quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:24 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, het is echt zo, ik kan het bevestigen uit betrouwbare bronnen.
serieus, MED komt morgenochtend, en dan gaat SWJ ook op zwart.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:24 schreef Winner_Taco het volgende:
Is dit serieus of een niet subtiele hint ?
NEE NIET SWJquote:Op zondag 27 juni 2010 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
serieus, MED komt morgenochtend, en dan gaat SWJ ook op zwart.
datquote:Op zondag 27 juni 2010 02:26 schreef yvonne het volgende:
SWJ, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ook.quote:
Word eerst maar eens 18quote:Op zondag 27 juni 2010 02:28 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme Remlof, je kan niet je ene neukertje blauw maken en de andere niet. Zo kom ik ook nooit meer naar je toe hoor.
Komt wel goed. Ik ben immers een veteraan.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:28 schreef RitseB het volgende:
Maar succes Chowi, en veel plezier hier.
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik ben immers een veteraan.
So true, je was eerder blauw dan ik.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ik ben immers een veteraan.
Ik zal je morgenochtend wel even een lieflijke note geven.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:31 schreef Myraela het volgende:
Oh. Overigens. Chowi.![]()
Mag ik je eerste note hebben?
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren had je daar anders geen problemen mee.
We werden toch tegelijk mod? Na dat kittengate-gedoe?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren had je daar anders geen problemen mee.
Jij iets eerder volgens mij. Jij in augustus en ik eind september '06.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
We werden toch tegelijk mod? Na dat kittengate-gedoe?
Chowi was na minder dan een jaar mod? Er is dus nog hoop voor mij.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij iets eerder volgens mij. Jij in augustus en ik eind september '06.
Hier is anders genoeg plek hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:28 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme Remlof, je kan niet je ene neukertje blauw maken en de andere niet. Zo kom ik ook nooit meer naar je toe hoor.
Jij hebt geen tieten. Er is hoop voor mij.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Chowi was na minder dan een jaar mod? Er is dus nog hoop voor mij.
Let wel; ik heb voor deze ook nog een ander account gehad.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Mijn tieten wegen meer dan die van jou, want spier is zwaarder dan vetquote:Op zondag 27 juni 2010 02:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij hebt geen tieten. Er is hoop voor mij.
Dat weer niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Let wel; ik heb voor deze ook nog een ander account gehad.
SHE zeker ?quote:Op zondag 27 juni 2010 02:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Let wel; ik heb voor deze ook nog een ander account gehad.
Totdat het op je ligt.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Mijn tieten wegen meer dan die van jou, want spier is zwaarder dan vet
Pics van je tettenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:39 schreef Chowi het volgende:
Mods hoeven geen pics te posten van hun tieten, opgelost, slotje.
Zorg eerst maar dat je mod wordt, dan kun je in Forum Crew komen zodat je de tieten die ik remlof gemaild heb voor deze functie kunt bekijken.
mod wordenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:39 schreef Chowi het volgende:
Zorg eerst maar dat je mod wordt, dan kun je in Forum Crew komen zodat je de tieten die ik remlof gemaild heb voor deze functie kunt bekijken.
Met mijn tieten kunnen ze spelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Mijn tieten wegen meer dan die van jou, want spier is zwaarder dan vet
Remlof, als je het topic had door gelezen had je dat geweten.quote:
Remlof is geen ze.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:42 schreef RitseB het volgende:
[..]
Remlof, als je het topic had door gelezen had je dat geweten.
Dank jequote:
Haha, je maakt een grapje tochquote:
Nee, jij staat onder aan de rang. Jij bent zo iemand die van zijn vrijheden beroofd is maar eigenlijk nog geen rechten terug heeft gekregen. Jij kan niets, behalve dreigen en om toestemming van de belangrijkere mensen vragen. Mijn tieten zijn alleen voor de belangrijke mensen.quote:
Alsof ik je tieten nodig heb.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij staat onder aan de rang. Jij bent zo iemand die van zijn vrijheden beroofd is maar eigenlijk nog geen rechten terug heeft gekregen. Jij kan niets, behalve dreigen en om toestemming van de belangrijkere mensen vragen. Mijn tieten zijn alleen voor de belangrijke mensen.
Je moeders tieten?quote:Op zondag 27 juni 2010 02:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof ik je tieten nodig heb.
Ik ken wel wat beters.![]()
Chowi?quote:Op zondag 27 juni 2010 02:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Alsof ik je tieten nodig heb.
Ik ken wel wat beters.![]()
Ik zeg doenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:49 schreef Torrio het volgende:
Nu ga ik toch echt twijfelen om te betalen voor het bekijken van m'n notes
Ja. Van welk subforum is ze moderator?quote:
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 27 juni 2010 02:52 schreef RitseB het volgende:
Betekent het trouwens nu je mod bent dat je niet meer komt barbecueën?
Dat denk ik niet, dat was een vraag. Hence de vraag teken.quote:
Done.quote:
Dank je wel, Ratel. Erg attent.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja. Van welk subforum is ze moderator?
Och en die (korte) tijd dat ze toen mod was was ze best te pruimen.![]()
Wederom succes Chowi
Zo nu heb ik wel weer genoeg geslijmd
Ik deed het niet om een note, maar voelde wel een soort bevrijding van m'n ziel toen ik er 1 kreeg.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:58 schreef joepie91 het volgende:
Het is vandaag nationale-bedel-om-een-note-bij-Chowi-dag ofzo? Vanwege al die naamtopiques?
Dit topic is bedoelt voor pics van de tieten van Chowi.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja. Van welk subforum is ze moderator?
Och en die (korte) tijd dat ze toen mod was was ze best te pruimen.![]()
Wederom succes Chowi
Zo nu heb ik wel weer genoeg geslijmd
Ik had grotere tieten verwacht.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:07 schreef remlof het volgende:
I proudly present Chowi's tieten:
[ afbeelding ]
Ze waren ook groter, zoals je ziet lekt de rechtertiet.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had grotere tieten verwacht.
Jeuzus, als ze nog groter zijn, groeit m'n rug krom.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die van Hobje mag ik niet postenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nog niks ontvangenquote:
Omdat mods zich altijd beter voelen dan de restquote:
Doe niet zo kansloos.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:08 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Dit topic is bedoelt voor pics van de tieten van Chowi.
Pics van jou tieten danquote:
Nog niks ontvangenquote:
Nog niks ontvangenquote:
Nog niks ontvangenquote:
Ik dacht dat je dat fijn vond.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je tongpiercing op m'n toompje ook. soms
Nog niks ontvangenquote:
Tot over 2 maandenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:24 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme seks-msn-topic dit. Ik ga wel slapen. 2 maanden. Tot dan.
Nog niks ontvangenquote:
Scroll anders even dit topic door.quote:
Nog niks ontvangenquote:
OMDAT HET KAN!quote:Op zondag 27 juni 2010 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik post je tieten gewoon nog een keer:
[ afbeelding ]
Nog niks ontvangenquote:
Morgenvroeg zal ik het wel niet meer wetenquote:Op zondag 27 juni 2010 03:35 schreef the_legend_killer het volgende:
In Augustus ga ik het onzin team versterkenIk mag het niet verklappen maar ik ben er blij mee.
bedankt remlof. Zo te zien geeft haar rechter tiet al melkquote:Op zondag 27 juni 2010 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juni 2010 03:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kom jullie verblijden met mijn kwaliteitsinbreng, gegroet
Goeie foto!quote:Op zondag 27 juni 2010 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had het daar over je pijpkunsten, hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't is dat je dronken was toen je dit postte
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij had het daar over je pijpkunsten, hoor.
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij had het daar over je pijpkunsten, hoor.
TietenTietenTietenquote:
Een verkapte letter m.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Godver ik heb tranen in mn ogen van het lachen
Klopt.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:00 schreef Chowi het volgende:
Ik heb altijd tranen in mijn ogen van het pijpen.
Maar dan ga ik meestal te diep.
Bij remlof zal dat toch wel meevallen, die heeft alleen een grote e-penis.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:00 schreef Chowi het volgende:
Sorryquote:
Subtiliteit, daar gaat het om.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:00 schreef Chowi het volgende:
QFTquote:Op zondag 27 juni 2010 11:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik hoop dat dit een grap is en dat chowi weer zwart wordt.SWJ is veull beter.
Heb ik mijn afkomst verloochend?quote:
Maar dit lag toch wel in de lijn der verwachting? Ik bedoel, heb je mijn tieten gezien?quote:
Ik hoor er goede verhalen over in ieder geval.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dit lag toch wel in de lijn der verwachting? Ik bedoel, heb je mijn tieten gezien?
Trek voortaan niet zo'n strak shirt aan wat de boel plet.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dit lag toch wel in de lijn der verwachting? Ik bedoel, heb je mijn tieten gezien?
Zit je me nu te dissen, Ratel? Banaanvraag!quote:Op zondag 27 juni 2010 11:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trek voortaan niet zo'n strak shirt aan wat de boel plet.
Nee, en dat was ik ook niet van plan anytime soon.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, weer 's een bekende naam.
Wats met de melkvlek op de tietenfoto trouwens Ch., je hebt toch zeker niet gebaard in de tussentijd hè?
quote:
Ik wil geen banaanquote:Op zondag 27 juni 2010 11:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zit je me nu te dissen, Ratel? Banaanvraag!
Tja.. Kun je wel zeggen, maar SWJ heeft zijn zuurstok ook gepost als mod. Alle anderen trouwens ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:39 schreef Chowi het volgende:
Voor het zijn van een slechte modquote:Op zondag 27 juni 2010 13:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel jammer dat SWJ weggaat, bekend welke reden?
baGGerbart ipv baKKerbart !!quote:
Hij is nu juist makkelijkerquote:Op zondag 27 juni 2010 13:09 schreef FreezePop het volgende:
Nu kan ik nooit de SWJ achievement halen
quote:
Wanneer wordt The Chosen 1 mod?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze een slechte mod wilden hebben en daarom chowi mod maakten. SWJ is baas.
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik bedoel. Elk topic heeft toch zijn leven en een slotje beëindigd zijn leven. En ik zou nooit het leven kunnen nemen van een ander.
op die van de buurman welquote:Op zondag 27 juni 2010 13:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ligt eraan op welke kalender. Op de onze niet nee.
Ugh altijd vervelend die mensen die in het verleden leven. Ik zeg altijd zo van: DOE EENS MET JE TIJD MEE JIJ OUDE GRAFTAK!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:25 schreef Driepink het volgende:
wie had het over toekomst ? hij leeft in het verleden
Je gaat echt weg?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inderdaad, te weinig slotjes op kuttopics en te weinig banaanvragen gedaan. Ik was gewoon te lief.
helemaal mee eens!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ugh altijd vervelend die mensen die in het verleden leven. Ik zeg altijd zo van: DOE EENS MET JE TIJD MEE JIJ OUDE GRAFTAK!
Moet je hard "Oranje boven alles" roepen, dan word je naam oranjequote:Op zondag 27 juni 2010 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
The_Chosen_1 voor MOD!![]()
edit: oh en hoe wordt je naam oranje ?
We moeten een condoleance topic openen voor SWJ. Ik ga die kerel echt missen met zijn WormInSlotTopicSluitPlaatje.quote:
Ergens in het WK subforum. Weet niet of ze dat nog steeds doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
The_Chosen_1 voor MOD!![]()
edit: oh en hoe wordt je naam oranje ?
MYV.quote:
Kom op he, hij was echt wel tof.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
We moeten een condoleance topic openen voor SWJ. Ik ga die kerel echt missen met zijn WormInSlotTopicSluitPlaatje.
Volgens mij vergeet je het woordje 'weer'.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:41 schreef MYV het volgende:
Had het wel verwacht ergens dat jij mod zou worden
Jaquote:Op zondag 27 juni 2010 13:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je het woordje 'weer'.
Natuurlijk niet. SWJ heeft veel te goed werk verricht om zomaar afgedankt te kunnen worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar ff voor de duidelijkheid he, is SwJ zomaar afgedankt?
Er zat geen sarcasme in mijn tekst hoor. Ik ga hem echt missen!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kom op he, hij was echt wel tof.![]()
Ondanks zn slotjes tic.
Ach ja, laten we het erop houden dat het een hele spontane actie was.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
Goh, Chowi mod. Zei ik hier laatst niet iets over in FB?(is overigens weggehaald door blurp, maar dit terzijde). Toen zei je nog "nee hoor, ben het geweest, ben niet er op uit.". En nu zie ik ineens dat je blauw bent. Wtf?
Ok. Nouja, veel plezier met je 'nieuwe' status.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach ja, laten we het erop houden dat het een hele spontane actie was.
quote:
Duurt wel lang inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
is SWJ nu nog niet zwart?
Ik dacht dat dit nog niet naar buiten gebracht mocht worden. Maar goed, nu dat toch gedaan is... tabee murp. Je was 'n goei.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu murp ontslag heeft genomen is het één zooitje achter de schermen.
Trollquote:Op zondag 27 juni 2010 21:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wat is er allemaal gebeurd op die crewmeet johquote:Op zondag 27 juni 2010 21:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is er allemaal gebeurd op die crewmeet joh
Remlof weerquote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de alcohol
spareribsquote:Op zondag 27 juni 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Remlof weer![]()
Of is murp gewond geraakt bij het voedselgooien?
Wat denk je, remlof die baldadig werd na overmatig alcoholgebruik. Er ontstond een discussie met als onderwerp het machtmisbruik van Danny. Dit veroorzaakte twee duidelijke kampen: de kant van Danny en de kant van Remlof.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is er allemaal gebeurd op die crewmeet joh
Ah. Ik zal vast in de mail kruipen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat denk je, remlof die baldadig werd na overmatig alcoholgebruik. Er ontstond een discussie met als onderwerp het machtmisbruik van Danny. Dit veroorzaakte twee duidelijke kampen: de kant van Danny en de kant van Remlof.
Veel gedoe, veel gezeik... maar hier gaan we niet uitkomen met z'n allen.
You would qualify.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah. Ik zal vast in de mail kruipen.
Voor rellerige nietsnutterij ben ik je man.quote:
d.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:57 schreef RitseB het volgende:
Mods die voor de schermen doen als of er gerelt word.
Als je corrigeert, doe het dan goed.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor rellerige nietsnutterij ben ik je man.
[..]
d.
Hij gaat naar geenstijlquote:Op zondag 27 juni 2010 18:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
Oh, enneh SWJ jammer dat je gaat. Waar je ook gaat, viel spaß
Eigenlijk zouden we gewoon z'n toetsenbord af moeten pakken. Hoeven we niet meer te corrigeren.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je corrigeert, doe het dan goed.
'gereld wordt' moet het dus zijn.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we gewoon z'n toetsenbord af moeten pakken. Hoeven we niet meer te corrigeren.
Ik had eerder een typmarokkaan verwacht, maar okay.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik hoef niet te typen, dat wordt voor mij gedaan. Mijn typneger laat nog wel eens steken vallen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had eerder een typmarokkaan verwacht, maar okay.
Het zij je vergeven, dan.
Zuur? Laat je smaakpapillen ff nakijken. En wat is meth?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat zit Ratel zuur te doen. Is de meth op?
Ze willen hun Chowi terug?quote:
En toen zei het kuikentje dat ze verkeerd verbonden waren?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |