Ben benieuwd, word wel tijd dat op zn minst één sterspeler zijn niveau zal halen..want dit is echt dramatisch. Al die "sterren" bakken er niks van, misschien is het idd. zo dat ze beter gaan spelen tegen betere tegenstanders.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:48 schreef Sportex het volgende:
Nee, Rooney komt het best tot zijn recht tegen Duitsland. Aanschouw het later.
Komt ook door de manier van spelen in de groepsfase op dit WK. Gisteren zag je al gelijk het verschil in ruimtes en het waren twee leuke wedstrijden om te zien. Dat biedt perspectief.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ben benieuwd, word wel tijd dat op zn minst één sterspeler zijn niveau zal halen..want dit is echt dramatisch. Al die "sterren" bakken er niks van, misschien is het idd. zo dat ze beter gaan spelen tegen betere tegenstanders.
Zoek anders de juiste vlagquote:
Kun je dan niet beter voor het 'slechtste' team zijn als je Nederland support?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:47 schreef NumberSeven het volgende:
Engeland heeft echt niets te zoeken op het WK, net zoiets als Frankrijk en Italië. Rooney = slechtst presterende speler van het toernooi, en dan nog lopen janken om het publiek.
Ben voor iedereen op het eilandjequote:
Dus je hebt liever een finale tegen Uruguay waar niemand in de wereld om geeft, dan een topclash tegen Duitsland? (in theorie dan)quote:Op zondag 27 juni 2010 13:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat we makkelijker van Engeland winnen dan van Duitsland. Dus ik ben voor Engeland. En zo bekijk ik elke wedstrijd zolang Nederland er nog in zit
Nederland wint bijna nooit van Duitsland. Altijd al een beetje een zwakte geweest volgens mij. Maar we zullen zien. Duitsland zal nu wel een beetje ingespeeld zijn en misschien verdien ik m'n geld nog omdat ik zei dat Duitsland wereldkampioen wordtquote:Op zondag 27 juni 2010 13:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat we makkelijker van Engeland winnen dan van Duitsland. Dus ik ben voor Engeland. En zo bekijk ik elke wedstrijd zolang Nederland er nog in zit
Ik wel. Liever winnen dan een leuke wedstrijd (niet dat we zomaar even van Uruguay zouden winnen).quote:Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een finale tegen Uruguay waar niemand in de wereld om geeft, dan een topclash tegen Duitsland? (in theorie dan)
Nou oke groetjens oke.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:07 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Voor mij eerst Duitsland, dan Slowakije en Ghana. Nederland komt ongeveer op 5.
Uruguay heeft meer WK's gewonnen dan Nederland. Of Engeland, of Frankrijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een finale tegen Uruguay waar niemand in de wereld om geeft, dan een topclash tegen Duitsland? (in theorie dan)
The fascists of the future will be called the anti-fascists.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:16 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
The fascists of the future will be called the anti-fascists.
De laatste keer in 1950 ofzoquote:Op zondag 27 juni 2010 13:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uruguay heeft meer WK's gewonnen dan Nederland. Of Engeland, of Frankrijk.
Zeker. Maar Uruguay komen we eventueel in de halve finale tegen. Ik wil vooral dat we wereldkampioen worden. Hoe maakt mij eigenlijk geen donder uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Leuk, en ook nog iets over het voetbal dat ze spelen ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef Killders het volgende:
ik ben voor Duitsland vanwege Cacao!! Gewoon omdat het een Leuke naam.
Plus, Duitsers zijn hele goede Europeanen, moet je kijken hoelang het heeft geduurd voordat ze begonnen te klagen dat zij alle kosten van de EU moesten betalen. Engeland, Ierland zijn een stelletje arrogante betweters, die echt op Europa neerkijken, en die liever vandaag dan morgen lid van NAFTA zouden willen worden als de VS en Canada ze zouden willen hebben.
Ze hadden dan ook nog wel wat goed te maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef Killders het volgende:
Plus, Duitsers zijn hele goede Europeanen, moet je kijken hoelang het heeft geduurd voordat ze begonnen te klagen dat zij alle kosten van de EU moesten betalen.
En Nederland?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Leuk, en ook nog iets over het voetbal dat ze spelen ofzo?
Als Engeland meedeed in de 1e WK's hadden ze meer prijzen dan Uruguay hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Uruguay heeft meer WK's gewonnen dan Nederland. Of Engeland, of Frankrijk.
per persoon betaalt NL meer aan die kutGrieken dan Duitslandquote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef Killders het volgende:
ik ben voor Duitsland vanwege Cacao!! Gewoon omdat het een Leuke naam is!
Plus, Duitsers zijn hele goede Europeanen, moet je kijken hoelang het heeft geduurd voordat ze begonnen te klagen dat zij alle kosten van de EU moesten betalen. Engeland, Ierland zijn een stelletje arrogante betweters, die echt op Europa neerkijken, en die liever vandaag dan morgen lid van NAFTA zouden willen worden als de VS en Canada ze zouden willen hebben.
Tegenwoordig zijn Duitsers een stuk sympathieker dan die Kut-Engelsen.
En als ze de bal mochten oppakken dan was het rugby geweest. Your point?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:29 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Als Engeland meedeed in de 1e WK's hadden ze meer prijzen dan Uruguay hoor.
Dank je, Duitsland heeft één van de mooiste vlaggen ter wereld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Toch al TIEN keer!!!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:03 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Nederland wint bijna nooit van Duitsland.
fifa-statistiekenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef Killders het volgende:
[..]
Toch al TIEN keer!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.fifa.com/world(...)team2=ned/index.html
14 keer gelijk 13 keer verloren
laatste jaren verliezen ze veel van DLquote:Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef Killders het volgende:
[..]
Toch al TIEN keer!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.fifa.com/world(...)team2=ned/index.html
14 keer gelijk 13 keer verloren
je punt?quote:
oh ja??? kom maar op dan met je links!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:07 schreef drumminggod het volgende:
[..]
laatste jaren verliezen ze veel van DL
Dit is dus echt GEEN reden !! Heb je snijders, heitinga, of welke voetballer dan ook, wel eens nederlands horen praten?!?!?!!?!??quote:Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ben een heel klein beetje voor Duitsland. Ik erger mij er altijd aan hoe slecht Engelsen zelf Engels praten
Dit welquote:, en dan hebben ze ook nog die domme tabloids.
Dit zeker!quote:En ik vind het zo stom dat de Britten gewoon 4 ploegen hebben die aan interlands mee kunnen doen. Dus wat mij betreft verliezen de Engelsen.![]()
quote:
Oh nee. Ik word gekquote:Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef Killders het volgende:
[..]
oh ja??? kom maar op dan met je links!
het is wel mooi dat je je eigen stelling ondergraaft, de laatste wedstrijd hebben WIJ gewonnen net zoals de laatste TWEE oefenwedstrijden. de keren daarvoor 1990 zij en 1988 WIJ.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:13 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Oh nee. Ik word gek. Nouja. Toch voor de moeite een mooie link:
http://nl.wikipedia.org/w(...)ederland_-_Duitsland
Ja, als Messi zo scoort dit WK als Maradonna deed in 1986, dat zou mooi zijn. Moeten dus wel vandaag de Duitsers eruitquote:Op zondag 27 juni 2010 14:22 schreef Arjan4all het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als de Engelsen doorgaan en dat ze dan in de kwartfinale worden uitgeschakeld door Argentinie met 1-0 door een handsbal van Messi. Maradona verdedigt het voorval met als argument dat het weer de hand van god was. Ja, dat zou mooi zijn, nu de Duitsers er uit en dan de Engelsen in de kwart door een hand van god. Mooier kan niet
pics?quote:
Deutchland weltmeisterquote:Op zondag 27 juni 2010 17:53 schreef NumberSeven het volgende:
4-1 Ge-wel-dig! Engeland was helemaal nergens en zijn WK-onwaardig. Bye bye losers. Op papier is Engeland zoveel beter, met al die grote namen en topspelers..in het veld waren ze nergens. Er zijn wel een aantal andere "sterren" opgestaan;
Muller; ik kon het niet geloven toen de commentator zei dat hij 20 is...lijkt veel ouder.
Ozil; snel, technisch, ook nog goed overzicht voor de medespelers
Klose; op de grote toernooien staat hij er weer altijd, niet voor niets topscorer van afgelopen wk's.
Zag je Beckham bijna janken
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb de hele wedstrijd naar Wagner geluisterd terwijl de Duitsers over de Engelsen heen marcheerden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |