abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83348666
Ik ben nu sinds anderhalf uur wakker, mijn bovenbuurman liep weer door zijn huis en dat ging gepaard met het nodige gestamp omdat elke stap die hij zet gruwelijk hard is. Hij stampt namelijk erg hard. Tevens smeert hij zijn deuren niet waardoor deze erg piepen en als hij de deuren dichtdoet smijt hij ze dicht alsof ze door de scharnieren moeten.

Dit is inmiddels al maanden aan de gang. Elke dag hoor ik hem stampen, hoor ik hem deuren smijten (echt tientallen op een rij) en tevens heeft hij op veel dagen muziek hard aanstaan. Telkens dezelfde nummers, hij luistert misschien 5 verschillende nummers Deze muziek zet hij dan echter wel zo hard dat ik mijn muziek niet lekker kan horen, zelfs met een koptelefoon in.

Een tijdje terug (ik denk een half jaar of jaar geleden) was hij ook elke dag bezig met een hamer, zo'n uur of tien-twaalf per dag en hierbij hield hij ook bijzonder weinig rekening met tijden (beginnen om 6 uur 's ochtends, eindigen rond 12-1 uur 's avonds).

Afijn, tegen het plafond tikken heb ik al een paar keer geprobeerd. De reactie hierop was een deur van hem die enkele keren gruwelijk hard dichtgesmeten wordt en dat hij een paar keer op de vloer stampt.

Nu vraag ik me af wat ik nou tegen zo'n persoon kan beginnen? Hij heeft duidelijk door dat hij overlast veroorzaakt, anders zou hij niet zo hard terugstampen als ik op het plafond tik dat hij eens op moet houden. Heb ook vaak naar boven geroepen dat hij wat minder met deuren moet smijten - Reactie was natuurlijk een deur.

Bij hem langsgaan durf ik absoluut niet. Als hij al zo agressief reageert op alles, dan wil ik echt niet in de buurt komen bij hem omdat ik bang ben dat hij me dan neerslaat. Extra redenen waarom ik dit niet durf zijn dat toen bovenbuurman nog een vriendin had, hij deze regelmatig sloeg. Dit gebeurde ook vaak 's nachts rond een uur of 3-4 waardoor er een flinke ruzie ontstond met het nodige geschreeuw en gestamp. Ook hoorde ik af en toe geslaag en dan een hond jankend. Met die vriendin is het inmiddels al meer dan een jaar voorbij, en die hond heb ik een maand niet gehoord dus denk dat die eindelijk weg is.

Zoals ik het nu inzie is mijn enige mogelijkheid verhuizen, en dan het liefst zo snel mogelijk.. Alvast bedankt voor alle reacties!
pi_83348673
Je moet gewoon je flatbewonende smoel houden.

Iemand die van 6 uur sochtends tot 1 uur snachts aan het werk is, is gewoon dikke pwnage.

Fuck u .
pi_83348678

Flink knallen (als het stil is zal hij waarschijnlijk slapen)
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_83348680
Voor als bovenstaande tip niet helpt:

Succes
pi_83348681
quote:
Op zondag 27 juni 2010 06:21 schreef Salvad0R het volgende:
Je moet gewoon je flatbewonende smoel houden.

Iemand die van 6 uur sochtends tot 1 uur snachts aan het werk is, is gewoon dikke pwnage.

Fuck u .

HUUUUU

kenkertrolllllll
  zondag 27 juni 2010 @ 06:30:16 #6
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_83348682
Toch maar even langsgaan en uitleggen.

Je studeert psygolologietus dus je moet volgens mij best kunnen bedenken wat de beweegredenen zijn van je bovenbuurman en hoe je hem zo succesvol mogelijk kunt vragen te stoppen.

Als je het niet probeert lukt het zeker niet en hij slaat heus je hersenpan niet in.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  zondag 27 juni 2010 @ 07:05:48 #7
56016 RainManX2
or was it? ...
pi_83348736
quote:
Als je het niet probeert lukt het zeker niet en hij slaat heus je hersenpan niet in.
en als ie dat wel doet doe je aangifte en ben je er daarna ook voor een (te korte) tijd vanaf
If nothing is written below, I was the last to reply
pi_83348744
Herkenbaar probleem. Mijn bovenbuurman klust dan wel niet, maar heeft regelmatig "verkeerde vriendjes"over de vloer. Hij is na tien weken psychische opvang weer terug sinds gisteravond. Ik hou mijn hart vast.

Hij weet dat hij moet oppassen. Dit appartementencomplex is allemaal koop. Deze man is de enige huurder nog. Helaas weet hij zijn rechten en gooit het al vlug op zijn psychische toestand. Maargoed, ben dan ook niet van plan hier nog vijf jaar te wonen.

@ TS, overlast is een vorm van stalken, dus met regelmaat klagen @ politie ("er boven op zitten") kan zijn vruchten afwerpen.
  zondag 27 juni 2010 @ 07:19:58 #9
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_83348755
Tvp
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 27 juni 2010 @ 07:58:13 #10
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_83348836
0900 8844
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  zondag 27 juni 2010 @ 08:04:41 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_83348856
Ben jij de enige die last van hem heeft? Wat zegt de woningbouwvereniging ervan?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 27 juni 2010 @ 08:06:54 #12
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_83348861
http://www.rtl.nl/programma/bonjemetdeburen/home/

Vertel je wanneer de uitzending is? Succes!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_83349001
Allereerst: gecondoleerd. Ik heb dit tot 2 jaar terug ook jaren moeten doorstaan, en ik weet wat voor een ellende dit kan worden op de langere termijn, als je in je eigen huis zelfs geen rust hebt.

Als het een huurwoning is, zou ik met de woningbouwvereniging/huismeester gaan praten. Heeft niet altijd veel resultaat, maar is wel een eerste stap die je kan doen.
Veel woningbouwverenigingen hebben tegenwoordig leefregels aan het huurcontract toegevoegd, waarop mensen aan te spreken zijn, en ook sancties kunnen krijgen als ze zich er niet aan houden.
Je kan ook de wijkagent proberen als die er is.

Buiten de uren 10-22 is lawaai overigens niet alleen in woningbouwwoningen verboden; ook in koopwoningen. De politie bellen dan. Die zullen waarschijnlijk wel terughoudend zijn, maar als je vaker belt gaan ze echt wel een keer langs (al was het maar om van je meerdere telefoontjes per week af te zijn )

Er zal je ook, zowel bij woningbouw als bij politie gevraagd worden of je zelf al contact hebt opgenomen met de buurman, dus dan zal je even moeten uitleggen waarom niet. Snappen ze vaak best, de politie komt vaker bij asociale agressievelingen tenslotte.
Overigens zòu je het kunnen proberen tòch met hem te praten, liefst met een (evt. stevig gebouwde?) getuige erbij, die je kan helpen en/of de politie bellen als hij wel gaat slaan, en dan kan getuigen dat de buurman agressief is. Dan kan de politie een stuk sneller wat doen... maar ja een kloppartij riskeren is ook niet alles...

Doet de woningbouw niks, dan kan je natuurlijk altijd de politie proberen, mijn ervaring is dat die na wat gezeur ook tussen 10 en 22 wel actie willen ondernemen bij regelmatige langdurige overlast (vaak bellen dus, tijden van overlast opschrijven vrienden en familie die het ook hebben gehoord noteren voor later eventuele getuigenissen "dossier opbouwen"heet dat)

Ook kan je proberen wat juridisch advies in te winnen of je (een deel van) de huur kunt opschorten als de woningbouw na herhaalde klachten van jouw kant niks doet aan het gedrag van een huurder van hen die jouw woongenot, en dus de huurwaarde van jouw woning vermindert.

Al met al is dit alles iets waar je een lange adem voor nodig had. Ik had die niet, ik kon na 6 jaar dagelijks mijn huis uit gejaagd te worden door echt oorverdovend stampende housebassen, de neiging om de buurman met stereo en al van 2 hoog uit het raam te mieteren gelukkig nog 2 jaar onderdrukken, tot ik een (eengezins) woning kon krijgen in een betere buurt, waar ik nu prettig woon.

Sterkte iig!
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  zondag 27 juni 2010 @ 09:03:35 #14
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_83349102
Dus als ik het goed begrijp ben je nog nooit met hem gaan praten en is je enige ondernomen actie tegen het plafond bonzen? Nodig hem gewoon eens uit voor een bak koffie en een flesje bier.
  zondag 27 juni 2010 @ 09:20:41 #15
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_83349230
Structureel alles noteren wat hij doet, op welke dag, welk tijdstip, hoe hard, of je gevraagd hebt of hij iets zachter kan doen, echts alles. De reden hiervoor is dat als jij steeds 1 keer met slechts 1 melding komt, niemand door heeft dat het een patroon is en iedereen het zal wegwuiven.

Dit logboek met melding kun je op een gegeven moment aan de politie en woningbouwvereniging laten zien.
Daarnaast (toch) steeds de woningbouwvereniging en de politie bellen bij overlast. Je moet echt bij hen door blijven zeuren, net zo lang tot ze het doorhebben en er echt iets aan willen doen. Het is heel moeilijk, maar een andere optie (behalve verhuizen) is er niet...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_83349233
Politie langs laten komen, wellicht dat het verder anoniem kunnen afhandelen. Contact opnemen met de woningbouwvereniging is ook een optie.
  zondag 27 juni 2010 @ 09:38:05 #17
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_83349454
Niet leuk om zo'n bovenbuurman te hebben, maar misschien denkt hij ook wel zo over zijn onderbuurman?

Lijkt me verstandig om eerst te gaan praten met hem, misschien samen met een huismeester als die er is voor jullie flat. Is er niet te praten dan zul je andere acties moeten ondernemen en daarin speelt ook een verhurende partij een rol, en mogelijk ook de politie.

Wat dan wel van belang is dat je aangeeft wat voor overlast er is en wanneer en wat je er zelf aan hebt gedaan op zo'n moment. En bij teveel overlast constant de verhuurder blijven aanschrijven en ook vragen aan andere buren hoeveel hinder die hebben.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_83349835
Ik vraag me wel af of de buurman echt zo stampt en zijn deuren heel hard dicht smijt. Genoeg topics zoals deze gelezen en in mijn omgeving ook veel overdreven reacties gehoord.

Want waarom zou een man in zijn eigen huis expres stampen en met deuren gaan gooien? Het kan wel een combinatie zijn van een flinke vent en een gammele vloer, je had het beste even naar hem toe kunnen gaan om te zeggen dat het bij jou zo hard over komt, maar je hebt als een zeurderig oud mens tegen het plafond aan zitten tikken...

Dat hij van 6 uur 's ochtends tot 1 uur ''s nachts heeft zitten hameren vind ik ook moeilijk om te geloven, ik denk gewoon dat jij niet gewend bent aan leefgeluiden om je heen en je nu bij elk geluid je zit te irriteren en dan lijkt het probleem vaak veel erger dan het is.

Ik woon zelf in een tussenwoning en hoor ook elke stap van mijn bovenburen, hoor het water stromen als ze de kraan opendoen, hoor ze douchen, hoor ze naar de WC gaan, hoor ze praten als ik zelf stil ben.
In de 5 jaar dat ik hier woon hebben er 3 verschillende gezinnen in gezeten. eerst was het een stel met een hondje en een kat, die hoorde ik best vaak, want die liepen 4x per dag de trap op en af met die hond en zij kookte elke dag en in d ekeuken is het nog wat gehoriger.
Daarna kwam er een Pools gezin wonen die veel loge's hadden, die hoorde ik constant lopen, want meer mensen betekent ook dat ze dus veel lopen.
Ik heb alleen gevraagd of het dochtertje niet meer wil dansen in de huiskamer omdat mijn ramen er uit trilden, hier hebben zij dan ook rekening mee gehouden en dat ging prima. aan de andere geluiden is helaas niks te doen.
Nu woont er een vrouw alleen boven me en is het heerlijk rustig.
Zou er ontzettend van balen als er weer een druk gezin kwam te wonen, maar die moeten ook gewoon leven in hun huis toch.
Het is gewoon mazzel hebben met wat er boven je woont en je eigen niet zo druk maken om iemands geluiden.
pi_83349863
Bedankt voor de adviezen tot nu toe! Zit alles met een bakje koffie te overwegen en ik ga sowieso een lijst bijhouden met waar ik wanneer last van heb. Ook ga ik iemand uit mijn vriendengroep strikken om een keer met me mee te gaan naar hem zodat ik niet alleen ben (goede tip, zelf niet eens aan gedacht) maar dan wil ik wel eerst afkoelen want ik denk niet dat het een slim idee is om woedend bij hem aan te bellen.

Zou het overigens vreemd zijn om een briefje in zijn brievenbus te doen met de klachten hierop? Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niks vergeet, of dat ik 1 zin zeg en dan daar sta van 'eh ja doei he'.
  zondag 27 juni 2010 @ 11:17:26 #20
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_83351590
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:03 schreef Impressie het volgende:
Bedankt voor de adviezen tot nu toe! Zit alles met een bakje koffie te overwegen en ik ga sowieso een lijst bijhouden met waar ik wanneer last van heb. Ook ga ik iemand uit mijn vriendengroep strikken om een keer met me mee te gaan naar hem zodat ik niet alleen ben (goede tip, zelf niet eens aan gedacht) maar dan wil ik wel eerst afkoelen want ik denk niet dat het een slim idee is om woedend bij hem aan te bellen.

Zou het overigens vreemd zijn om een briefje in zijn brievenbus te doen met de klachten hierop? Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik niks vergeet, of dat ik 1 zin zeg en dan daar sta van 'eh ja doei he'.
Ik zou zeker niet een briefje met klachten dumpen in zijn brievenbus voordat je een poging om te praten hebt gedaan.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  zondag 27 juni 2010 @ 11:31:24 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83351916
Je had meteen met hem moeten praten ipv het zo laten lopen. Voor je het weet, escaleert het tot erger!
Zelf ben ik ook begonnen met aanbellen ne praten. Op een enkel housebasdreunuurthe na valt het wel mee met de overlast van mijn bovenbuurman eerlijk gezegd. Na een paar maanden wordt het wel weer irritanter en vraag ik weer of het wat zachter kan. Ideaal is het niet, maar voor de rest heb ik niet veel overlast.

Echter, om 11 uur 's avonds tik ik ook tegen het plafond. Dan ben ik te lam om naar hem toe te gaan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83352770
Opnemen en politie bellen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:26:08 #23
308788 VictorMeldrew
I don't believe it!
pi_83445347
Gewoon een brandende krant door z'n brievenbus gooien, hij woont toch boven je.
Wel even je apparatuur afdekken met plastic i.v.m. mogelijke waterschade.
pi_83445720
quote:
Hoe bedoel je onpersoonlijk
Als je dat bij mij zou flikken zou je de situatie alleen maar verder laten escaleren, want ik zou met zulke acties echt een hekel aan je krijgen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 15:36:58 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83445828
Als ik een briefje zou krijgen dan zou ik zeker niet zachter doen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 29 juni 2010 @ 15:37:01 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_83445831
quote:

Alles valt of staat met communicatie.
Een tik tegen het plafond is natuurlijk erg vaag, misschien hang je een lamp op, weet hij veel. Dat is net zoiets als de muziek keihard zetten, zodat de buurman kan horen dat ie overlast aan het veroorzaken is met zijn harde muziek. Schiet niet op.

Ga eens langs op een moment dat er niks aan de hand is. Dan ben je rustig, en dan kun je ook in alle rust uit leggen wat er aan de hand is (wellicht onder het genot van een kopje koffie). Als een briesend paard voor de deur gaan staan werkt alleen maar averechts, dan kun je er donder op zeggen dat hij ook niet meer voor rede vatbaar is.

En als je dan eens aanbelt, check dan zijn vloeren eens. Je omschrijft veel contactgeluid, tien tegen één dat daar geen goede vloer ligt. Harde vloeren zoals tegels en parket mogen niet in flats, laminaat alleen mits een goede ondervloer. Wanneer daar geen goede vloer ligt, sta je in je recht om te klagen bij de woningbouwvereniging of VvE, afhankelijk van of het huur of koop is.

Wat je ook nog kunt doen, is vragen of de buren naast of boven jouw bovenbuurman er ook last van hebben. Misschien zijn zij ook al eens langsgeweest. Mocht het erop uitdraaien dat het toch een klacht bij de woningbouw of VvE wordt, dan sta je sterker met z'n allen.

Maar voor je dat alles doet, bel gewoon eens aan. Misschien maak je je bang om niks. Mocht je een vriend meenemen, wat ik wel kan snappen, ga dan niet met zn tweeen voor de deur staan. Dat werkt heel intimiderend, en de buurman moet zich niet in het nauw gedreven voelen. Laat je vriend wachten aan het begin van de gallerij bijvoorbeeld. Zodat ie je wel in de gaten kan houden, maar op een afstandje kan blijven als alles goed is.

En briefjes? Niet doen. Onpersoonlijk, de ontvanger voelt zich meteen aangevallen en kans bestaat dat dat het alleen maar erger maakt. Just pull yourself together en aanbellen.

Succes/sterkte!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_83446260
Eerst tegen plafond tikken en dan langsgaan...

FAIL!
  Moderator dinsdag 29 juni 2010 @ 15:49:00 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_83446404
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:46 schreef rub3n het volgende:
Eerst tegen plafond tikken en dan langsgaan...

FAIL!
Boeiend, iedereen moet het leren. Dat tikken kan je altijd nog goedpraten met 'ik hing een lampje op/sloeg een mug dood'
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:06:17 #29
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_83458125
Je kunt het gesprek wellicht beginnen met jezelf voor te stellen en dat je, totdat hij er kwam wonen, er zo rustig woonde en sinds zijn komst er wat dingen verandert zijn die jij niet erg op prijs stelt. Wellicht heeft hij er begrip voor dat je ook wat nachtrust nodig hebt en is het een kleine moeite om samen tot een verkwikkend woongenot te komen.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_83465574
Proberen matties met hem te worden.
Ga langs, zeg: hey buurman, ik ben de onderbuurman. Mag het misschien wat zachter, ik ben mijn vriendin aan het mishandelen maar ik kan haar nauwelijks horen janken door het lawaai.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_83478271
Als je last hebt van iemand, dan bel je aan Dan ga je niet op het plafond staan te tikken, domme autist.

Ik zou zo'n manier ook compleet negeren.
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 juni 2010 @ 09:39:24 #32
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_83478663
...als een KLB nerd met de naam 'Kikoooooooooooo' je een autist noemt, zou ik toch eens wat met dat gegeven doen.

Bel aan, vraag of het minder kan.
pi_83478765
SC posters
pi_83499769
Bang zijn dat ie je slaat? Je bent toch geen wijf? Ik zou gewoon aanbellen hoor (een keer overdag), dan horen beide partijen elkaar verhaal en misschien helpt het al een beetje. Als ie dan gewoon door blijft gaan kun je het wel gaan denken aan andere oplossingen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 07:22:07 #35
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_83520269
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef JohnDDD het volgende:
Proberen matties met hem te worden.
Ga langs, zeg: hey buurman, ik ben de onderbuurman. Mag het misschien wat zachter, ik ben mijn vriendin aan het mishandelen maar ik kan haar nauwelijks horen janken door het lawaai.
Hilarisch!!!!!!!
Rayen 2½ jaar!
pi_83672052
Je kan de politie bellen en laten horen dat je op vervelende tijstippen last hebt van zijn muziek. Je vraagt dan of de agenten bij je thuis binnen komen om het te laten luisteren. Constateren ze het geluid dan krijgt hij een waarschuwing. De tweede keer kan hij al een boete krijgen. Als je het op deze manier wilt proberen op te lossen kan het. Ik kan mij ook voorstellen als jou bovenbuurman hier geen reet om geeft dat je misschien wil verhuizen.

Of de weg van weerstand of de weg van de minste weerstand.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_83672796
Mijn bovenbuurman is na 10 weken afwezigheid weer thuis (opname gesticht).
Gelukkig totaal geen overlast meer
Tot zijn zogenaamde vriendjes weten dat hij weer thuis is
  maandag 5 juli 2010 @ 20:16:14 #38
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 5 juli 2010 @ 21:51:24 #39
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83699932
quote:
Op zondag 27 juni 2010 09:03 schreef Bill_E het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je nog nooit met hem gaan praten en is je enige ondernomen actie tegen het plafond bonzen? Nodig hem gewoon eens uit voor een bak koffie en een flesje bier.
gore combinatie
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 5 juli 2010 @ 22:24:00 #40
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_83701600
Ik schrik ervan hoe snel mensen hier beginnen over "de politie bellen" als ik me even verplaats in de bovenbuurman zou ik me denk ik niet eens bewust zijn van het feit dat TS zoveel last van me heeft, simpelweg omdat TS zich nog nooit bij me heeft gemeld. Er zijn zoveel mogelijkheden om dit op te lossen voordat je klachten gaat indienen of de politie erbij haalt, ga gewoon eens langs en praat met 'm, zoals sommigen hier al zeggen.
Hallon!
pi_83868469
Even een update op de situatie omdat dat wel zo netjes is als jullie de moeite nemen om reacties te geven

Op wonderbaarlijke wijze blijkt bovenbuurman stiller te zijn geworden sinds ik dit topic heb gemaakt dus ik denk dat hij FoK leest of klachten heeft gehad van iemand anders. Voor nu is het dus opgelost, en als het nog verder doorgaat dan bel ik een keer aan. Bedankt voor alle tips!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 23:02:03 #42
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_83868843
Congratz! Een stukje communicatie kan wonderen doen (zowel positief als negatief trouwens), dat zouden meer mensen moeten doen!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 00:04:55 #43
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_83871167
Hmm... een beetje een domper. Ik hoopte op een knallende confrontatie.

Maar serieus... overlast is echt woongenot-aantaster nummer 1. En als je geen oog dicht doet verpest het ook nog eens je dagelijkse leven aangezien je omvalt als je op je werk zit etc. etc.
I am just a dreamer, but you are just a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')