ja is waar, maar om nu al bekend te makenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tsjah, midden in het toernooi is ook weer zoiets.. Moeten ze een andere bal gebruiken, zullen de uitgeschakelde ploegen wel weer gaan lopen jammeren.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die jongen lijkt op Steve Winwood, alleen dan zonder muzikaal talent.
lijkt er wel op zijn pas 5 over 11 begonnenquote:
lijkt wel een zenuwentic ofzoquote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef sjorsvdg het volgende:
Ik haat het als Irene even slikt na d'r eerste zin. Elke avond weer!
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef sjorsvdg het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef APK het volgende:
Alberto Stegeman.![]()
Waarom kijk ik naar die shit/
Is wel op zijn plaats inderdaad.quote:
Weet ik allemaal wel, maar normaal is het 70+ min. zonder reclame. Maar het begint aardig, ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:21 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Maar wel zonder reclame, tempo lag ook lekker hoog deze aflevering.
Ja ja, feliciteer die Fohn nou gewoon effe!quote:Op zondag 27 juni 2010 00:16 schreef Falco het volgende:
Johan was tof bezig. Mên, daar zit geen slijt op!
Rick de Leeuw was irritant bezig (is sowieso een irritante vent) en dat muzikale intermezzo had ook een hoog-gehalte. Voor de rest wederom een aangename uitzending! Wat een genot! De wedstrijden zijn ruk, maar gelukkig is er altijd nog VI Oranje
ik vind het wel geil als ze sliktquote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef sjorsvdg het volgende:
Dat stond Rene al na de wanprestatie van Spanje. Sindsdien is het Nederland "all the way"quote:Op zondag 27 juni 2010 00:52 schreef Caesu het volgende:
Johan en René vinden elke wedstrijd tot nu toe niet om aan te gluren.
ik vind dat wel meevallen. USA-Ghana vond ik best aardig om naar te kijken.
en dat Johan en René zo zeker er van zijn dat Oranje in de finale komt.
moeten ze dat zeggen van RTL ofzo?
dat er nog hoge kijkcijfers zijn nadat Oranje er uitligt omdat men wil zien hoe René en Johan voor lul staan...
René zit er toch slechts om zijn mening te geven? Zo heb jij weer geregeld kritiek op hem, maar ik kan nou niet zeggen dat ik jouw posts zo geweldig vind.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:01 schreef boekenplank het volgende:
van der Gijp vindt het allemaal niks, alsof hij zelf zo geweldig was.
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:01 schreef boekenplank het volgende:
van der Gijp vindt het allemaal niks, alsof hij zelf zo geweldig was.
hansiehansie.nlquote:Op zondag 27 juni 2010 02:19 schreef Nihonjin het volgende:
Wanneer komt Hansie trouwens weer eens in een uitzending? (of was dat al gebeurd, want ik heb de eerste week van VI Oranje gemist)
Mwa, ik vind Gijp ook steeds irritanter worden moet ik zeggen. Of hij had zijn dag niet vandaag, zou ook kunnen. Hij wordt steeds chagrijniger en negatiever, en hij was zo afwezig vandaag.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:05 schreef Mistbank het volgende:
[..]
René zit er toch slechts om zijn mening te geven? Zo heb jij weer geregeld kritiek op hem, maar ik kan nou niet zeggen dat ik jouw posts zo geweldig vind.
Zo is er altijd wel wat.. Laat toch lekker gaan man.
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Gijp ook steeds irritanter worden moet ik zeggen. Of hij had zijn dag niet vandaag, zou ook kunnen. Hij wordt steeds chagrijniger en negatiever, en hij was zo afwezig vandaag.
Ik denk dat het is om de lat hoog te leggen. Je moet toch wat, met de gesloten trainingen, alles dat koek en ei is, een saaie coach die weinig fouten maakt..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:52 schreef Caesu het volgende:
en dat Johan en René zo zeker er van zijn dat Oranje in de finale komt.
moeten ze dat zeggen van RTL ofzo?
dat er nog hoge kijkcijfers zijn nadat Oranje er uitligt omdat men wil zien hoe René en Johan voor lul staan...
dat en dan die vreselijke Wilfred, wat een gladjakker is het tochquote:Mwa, ik vind Gijp ook steeds irritanter worden moet ik zeggen. Of hij had zijn dag niet vandaag, zou ook kunnen. Hij wordt steeds chagrijniger en negatiever, en hij was zo afwezig vandaag.
2 weken drinken, laat naar bed en een vreselijk WK gaan aan je vretenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Gijp ook steeds irritanter worden moet ik zeggen. Of hij had zijn dag niet vandaag, zou ook kunnen. Hij wordt steeds chagrijniger en negatiever, en hij was zo afwezig vandaag.
Ik begin daar nu een beetje moe van te worden. Ze hebben het telkens 30min erover dat er geen fuck aan is. Ze lullen het wk een beetje de grond in. Krijg bijna geen zin meer om te kijken naar de wedstrijden (tot nu toe alle wedstrijden gezien). Heb bijna de neiging om na de wedstrijd is SV te kijken om een te gebruinde Jack van Gelder te zien die overdreven enthousiast doet.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:52 schreef Caesu het volgende:
Johan en René vinden elke wedstrijd tot nu toe niet om aan te gluren.
ik vind dat wel meevallen. USA-Ghana vond ik best aardig om naar te kijken.
Het was ook slecht. Veel rennen en totaal niet weten wat je aan het doen bent. Alleen mag het idd iets positiever, op een gegeven moment weet je wel dat het matige teams zijn en dan moet je er toch iets van maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:03 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik begin daar nu een beetje moe van te worden. Ze hebben het telkens 30min erover dat er geen fuck aan is. Ze lullen het wk een beetje de grond in. Krijg bijna geen zin meer om te kijken naar de wedstrijden (tot nu toe alle wedstrijden gezien). Heb bijna de neiging om na de wedstrijd is SV te kijken om een te gebruinde Jack van Gelder te zien die overdreven enthousiast doet.
Die verwachtingen opkloppen kan wel goed zijn voor VI indd, het WK de grond in stampen niet lijkt me.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat ze ook aan stemmingmakerij doen. Ze willen middels de media de Nederlanders overbrengen hoe geweldig Oranje is. Dat is goed voor VI Oranje, voor Voetbal International, kortom het gaat om geld.²
Precies, want het is wel heel opvallend hoe Gijp ineens meegaat in het verhaal van Derksen. Ze spelen een rol zeg ik je.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die verwachtingen opkloppen kan wel goed zijn voor VI indd, het WK de grond in stampen niet lijkt me.
Goh, komjedrookachterquote:Op zondag 27 juni 2010 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, want het is wel heel opvallend hoe Gijp ineens meegaat in het verhaal van Derksen. Ze spelen een rol zeg ik je.²
me2quote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef Falco het volgende:
Ik heb overigens al 10x een vraag (telkens verschillend) opgestuurd naar de heren van VI Oranje, maar nog enkele is aan bod gekomen.
Die vragen die aan bod komen zijn ook echt geen goede vragen ofzo..quote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef Falco het volgende:
Ik heb overigens al 10x een vraag (telkens verschillend) opgestuurd naar de heren van VI Oranje, maar nog enkele is aan bod gekomen.
Het probleem is dat ze het elke uitzending de eerste 30 minuten daarover hebben. Altijd dat gezeik. Maak er gewoon iets van als het wat tegenvalt.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:14 schreef uithangbord het volgende:
Het niveau van het wk is ook beneden alle pijl. Smaakmakers en toplanden die tegenvallen en zeer behoudend voetbal. Vrijwel geen mooie afstandschoten, alles gaat op z'n Jaap Stams over.
Ik vind het ook vervelend dat ze zeggen dat vroeger alles beter was. De WK's van 2002 en 2006 waren net zo matig. En doe nou niet alsof het voetbal achteruit gaat, dat is volslagen waanzin, zoals het filmpje van Brazilië 1970 laatst aantoonde.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze het elke uitzending de eerste 30 minuten daarover hebben. Altijd dat gezeik. Maak er gewoon iets van als het wat tegenvalt.
Johan is 61 jaar en hij bepaalt zelf wel waar hij het over wil hebben.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze het elke uitzending de eerste 30 minuten daarover hebben. Altijd dat gezeik. Maak er gewoon iets van als het wat tegenvalt.
Nou bij vrouwen is het net omgekeerd. Die onthouden de slechte herinneringen beter hoor kan ik je vertellen.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook vervelend dat ze zeggen dat vroeger alles beter was. De WK's van 2002 en 2006 waren net zo matig. En doe nou niet alsof het voetbal achteruit gaat, dat is volslagen waanzin, zoals het filmpje van Brazilië 1970 laatst aantoonde.
Die kortzichtige mensen snappen niet dat mooie herinneringen beter blijven hangen dan slechte herinneringen. (Wetenschappelijk feit.)
En er zitten best leuke wedstrijden tussen.
Het komt ook omdat we net uit de Champions League kwamen met wereldwedstrijden tussen Inter en Barca en Bayern ook. De halve finale waren absolute krakers met topvoetbal en krachtmetingen. Dan kom je in de poulfase van het WK en doe je vier stappen terug, niet meer dan logisch en maakt dat contrast NOG groter.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook vervelend dat ze zeggen dat vroeger alles beter was. De WK's van 2002 en 2006 waren net zo matig. En doe nou niet alsof het voetbal achteruit gaat, dat is volslagen waanzin, zoals het filmpje van Brazilië 1970 laatst aantoonde.
Die kortzichtige mensen snappen niet dat mooie herinneringen beter blijven hangen dan slechte herinneringen. (Wetenschappelijk feit.)
En er zitten best leuke wedstrijden tussen.
Niet alleen dat, een goede herinnering wordt omgezet naar een slechte:quote:Op zondag 27 juni 2010 13:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nou bij vrouwen is het net omgekeerd. Die onthouden de slechte herinneringen beter hoor kan ik je vertellen.
Jij snapt het.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:27 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Niet alleen dat, een goede herinnering wordt omgezet naar een slechte:
"die dag dat je er zo prachtig uitzag" (compliment)
"ow, dus normaal zie ik er niet goed uit wil je zeggen?" en dan hoor je dat tot in nadagen "de dag dat ik er goed uitzag volgens Henk want normaal zie ik dat niet".
Ik d8 juist dat het andersom was.. Daarom heb je ook van die mensen die zeggen dat ze altijd pech hebben, omdat ze de goede momenten die er op zijn tijd ook zijn er voor het gemak even uitfilteren.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |