wel handig ja. Ach, zo met die parasol is het prima te doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb mazzel de zon staat niet in mijn huis 's zomers, ik woon in een flat en dan staat hij te hoog, 's winters weer wel maar dan is het lekker
Ik heb ze wel hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's wel handig ja. Ach, zo met die parasol is het prima te doen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zo bedoelde ik het niet, maar het is niet iets geks bedoel ik
Ik wil het gewoon allemaal andersquote:Op zondag 27 juni 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje gek
ik denk gewoon omdat wij dat nooit hebben gedaan ofzo
Wat is er aan het handje?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Pijn aan m'n ribben wordt steeds heftiger.
Uitgegleden in de badkamer 2 dagen geleden. Gekneusde ribben.quote:
Oh...quote:Op zondag 27 juni 2010 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitgegleden in de badkamer 2 dagen geleden. Gekneusde ribben.
Ipv dat het minder pijn gaat doen is het tegendeel waar. Kan alleen maar op m'n rug liggen.Alsik te hard ademhaal doet het al pijn.
En het is zeker dat het alleen een keuzing is?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ipv dat het minder pijn gaat doen is het tegendeel waar. Kan alleen maar op m'n rug liggen.Alsik te hard ademhaal doet het al pijn.
Dat weet ik eigenlijk niet. Ga morgen even maar de huisarts. Ik heb wel eens een arm en neus gebroken. Maar dit is veel pijnlijker.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:37 schreef Kally het volgende:
[..]
En het is zeker dat het alleen een keuzing is?
Nou ja alleen kneuzing doet flink pijn, beterschap
en dat is best wel lekker... alles nieuwquote:Op zondag 27 juni 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben ik toch ook aan het doen![]()
Muren allemaal anders, nieuwe vloer, nu nog de slaapkamers en badkamer en wc
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
yeah zonder engels shirt, maar hoop wel dat ze winnenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Zitten jullie er al klaar voor/
Ik wel, inclusief mijn engelse shirtWat behoorlijk warm is
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hee te moeilijk, dat jij nu een Duitse playchick hebt betekent niet dat Duitsland moet winnen.quote:
Zou je niet even naar een dokterspost, misschien is er wel iets gebroken en erger nogquote:Op zondag 27 juni 2010 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ga morgen even maar de huisarts. Ik heb wel eens een arm en neus gebroken. Maar dit is veel pijnlijker.
Ja en alles mijn smaak nuquote:Op zondag 27 juni 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat is best wel lekker... alles nieuw
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah zonder engels shirt, maar hoop wel dat ze winnen
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hee te moeilijk, dat jij nu een Duitse playchick hebt betekent niet dat Duitsland moet winnen.
Ik hoop Engeland maar heb er een hard hoofd inquote:Op zondag 27 juni 2010 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Duitsland
Alleen maar omdat je een duitse chick heb?
Dan moet ik naar een andere plaats.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou je niet even naar een dokterspost, misschien is er wel iets gebroken en erger nog
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hee te moeilijk, dat jij nu een Duitse playchick hebt betekent niet dat Duitsland moet winnen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Duitsland
Alleen maar omdat je een duitse chick heb?
Hard hoofd.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop Engeland maar heb er een hard hoofd in
Nou ja als je rib gebroken is kan hij door je long geboord zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet ik naar een andere plaats.
En wat bedoel je met nog erger ?
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je rib gebroken is kan hij door je long geboord zijn
Ik zit er klaar voorquote:Op zondag 27 juni 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je rib gebroken is kan hij door je long geboord zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |