abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83652600
Weet iemand warneer de Defqon'10 dvd er is??
  zondag 4 juli 2010 @ 20:09:46 #202
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_83652940
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef mstx het volgende:

Dit bazennummer werd ook nog gedraaid door Acti & Francesco Zeta

Hij klinkt erg lekker ja
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef rijstwafel het volgende:
Weet iemand warneer de Defqon'10 dvd er is??
Ik zat al te wachten op deze vraag. Duurt sowieso nog een maandje of 2....

Ben trouwens benieuwd van Q-dance hoeveel decor ze overnemen van Sensation, of zou het helemaal van scratch worden opgebouwd?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 4 juli 2010 @ 21:45:49 #203
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_83657344
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hij klinkt erg lekker ja
[..]

Ik zat al te wachten op deze vraag. Duurt sowieso nog een maandje of 2....

Ben trouwens benieuwd van Q-dance hoeveel decor ze overnemen van Sensation, of zou het helemaal van scratch worden opgebouwd?
Ik denk zelf dat er wel een aardig stuk blijft staan, sinds Q een deel van ID&T is? Het zag er allemaal aardig vet uit moet ik zeggen.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zondag 4 juli 2010 @ 21:50:16 #204
301430 Baronpilsener
pi_83657616
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Sethje het volgende:

[..]

Wat een domme opmerking zeg...

[ afbeelding ]

en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Puik werk van WiSH events iig (Y)
Ik heb het meer over de mainstages van Defqon afgelopen 2 jaren. Die vond ik gewoon 3x nergens op lijken, zeker niet in vergelijking met die van dit event. En zeker om het gelijk "af zeiken" te noemen, slaat ook nergens op. Q is op meeste punten een prima organisatie.

Oja, voor de producers onder ons: http://www.q-dance.com.au(...)/list_messages/11140
Ik doe voor de verandering eens een keertje mee. Als ik bijvoorbeeld bij die Brennan Heart remix competition de 3 van de 5 beste tracks hoorde (Heb die van da tweekaz, s-dee en silver nikan gehoord), had ik al spijt dat ik niet mee heb gedaan Die da tweekaz remix is heilig, dat wel.
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_83657842
Leuke wedstrijd maar is het niet voor Aussie's only?

Wel grappig dat de winnaar van de PRODUCERS competition op Defqon een plekje krijgt om te DRAAIEN. Geeft maar aan dat je het allebei goed moet kunnen...
  zondag 4 juli 2010 @ 22:02:02 #206
301430 Baronpilsener
pi_83658295
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Leuke wedstrijd maar is het niet voor Aussie's only?

Wel grappig dat de winnaar van de PRODUCERS competition op Defqon een plekje krijgt om te DRAAIEN. Geeft maar aan dat je het allebei goed moet kunnen...
Ik hoop niet dat het voor ausies only is, staat er niet bij vermeld. Maar het staat niet op de NL site van Q, alleen op de internationale. Dus ik weet het niet zeker.
Aka Black/Out
pi_83658830
Bij het aanmeldformulier kan je kiezen tussen een lijstje van alle AU states of niet-AU dus denk dat het wel kan Ben de laatste maanden al een klein beetje bezig met producersites lezen dus ik ga eens kijken hoe ver ik kom maar ik verwacht niet dat ik na de vakantie in 1 maandje ff kan leren om een nummer 1 hitje te maken
pi_83659199

Vrijgegeven bij 5000 views!
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 4 juli 2010 @ 23:32:57 #209
301430 Baronpilsener
pi_83662962
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef ElDani het volgende:

Die track

Waarom gratis? Had makkelijk gereleased kunnen worden. Vond het altijd wel wat voor A²rec, waar je laatste tijd btw ook niets meer van hoort...
Aka Black/Out
  maandag 5 juli 2010 @ 05:00:53 #210
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_83669245
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:32 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]
Waarom gratis?
Waarom niet?

Dik zin in de Feestfabriek next week trouwens!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 5 juli 2010 @ 08:45:31 #211
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_83670226
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:15 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Psyko Punkz @ Q-base 2009

Wat een sfeer toen daar in die bunker om 5 uur 's morgens bijna niemand die stil stond
Whehe dat ging inderdaad goed losch!
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:22 schreef T-Force het volgende:
Ik weet nog goed....Q-Base 2009! Mijn eerste mogelijkheid om de Psyko Punkz te gaan zien.
Precies om 04.30 stond ik voor de bunker en werden ze aangekondigd. Ik stapte de bunker in voor het eerste nummer, maar het geluid stond zo hard dat het pijn deed aan mijn oren. Op dat moment heb ik besloten dat ik goede oordoppen wou hebben. Ik heb de hele set ongeveer 30 meter achter de bunker in mijn eentje stampend doorgebracht Maar wat een set
Maar Alphaverb daarna in the Lab(?) was nog tikie harder

Bij de PP toen begon et toch te regenen ? ken me nog herrinneren da'k op een heuvel zat te w8en dat PP begon en toen ze net werden geannounced kwam er een aardige bak water naar beneej
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_83672563
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:45 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat er wel een aardig stuk blijft staan, sinds Q een deel van ID&T is? Het zag er allemaal aardig vet uit moet ik zeggen.
Denk ook wel dat er wat blijft staan. Weet niet of dat ook wel te doen is om een heel podium af te breken en weer neer te zetten in 1 week. Weet iemand trouwens hoe dat was met de stages van Dirty Dutch vs the world? De week na Defqon, ook op almerestrand en ook van ID&T
  maandag 5 juli 2010 @ 10:37:23 #213
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83672784
Toen hebben ze een aantal tenten van defqon gebruikt, de Blue werd toen bij dirty dutch de main dacht ik..
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 5 juli 2010 @ 11:27:53 #214
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_83674341
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 5 juli 2010 @ 16:50:22 #215
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_83686883
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

like this

[ afbeelding ]

Wat een geniaal mooie stage zeg!
pi_83687943
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
like this
BOH Wat een ongelofelijk vette stage!!
quote:
AVIO live was weer hetzelfde zoals altijd dus daar vond ik weinig aan. En ik kan slecht tegen hyperactieve mensen die agressief kijken achter de draaitafels.
Hmmmmm, je vond er weinig aan maar je bleef wel hard staan stampen Jaja, ik had je wel gezien vooraan rechts BUSTED!!!!!

Nee, maar ik vond Ground Zero echt heel vet! De Hardstyle-tent was alleen best muf, veel te warm en het geluid was vooraan bij de boxen heerlijk zuiver, maar zodra je ook maar iets in het midden ging staan klonk het ineens kei dof Bij Early-Hardstyle-Stage wat buiten in het bos tussen de bomen was, hing een heerlijke sfeer en een heul dik geluidssysteem Mainstage zag er prachtig uit, dik geluid en Industrial was helaas ook muf qua geluid.
Dozer: Leuke set, weinig volk maar wel gezellig Enjoy the music van The Pitcher is vetttt
Chosen Few vs. Tellurian: Vet! Kwamen binnen bij Party Animals - Used & Abused en meteen heerlijk knallen
Mental Wreckage: Heul vet, alleen vonden mijn vrienden het niet echt geweldig Ze houden niet zo van Industrial
Thera: OMG, de hele tent stond vol met alleen maar liefhebbers en het ging zo hard los!!! Wat en set, en Trespassing zo live horen voor de box is niet normaal
Rude Awakening: Apart maar wel leuk
Enzyme X: Viel beetje tegen, maar ik had wel een dipje toen
Na Enzyme X zijn we maar even het Boobytrap Hotel ingegaan, heerlijk met al die wappies Echt gruwelijk gelachen, dikke lol met de spacers
2-Sidez: Eerste 3 nummers waren vet! Nomansland, God en nog een andere. Maar de rest was allemaal een beetje van hetzelfde. Echt balen, want was voor het eerst dat ik ze zag en ik hoorde goede verhalen Wel even props voor de energie van Pulse
Beholder & Balistic: Vette nummers maar het mixen (van Balistic) was dramatisch. Hij kent de nummers gewoon niet goed, waardoor hij niet fatsoenlijk kan mixen. Early Hardstyle, Early Hardcore doet hij geweldig maar (Raw) Hardstyle was hij echt slecht in
AVIO: Whop whop whop, de tent stroomde vol en het ging losssss!! Man man man wat een vette set weer nadat ze de vorige keer (Intents) nogal tegenvielen. Helaas moesten ze na 20 minuten stoppen. WTF!?
Luna: Bohhhhhhh, Early Hardstyle is vet! Op Decibel zeker weer even kijken
Super Marco May: Same als hierboven maar ik weet nog wat plaatjes die gedraaid zijn: Shimmy Shaker Hasta La Pasta Volgens mij was iedereen die daar op dat moment aanwezig was aan het spacen behalve Claudia, Geck-O en ik
quote:
Op maandag 5 juli 2010 11:27 schreef Sc0tTy het volgende:

klinkt weer heerlijk
Zie mij gaan jong En nee, ik sta niet vooraan gek te doen maar ergens rechts in blauw shirt
  maandag 5 juli 2010 @ 17:24:04 #217
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_83688372
Ik vind die set van avio anders weer heerlijk,
Vet dat ze Rockin' da place weer eens draaien..

[ Bericht 0% gewijzigd door Dalton_ op 05-07-2010 17:43:28 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 17:24:27 #218
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_83688389
dubbel

[ Bericht 98% gewijzigd door Dalton_ op 05-07-2010 17:43:16 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 18:35:48 #219
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_83690886
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef T-Force het volgende:
Enjoy the music van The Pitcher is vetttt
Break + Climax zijn prima de luxe maar die mids zijn zo kut Zelden zown groot contrast gehoord in een plaat. In een van de pavelow platen hoor je trouwens de gebruikte geluiden van die mids ook weer terugkomen
quote:
Na Enzyme X zijn we maar even het Boobytrap Hotel ingegaan, heerlijk met al die wappies Echt gruwelijk gelachen, dikke lol met de spacers
Wat was dat dan precies?

Voorderest fijn verslag weer
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 5 juli 2010 @ 18:52:01 #220
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_83691490
ik vind de nieuwe release van The pitcher ook niet zo....

ik heb echt voorkeur voor zijn oude werk..de laatste releases konden me geen van allen echt bekoren.

@T-force lekker verslagje
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 5 juli 2010 @ 18:55:34 #221
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_83691632
Strange Love is fantastisch, voor de rest ben ik er ook niet kapot van.
There is no rehab for stupidity.
pi_83694019
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind de nieuwe release van The pitcher ook niet zo....

ik heb echt voorkeur voor zijn oude werk..de laatste releases konden me geen van allen echt bekoren.

@T-force lekker verslagje
Niet zo vind ik dan nog zachtjes uitgedrukt.. vind het echt jammer dat Fusion/Pollen deze kant op gaat met de naam 'The Pitcher'. Ze hebben een bepaalde sound/stijl gekozen die niet helemaal mijn ding is. Na Serenity zijn er nog wel wat 'aardige' releases geweest (o.a. Strange Love) maar het niveau van Serenity/Karma/Titan/Sleeping/Control/Pump it Loud is niet meer gehaald.
pi_83694297
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:46 schreef 16meter het volgende:
Ja man, dit keer wel ff proberen te meeten!

gaan we doen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_83694641
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:01 schreef kollie het volgende:

[..]

gaan we doen
Ook VIP toevallig?
pi_83696802
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef luckass het volgende:
Volg de nieuwe plaatjes even niet meer zo, maar dit moet ik toch even kwijt:

KARTONG

(In HQ op de hyves van Low-E)

Wat blijft het jammer dat die mannen niet op de grote feesten staan.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 07:27 schreef 16meter het volgende:
Kom op, we gaan naar de kermis!!!

wat een plaat, deze kan ik echt wel waarderen ik vind het deuntje echt heerlijk ideaal voor een outdoor-feestje
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:52 schreef LtNoX het volgende:

Is natuurlijk geen hardstyle heaven, maar goed.... Aparte melodie, maar vind hem met de kick eronder wel aardig.
luistert lekker weg
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
OT:

Nieuwe JDX, die man valt snel en hard van zijn voetstuk

beetje mislukt experiment, als je het mij vraagt
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 06:12 schreef T-Force het volgende:

[..]

Bam Bam Bam BAMBAMBAMBAMBAM.....

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83697317
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef NLS04 het volgende:
Wat was dat dan precies?

Een soort van Cakewalk of Sjimmy voor kinderen dus Met zo'n lopende band, draaiplateau's, glijbaan, bewegende trappen en dat soort dingen. Je kunt je vast voorstellen dat dat enorm lachen is met mensen die hard gaan

BOH!!! Wat een geweldig lekker intro weer
pi_83697410
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 08:56 schreef RiKe het volgende:
Kom net in de auto weer achter een gouwe ouwe

zoals ze vroeger gemaakt werden
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:

die cam op de microfoon van Mc Villian

Dat blikje cola

top gedaan, hulde
quote:

Dit bazennummer werd ook nog gedraaid door Acti & Francesco Zeta

lekker, die TBA Un Disco Per L'Estate vind ik dan weer wat minder
quote:
Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef ElDani het volgende:

doet me denken aan dat hardstyle feestje in Boxmeer toen en B-Front draaide hem nog tijdens Q-base, toen kwam Pulse ook ineens richting ons gerend om ff te melden dat dit zijn plaat was
quote:
de heren zijn goed bezig, toffe tracks op de laatste paar pagina's hier en AVIO is gewoon heldig, punt!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83697449
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef T-Force het volgende:

gewoon voor elk (groot) feest een eigen intro maken, hoe vet is dat?!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83697567
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Een soort van Cakewalk of Sjimmy voor kinderen dus Met zo'n lopende band, draaiplateau's, glijbaan, bewegende trappen en dat soort dingen. Je kunt je vast voorstellen dat dat enorm lachen is met mensen die hard gaan
Wel lachen zo'n kermis attractie op een festival.
pi_83698467
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef 16meter het volgende:
Wel lachen zo'n kermis attractie op een festival.
Ja was echt top, mensen achter de kassa enzo die hielden het ook niet meer. Die lagen ook continu dubbel van het lachen Was echt een melige boel!

Wel grappig om jezelf zo te zien (tijdens de climax van Fusion of decibel)

Dit was dus die Boobytrap Hotel
  maandag 5 juli 2010 @ 21:36:08 #231
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_83699048
quote:
[..]

Hmmmmm, je vond er weinig aan maar je bleef wel hard staan stampen Jaja, ik had je wel gezien vooraan rechts BUSTED!!!!!

Was ook wel te doen hoor, maar niet beter dan de rest van de DJ's die dag.

Bij GZ hebben ze trouwens elk jaar kermisattracties staan.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_83699314
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef mstx het volgende:

Was ook wel te doen hoor, maar niet beter dan de rest van de DJ's die dag.
Geef maar gewoon toe Bert, het zijn helden. PUNT
Hoe klonk Roots of Evil daar rechtsvooraan bij de box trouwens Man man, wat een dikke plaat!

Vandaag trouwens voor het eerst gereden in de auto van ons pap en mam, gelijk cdtje van AVIO podcast erin gegooid en ik begrijp ReMcOrE nu met zijn stoplicht-idee! Mensen kijken je inderdaad raar aan
  maandag 5 juli 2010 @ 22:40:47 #233
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_83702390
quote:

Khoop niet dat ik zo oud ben dat ik als enige het origineel herken :

top verslag btw
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Dalton_ het volgende:
Ik vind die set van avio anders weer heerlijk,
Vet dat ze Rockin' da place weer eens draaien..
moeilijk dikke plaat was/is dat en wat een release samen met Taking Over
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:55 schreef 16meter het volgende:

[..]

Niet zo vind ik dan nog zachtjes uitgedrukt.. vind het echt jammer dat Fusion/Pollen deze kant op gaat met de naam 'The Pitcher'. Ze hebben een bepaalde sound/stijl gekozen die niet helemaal mijn ding is. Na Serenity zijn er nog wel wat 'aardige' releases geweest (o.a. Strange Love) maar het niveau van Serenity/Karma/Titan/Sleeping/Control/Pump it Loud is niet meer gehaald.
True, hoewel die track die Titan @ DefQon draaide toch echt niet verkeerd klonk .. en nee, niet alleen omdat HIJ hem TOEN draaide, die Titan@DQ-roes is inmiddels wel uitgewerkt
Wat je vindt, ...
pi_83702797
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Da_Ripper het volgende:

AAAAAAAAAAH, daar was hij dus van! Ik stond op dat moment dat die gedraaid werd nog te buurten met iemand en we konden er niet opkomen waar we de melodie van herkenden
  maandag 5 juli 2010 @ 22:51:52 #235
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_83702898
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Da_Ripper het volgende:

Nee hoor ik moest ook gelijk aan Dr. Erik denken
quote:
True, hoewel die track die Titan @ DefQon draaide toch echt niet verkeerd klonk .. en nee, niet alleen omdat HIJ hem TOEN draaide, die Titan@DQ-roes is inmiddels wel uitgewerkt
Ja daar moet ik je gelijk in geven, maar wat bijdraagt aan de vetheid is het feit dat hij anders is dan de andere pitcher platen van de laatste tijd. Rauwer, en dat ligt mij wel zoals jullie weten

Ik hoop overigens nog steeds dat die set gereleased gaat worden
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:25:57 #236
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_83706715
Pff ik heb geen zin in een monsterquote ofzo..

TItan-filmpje @ DQQ: Zie Barts comment
Kartong: Geinig.Punt
Da Ripper: Ik herkende m ook
StoplichtHardstyle is tof!
Pandorum Vette plaat.

Over t algemeen de rest vd filmpjes: Oke
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_83706967
Er komt een set van Titan aan met een aantall van die nieuwe nummers, heb ik in een PM van hem gekregen
Dus, goed nieuws!
EN!
Slecht nieuws voor m'n audio apparatuur, die gaat pijn lijden!
Maar pijn is fijn in dit geval

[ Bericht 1% gewijzigd door RiKe op 06-07-2010 00:43:51 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 03:15:27 #238
308943 TVEE
boom boom papi
pi_83709066
quote:
Eén jaar en één maand na de lancering van de nieuwe website van Dance-Tunes, is er wederom weer een moment voor aandacht.
Afgelopen week heeft Dance-Tunes haar vernieuwde lay-out gelanceerd.
Om dit te vieren wil Dance-Tunes in samenwerking met Partyflock iedereen 3 gratis download credits cadeau doen!
PSAITOV27A81L have fun!

(iedereen kan dezelfde code 1x gebruiken )
"Iets wat ontstaat moet je niet tegengaan. Net als de wind, die ontstaat ook. Dan ga je toch ook zeilen."
pi_83711442
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:40 schreef T-Force het volgende:
Vandaag trouwens voor het eerst gereden in de auto van ons pap en mam, gelijk cdtje van AVIO podcast erin gegooid en ik begrijp ReMcOrE nu met zijn stoplicht-idee! Mensen kijken je inderdaad raar aan
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:25 schreef Koepert het volgende:
StoplichtHardstyle is tof!
eindelijk erkenning jullie voelen nu met me mee hebben je ouders nog een beetje goed geluid in de auto dan T-Force?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:54:06 #240
255848 InGebruik
pi_83711861
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[..]

eindelijk erkenning jullie voelen nu met me mee hebben je ouders nog een beetje goed geluid in de auto dan T-Force?
In de file op de snelweg doet het ook altijd goed!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:05:57 #241
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_83712196
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef InGebruik het volgende:

[..]

In de file op de snelweg doet het ook altijd goed!
Uhu
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:18:40 #242
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_83714380
quote:

Geniaal

Als je het doet dan moet je het ook heel erg goed doen en deze eerste preview geeft gelukkig wel die indruk
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:34:05 #243
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_83714931
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef NLS04 het volgende:

Als je het doet dan moet je het ook heel erg goed doen en deze eerste preview geeft gelukkig wel die indruk
quote:
Ge-ni-aal
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:45:24 #244
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_83715361
Zoals in het filmpje ook al is gezegd
quote:
Slim Shore Remix.... Nondeju
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:52:48 #245
255848 InGebruik
pi_83717982
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:45 schreef Koepert het volgende:
Zoals in het filmpje ook al is gezegd
[..]

Hij klapt er hard op hoor! Voor zover ik het kan horen, kan ik deze remix zeker wel waarderen.
pi_83720497
Waarom heb ik toch altijd dat Euforie gevoel bij Her Voice (Super Bass Mix)

Rrrrrraatatatataataaaa

Zoveel zin in zaterdagavond nu
pi_83722814
Whoo!! Die Dominator remix klinkt wel echt heel hard

HOPPAAA!!! De vetste set van heel Ground Zero

En wat gaat ie toch heerlijk los Thera HELD
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:43:02 #248
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83722929
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:50 schreef eQuaL het volgende:
Waarom heb ik toch altijd dat Euforie gevoel bij Her Voice (Super Bass Mix)

Rrrrrraatatatataataaaa

Zoveel zin in zaterdagavond nu

haha vet he

luister nu de set van frontliner voor t eerst, moet ook wel aardig vet zijn geweest tijdens defqon
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:58:20 #249
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_83723650
keeeeenker die slim shore remix gaat idd hard !!

net die HHZ in USA aftermovie gechecked , die shreek remix van hem is inderdaad echt bagger zeg :/ veelste traag en soft.....
pi_83724118
ik begin weer iets in te lopen qua livesets heb AVIO 1 t/m 5 gehad, stickje gaat nu vol met IQ 2010 + AVIO 6 en daarna komt Defqon.1 nog
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:32:44 #251
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_83725142
quote:
Sow, die eerste plaat Catatonic Overload - The Sexual Thrill wat een pareltje!

Dat filmpje van HHZ is maar crap...ze doen net alsof t zo'n eer is om de VS op te treden. Wat een lame ass publiek.

Kriebels voor zaterdag beginnen te komen.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_83725591
Wil iemand nog een feestfabriek kaartje voor een zacht prijsje?
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:57:20 #253
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_83726201
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:40 schreef T-Force het volgende:
Whoo!! Die Dominator remix klinkt wel echt heel hard

Damn dies echt heerlijk idd had em al x in een setje voor bij horen komen, die stem komt trouwens erg bekent over, van die dude in the rules of engagement en family guy ?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:37:00 #254
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_83728237
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Kriebels voor zaterdag beginnen te komen.
Wat een track, dit is pas Hardstyle !!!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:25:17 #255
255848 InGebruik
pi_83730822
Eerste foto van de opbouw zojuist op het internet gezien.
http://i231.photobucket.c(...)outen/opbouw10yq.jpg
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:27:20 #256
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_83730926
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef Sethje het volgende:

[..]

haha vet he

luister nu de set van frontliner voor t eerst, moet ook wel aardig vet zijn geweest tijdens defqon
Zwaar vette set ja . Jammer van de kwaliteit nu, logisch dat wel maar toch jammer

The Sexual Thrill is inderdaad echt te ziek .
pi_83732503
Zaterdag feestfabriek, zondag verjaardag en WK finale (?)

wop wop
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:07:18 #258
238230 em-dee-em-aa
pi_83732593
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:03 schreef 16meter het volgende:
wop wop
Gas dr op!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:02:23 #259
255848 InGebruik
pi_83734448
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:03 schreef 16meter het volgende:
Zaterdag feestfabriek, zondag verjaardag en WK finale (?)

wop wop
Donderdag naar Amsterdam Westerpark voor Marco Borsato ( )
Vrijdag bier drinken tijdens een reünie van oude collega's
Zaterdag naar Amsterdam Arena Feestfabriek
Zondag naar Amsterdam Museumplein WK finale

Wat een leven

Mijn bezoekjes aan Amsterdam schieten na deze week wel opeens de dubbele cijfers in gok ik zo. Normaal gesproken kom ik er misschien 2x per jaar door uitgaan. Nu opeens 3x in de week.
pi_83734510
quote:

[..]

Geniaal

quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:40 schreef T-Force het volgende:

quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:32 schreef T_Killer het volgende:

[..]

lekker filmpje goede tracks
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83735707
Vriend van me was gister bij de opbouw van Feestfabriek. Nouja, eerder afbraak van Sensation nog. Hij zei dat er nog niets te zien was en hij was te stom geweest om aan iemand te vragen wat het ging worden . Dus veel wijzer ben ik ook nog niet geworden.
pi_83745932
Gewoon de finale.. Supervet!

Helaas in Italiė tijdens de finale, en een vlucht is net te duur..
pi_83745941
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:36 schreef Grrommit het volgende:
Vriend van me was gister bij de opbouw van Feestfabriek. Nouja, eerder afbraak van Sensation nog. Hij zei dat er nog niets te zien was en hij was te stom geweest om aan iemand te vragen wat het ging worden . Dus veel wijzer ben ik ook nog niet geworden.
Dus eigenlijk is dit een vrij nutteloze post bedoel je
pi_83746509
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is dit een vrij nutteloze post bedoel je
Ja eigenlijk wel maar ik moet toch wat te vertellen hebben .

Maar: Nederland in de finale!!!
Gaat een heel mooi feestje worden zaterdag in de ArenA met iedereen in 't oranje. Als dit geen goeie sfeer geeft dan weet ik 't ook niet meer.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:41:28 #265
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_83746555
Flesje bier
pi_83747692
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef Grrommit het volgende:
Maar: Nederland in de finale!!!
Gaat een heel mooi feestje worden zaterdag in de ArenA met iedereen in 't oranje. Als dit geen goeie sfeer geeft dan weet ik 't ook niet meer.
Na Feestfabriek wordt het voor mij en maten dus in 1x doortrekken naar weet ik veel waar (ergens waar bier te krijgen valt) en dan lekker NL-DU kijken op museumplein om 20.30! Onvergetelijke dag wordt het. Nu slapen.
Truste
pi_83747929
The Word is out!! Heel blij dat ik dit aan mag kondigen .
quote:
Hardtraxx Future Stage op The Qontinent camping

Hardtraxx.nl werd gevraagd door Bass Events en Q-dance een “Hardtraxx Future Stage” te hosten op de vooravond van The Qontinent 2010, het grootste weekend-festival van de hardere stijlen. Onze stage bevindt zich op de naastgelegen festivalcamping van The Qontinent.

Vrijdag 13 augustus om 17:00 opent de The Qontinent festivalcamping haar deuren voor het publiek. Op deze vooravond was op voorgaande edities niets gepland, maar dat verandert dit jaar !
Vanaf 18:00 tot 00:00 zal de Hardtraxx Future Stage zorgen voor de nodige basslines om weer een nieuwe editie van The Qontinent in te luiden.

Line-up
De Hardtraxx Future Stage is, zoals de naam al duidelijk maakt, een stage voor de toekomstige opkomende talenten, meerbepaald in hardstyle. De DJ’s die op deze stage zullen draaien houden wij nog even geheim. Hou dus Hardtraxx in de gaten voor meer informatie over onze Hardtraxx Future Stage.

The Qontinent camping
De camping is vanaf vrijdag 13 augustus vanaf 17:00 toegankelijk om je tent op te tuigen. Gedurende het festival weekend zijn er diverse faciliteiten aanwezig zoals : elektriciteit, camping winkel, onbijt mogelijkheden, een BBQ-zone, douches en ga zo maar door. Voor een compleet overzicht verwijzen we jou graag naar de The Qontinent website.

Hardtraxx gaat er uiteraard een knallend weekend van maken, en wij hopen dat jij er ook bij bent!
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:19:38 #268
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_83748349
Dat wordt me een weekend jong.
Ik ben alleen bang voor een anti-climax op zondagavond.
👾
pi_83750025
Wat gaaf wordt dat zaterdag in de Arena
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  woensdag 7 juli 2010 @ 01:22:37 #270
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_83750387
Damn, dit weekend kon weleens het hoogtepunt van mijn (prille) leventje worden
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  woensdag 7 juli 2010 @ 01:30:51 #271
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_83750549
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 01:22 schreef T_Killer het volgende:
Damn, dit weekend kon weleens het hoogtepunt van mijn (prille) leventje worden
XQ holland in het kwadraat
  woensdag 7 juli 2010 @ 01:40:07 #272
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_83750703
IK vind alles best, maar ik ga maximaal bier drinken gek!!!!! dus.
pi_83753047
vrijdag zomerfeest, zaterdag zomerfeest, zondag nationaal feest

wel benieuwd of 10 Years over XQ Holland heen gaat
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:23:35 #274
255848 InGebruik
pi_83753586
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef ElDani het volgende:
[..]

Vet hoor! Knap voor elkaar gekregen trouwens.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 01:40 schreef Koepert het volgende:
IK vind alles best, maar ik ga maximaal bier drinken gek!!!!! dus.
Nooit meer nuchter!
pi_83754488
hoe vaker ik hem luister, hoe toffer ik Kartong ga vinden ideale plaat voor in de auto en voor de zomer

gisteren ff beetje lopen testen, geluid van linksvoor naar rechtsachter in de auto, en zo te horen is 1 van de hoedenplankspeakers zo goed als overleden... er komt nog maar heel zacht geluid uit gelukkig heb ik over iets meer dan 2 weken vakantie, dan kan ik aan de slag met een nieuwe hoedenplank inclusief speakers (en met paar andere kleine dingetjes) wordt waarschijnlijk een ontwerp waarbij je de speakers niet ziet
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83754867
quote:
[..]

Netjes! Hoe heb je dat gefixt?

Je nieuws wordt helaas wel een beetje overschaduwd door de winst van NL
pi_83755542
quote:
Fokking vet Ik ben 100% zeker aanwezig Mag je zelf ook draaien daar, Daniel?
pi_83760190
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:10 schreef Grrommit het volgende:

Je nieuws wordt helaas wel een beetje overschaduwd door de winst van NL
Tja, NL is ook gewoon belangrijk. Finale haal je ook niet iedere dag, dus zo'n probleem vind ik dat niet .
Props gaan met name naar Jor-D, die is veel met de PR bezig.
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:35 schreef T-Force het volgende:

[..]

Fokking vet Ik ben 100% zeker aanwezig Mag je zelf ook draaien daar, Daniel?
Nee, dat laat ik over aan echte talenten .
pi_83760574
OP ff gefixt, Just_Shup_Up stond er 2 keer in Had ik mooi ruimte voor mezelf

Oja en plaatje van Sethje vervangen
pi_83761058
Xeauouiseau moeten een hoop mensen een andere UI wegens het afschaffen van de webicon...
Als iedereen die meteen update in de OP
  woensdag 7 juli 2010 @ 13:23:58 #281
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_83761997
Mag ik nu ook erin dan? Ben hier nu toch al zeker 10 topics lang.
Flesje bier
pi_83762213
ik heb geen account op Wiki, zou iemand mijn UI er ff in kunnen zetten? want in de huidige OP, pagina 1 van dit topic, dus mijn UI volgens mij niet..
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83762949
Ohh! Mag ik er ook in? Ik ben ook al een uhh tijdje aanwezig, welliswaar niet altijd even actief, en ik heb gemeet

Moet ik wel een mooi plaatje zoeken.
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:01:18 #284
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_83763484
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:48 schreef NLS04 het volgende:

Na een heerlijke nacht feest in de ochtend de Arena uitrollen, ff paar uurtjes ergens pitten. Vervolgens naar het [insert plein met groot scherm] toe in de middag. Bier drinken met de mensen die daar ook zijn. Vervolgens voetbal kijken

Tuurlijk is het allemaal koffiedik kijken maar niemand kan ontkennen dat het geen potentie heeft om een geweldig weekend te worden
'love it when a plan comes together'

pi_83763861
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 14:01 schreef NLS04 het volgende:

[..]

En dat visioen heb je dus allemaal gezien in de kale kop die voor je stond te hakken?
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:21:04 #286
255848 InGebruik
pi_83764366
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 14:01 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik had er alleen maar op kunnen hopen.
  woensdag 7 juli 2010 @ 14:21:08 #287
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_83764372
Dit weekend gaat vet worden !
  woensdag 7 juli 2010 @ 15:03:26 #288
238230 em-dee-em-aa
pi_83766033
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 14:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dit weekend gaat vet worden !
Inderdaad
pi_83767531
De hardstyle liefhebbers onder ons

Als er dingen aangepast moeten worden, laat het even weten, of maak zelf een account op de wiki
pi_83767606
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:46 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ] De hardstyle liefhebbers onder ons
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Als er dingen aangepast moeten worden, laat het even weten, of maak zelf een account op de wiki
2e van rechts op de bovenste rij doet niet, dat is aan de link te zien die van Deeltjesversneller; die heeft namelijk uberhaupt geen UI
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_83767706
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

2e van rechts op de bovenste rij doet niet, dat is aan de link te zien die van Deeltjesversneller; die heeft namelijk uberhaupt geen UI
Idd

Zou een stuk makkelijker zijn als je UI gewoon [usernr].gif was...
Bij een ander plaatje hoef je het dan nooit te veranderen
pi_83767884
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:51 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Idd

Zou een stuk makkelijker zijn als je UI gewoon [usernr].gif was...
Bij een ander plaatje hoef je het dan nooit te veranderen
done
quote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 7 juli 2010 @ 16:11:39 #293
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_83768583
Ik wil gewoon mijn gifje als UI behouden! Nee 'te grooot' Boehoe.. blaat.. Goddomme!

Oh en TT Feestfabriek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en Pimmetje, als je hier nog wel ns komt Congratuliere!

[ Bericht 46% gewijzigd door Koepert op 07-07-2010 16:29:36 ]
pi_83770994
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

done
[..]

Bijvoorbeeld dus
  woensdag 7 juli 2010 @ 18:15:02 #295
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_83773057
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:11 schreef Koepert het volgende:

Oh en TT Feestfabriek

Masters of Ceremony
DV8 & Villain

21:30 - 23:00 Oldstyle Outburst
23:00 - 00: 30 Qlubtempo Parade
00:30 - 02:30 Qlass Elite aka The Partycrew
02:30 - 03:15 Top 25
03:15 - 06:10 Partylab
06:10 - 07:00 De Eindshow
ok het is dus 3 uur de geschiedenis vieren en daarna nog 6.5 uur nieuwe shizzle luisteren als ik het goed begrijp..
Kortom het is exact hetzelfde als qlimax of sensation (met de top 25 allertijden als een soort van megamix)... of ben ik wederom te pessimistisch (net als gisteren gedurende de wedstrijd )

PS. een opbouwfilmpje:

ik zie een reuzenrad en het Qlimax masker.. ik denk dat het met de show wel goed komt.
pi_83773526
Tja dat het zo'n TT zou worden kon ik je van te voren wel vertellen. Ik hoop alleen dat Qlass Elite ook nog veel wat oudere nummertjes draaien; 2004 - 2008 zegmaar....
pi_83773722
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Da's idd die van mij, de Web Icon optie is weggehaald dus ik ben mijn avatar kwijt, via de cache weer gevonden maar ik moet hem nog even verkleinen want hij is op dit moment te groot. Zal daarna de OP meteen updaten
edit: oh ik zie nu dat de link nog wel gewoon te zien is in de opties.

[ Bericht 3% gewijzigd door Deeltjesversneller op 07-07-2010 18:45:32 ]
  woensdag 7 juli 2010 @ 18:38:52 #298
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_83773737
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:15 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

ok het is dus 3 uur de geschiedenis vieren en daarna nog 6.5 uur nieuwe shizzle luisteren als ik het goed begrijp..
Kortom het is exact hetzelfde als qlimax of sensation (met de top 25 allertijden als een soort van megamix)... of ben ik wederom te pessimistisch (net als gisteren gedurende de wedstrijd )

PS. een opbouwfilmpje:

ik zie een reuzenrad en het Qlimax masker.. ik denk dat het met de show wel goed komt.
ZO te zien houden ze de vorm van het podium van Sensation. Ben erg benieuwd.
  woensdag 7 juli 2010 @ 18:49:01 #299
238230 em-dee-em-aa
pi_83774057
Reuzenrad - Defqon 2008
Masker - Qlimax / Mysteryland

Wellicht dat ze verschillende dingen van afgelopen 10 jaar podia terug laten komen?
  woensdag 7 juli 2010 @ 19:04:49 #300
301430 Baronpilsener
pi_83774581
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 18:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Reuzenrad - Defqon 2008
Masker - Qlimax / Mysteryland

Wellicht dat ze verschillende dingen van afgelopen 10 jaar podia terug laten komen?
Zit er dik in
Aka Black/Out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')