Hee te moeilijk, dat jij nu een Duitse playchick hebt betekent niet dat Duitsland moet winnen.quote:
Zou je niet even naar een dokterspost, misschien is er wel iets gebroken en erger nogquote:Op zondag 27 juni 2010 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet. Ga morgen even maar de huisarts. Ik heb wel eens een arm en neus gebroken. Maar dit is veel pijnlijker.
Ja en alles mijn smaak nuquote:Op zondag 27 juni 2010 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat is best wel lekker... alles nieuw
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah zonder engels shirt, maar hoop wel dat ze winnen
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hee te moeilijk, dat jij nu een Duitse playchick hebt betekent niet dat Duitsland moet winnen.
Ik hoop Engeland maar heb er een hard hoofd inquote:Op zondag 27 juni 2010 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Duitsland
Alleen maar omdat je een duitse chick heb?
Dan moet ik naar een andere plaats.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou je niet even naar een dokterspost, misschien is er wel iets gebroken en erger nog
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hee te moeilijk, dat jij nu een Duitse playchick hebt betekent niet dat Duitsland moet winnen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Duitsland
Alleen maar omdat je een duitse chick heb?
Hard hoofd.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop Engeland maar heb er een hard hoofd in
Nou ja als je rib gebroken is kan hij door je long geboord zijnquote:Op zondag 27 juni 2010 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet ik naar een andere plaats.
En wat bedoel je met nog erger ?
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je rib gebroken is kan hij door je long geboord zijn
Ik zit er klaar voorquote:Op zondag 27 juni 2010 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
Zitten jullie er al klaar voor/
Ik wel, inclusief mijn engelse shirtWat behoorlijk warm is
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je rib gebroken is kan hij door je long geboord zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |