Ben benieuwd, word wel tijd dat op zn minst één sterspeler zijn niveau zal halen..want dit is echt dramatisch. Al die "sterren" bakken er niks van, misschien is het idd. zo dat ze beter gaan spelen tegen betere tegenstanders.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:48 schreef Sportex het volgende:
Nee, Rooney komt het best tot zijn recht tegen Duitsland. Aanschouw het later.
Komt ook door de manier van spelen in de groepsfase op dit WK. Gisteren zag je al gelijk het verschil in ruimtes en het waren twee leuke wedstrijden om te zien. Dat biedt perspectief.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:53 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ben benieuwd, word wel tijd dat op zn minst één sterspeler zijn niveau zal halen..want dit is echt dramatisch. Al die "sterren" bakken er niks van, misschien is het idd. zo dat ze beter gaan spelen tegen betere tegenstanders.
Zoek anders de juiste vlagquote:
Kun je dan niet beter voor het 'slechtste' team zijn als je Nederland support?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:47 schreef NumberSeven het volgende:
Engeland heeft echt niets te zoeken op het WK, net zoiets als Frankrijk en Italië. Rooney = slechtst presterende speler van het toernooi, en dan nog lopen janken om het publiek.
Ben voor iedereen op het eilandjequote:
Dus je hebt liever een finale tegen Uruguay waar niemand in de wereld om geeft, dan een topclash tegen Duitsland? (in theorie dan)quote:Op zondag 27 juni 2010 13:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat we makkelijker van Engeland winnen dan van Duitsland. Dus ik ben voor Engeland. En zo bekijk ik elke wedstrijd zolang Nederland er nog in zit
Nederland wint bijna nooit van Duitsland. Altijd al een beetje een zwakte geweest volgens mij. Maar we zullen zien. Duitsland zal nu wel een beetje ingespeeld zijn en misschien verdien ik m'n geld nog omdat ik zei dat Duitsland wereldkampioen wordtquote:Op zondag 27 juni 2010 13:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat we makkelijker van Engeland winnen dan van Duitsland. Dus ik ben voor Engeland. En zo bekijk ik elke wedstrijd zolang Nederland er nog in zit
Ik wel. Liever winnen dan een leuke wedstrijd (niet dat we zomaar even van Uruguay zouden winnen).quote:Op zondag 27 juni 2010 13:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een finale tegen Uruguay waar niemand in de wereld om geeft, dan een topclash tegen Duitsland? (in theorie dan)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |