abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83354973
Het niveau van het wk is ook beneden alle pijl. Smaakmakers en toplanden die tegenvallen en zeer behoudend voetbal. Vrijwel geen mooie afstandschoten, alles gaat op z'n Jaap Stams over.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:17:35 #152
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_83355046
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:14 schreef uithangbord het volgende:
Het niveau van het wk is ook beneden alle pijl. Smaakmakers en toplanden die tegenvallen en zeer behoudend voetbal. Vrijwel geen mooie afstandschoten, alles gaat op z'n Jaap Stams over.
Het probleem is dat ze het elke uitzending de eerste 30 minuten daarover hebben. Altijd dat gezeik. Maak er gewoon iets van als het wat tegenvalt.
pi_83355183
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze het elke uitzending de eerste 30 minuten daarover hebben. Altijd dat gezeik. Maak er gewoon iets van als het wat tegenvalt.
Ik vind het ook vervelend dat ze zeggen dat vroeger alles beter was. De WK's van 2002 en 2006 waren net zo matig. En doe nou niet alsof het voetbal achteruit gaat, dat is volslagen waanzin, zoals het filmpje van Brazilië 1970 laatst aantoonde.

Die kortzichtige mensen snappen niet dat mooie herinneringen beter blijven hangen dan slechte herinneringen. (Wetenschappelijk feit.)

En er zitten best leuke wedstrijden tussen.
pi_83355191
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:17 schreef Drassss het volgende:

[..]

Johan is 61 jaar en hij bepaalt zelf wel waar hij het over wil hebben.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_83355269
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik vind het ook vervelend dat ze zeggen dat vroeger alles beter was. De WK's van 2002 en 2006 waren net zo matig. En doe nou niet alsof het voetbal achteruit gaat, dat is volslagen waanzin, zoals het filmpje van Brazilië 1970 laatst aantoonde.

Die kortzichtige mensen snappen niet dat mooie herinneringen beter blijven hangen dan slechte herinneringen. (Wetenschappelijk feit.)

Nou bij vrouwen is het net omgekeerd. Die onthouden de slechte herinneringen beter hoor kan ik je vertellen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zondag 27 juni 2010 @ 13:26:00 #156
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_83355291
quote:

[..]

Het komt ook omdat we net uit de Champions League kwamen met wereldwedstrijden tussen Inter en Barca en Bayern ook. De halve finale waren absolute krakers met topvoetbal en krachtmetingen. Dan kom je in de poulfase van het WK en doe je vier stappen terug, niet meer dan logisch en maakt dat contrast NOG groter.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 27 juni 2010 @ 13:27:32 #157
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_83355336
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nou bij vrouwen is het net omgekeerd. Die onthouden de slechte herinneringen beter hoor kan ik je vertellen.
Niet alleen dat, een goede herinnering wordt omgezet naar een slechte:
"die dag dat je er zo prachtig uitzag" (compliment)
"ow, dus normaal zie ik er niet goed uit wil je zeggen?" en dan hoor je dat tot in nadagen "de dag dat ik er goed uitzag volgens Henk want normaal zie ik dat niet".
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_83355393
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:27 schreef Aloulou het volgende:

[..]

"ow, dus normaal zie ik er niet goed uit wil je zeggen?" en dan hoor je dat tot in nadagen "de dag dat ik er goed uitzag volgens Henk want normaal zie ik dat niet".
Jij snapt het.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_83356626
Ik heb me echt vreselijk gestoord aan die Rick [ben z'n naam kwijt] die te gast was. Wat een nietszeggend, maar irritant mannetje. Prachtig ook hoe Derksen keek toen hij heel geforceerd begon te klappen aan het einde vd uitzending.

Nooit meer uitnodigen die koekebakker.
pi_83357578
quote:

Ik d8 juist dat het andersom was.. Daarom heb je ook van die mensen die zeggen dat ze altijd pech hebben, omdat ze de goede momenten die er op zijn tijd ook zijn er voor het gemak even uitfilteren.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 27 juni 2010 @ 15:18:46 #161
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83359133
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:06 schreef Mistbank het volgende:
Ik heb me echt vreselijk gestoord aan die Rick [ben z'n naam kwijt] die te gast was. Wat een nietszeggend, maar irritant mannetje. Prachtig ook hoe Derksen keek toen hij heel geforceerd begon te klappen aan het einde vd uitzending.

Nooit meer uitnodigen die koekebakker.
Idd, mensen met geen verstand van voebtal zijn doorgaans geen succes. De gasten hoeven natuurlijk niet perse uit de voetbalwereld afkomstig te zijn. Wouter Bos heeft er wel een leuke kijk op en Prem is ook wel lachen natuurlijk.

Die Rick de Leeuw vroeg oviergens ook aan Derksen hoe de scheidsrechters floten en toen Derksen zei dat ze niet hopeloos hadden gefaald, was die Rick ook heel verbaasd . Die knurft zat vast te hopen op nog meer gebash.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 27 juni 2010 @ 15:26:35 #162
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83359403
Jammer dat het het niet terug te zien is Heerlijke flauwekul soms.
pi_83359419
Waar moet ik die Rick van kennen eigenlijk?
pi_83359435
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef Klummie het volgende:
Jammer dat het het niet terug te zien is Heerlijke flauwekul soms.
Ik weet niet waar jij verblijft, maar hier kan ik het prima terugzien:

http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xml
pi_83359461
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:27 schreef DrDentz het volgende:
Waar moet ik die Rick van kennen eigenlijk?
Hij is vooral wereldberoemd in Belgie, dus hij zal hier wel een mislukte acteer- of zangcarriere hebben gehad in de 80's oid.
pi_83359691
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Ik d8 juist dat het andersom was.. Daarom heb je ook van die mensen die zeggen dat ze altijd pech hebben, omdat ze de goede momenten die er op zijn tijd ook zijn er voor het gemak even uitfilteren.
Nee, mensen zeggen gemiddeld dat 'vroeger alles beter was', terwijl als je de cijfers erbij pakt mensen tegenwoordig het leven juist een hoger cijfer geven (of hoe ze het ook mogen berekenen).

Uiteraard zijn er veel uitzonderingen op deze regel. Derksen en Van der Gijp zijn dat duidelijk niet.
pi_83359721
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:18 schreef Falco het volgende:

[..]

Idd, mensen met geen verstand van voebtal zijn doorgaans geen succes.
Je bedoelt Derksen en Van der Gijp?
  zondag 27 juni 2010 @ 15:38:56 #168
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83359775
Bij VI zouden ze ook iets uit 1954 moeten laten zien.

Dat tweede doelpunt van de Hongaren
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83359785
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:27 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dat doet ze omdat jij 'tot in nadagen' achter haar aanloopt om je opmerking goed te maken
pi_83361471
quote:
Na MAX-directeur Jan Slagter (zie hier) heeft nu ook Harm Edens wat te melden over Johan Derksen en de voetbaltalkshows op de televisie in het algemeen. De presentator en tekstschrijver heeft er maar weinig mee, zo blijkt uit zijn column in het blad LINDA.

Edens schrijft: "Mannen als Johan Derksen, Hugo Borst, René van der Gijp en Hans Kraay Jr., die vijftig jaar geleden al bij elkaar op school zaten en altijd stiekem in de zandbak keken wie de grootste had. Telkens kwamen ze weer bedrogen uit: het was klein en het bleef klein. Daarom zijn ze hun bevrediging elders gaan zoeken."

"Mannen rond een tafel die eindeloos zwetsen over wedstrijden waarvan ik de uitslag al weet en waarvan de hoogtepunten al acht keer langs zijn gekomen. Voetbalwedstrijden zo lang inleiden en er daarna zo lang over napraten – dat lijkt verdacht veel op voor- en naspel. Het voor- en naspel waar ze thuis niet aan doen omdat ze almaar op de buis over voetbal aan het zeuren zijn. Mevrouw Borst en mevrouw Derksen zouden er een moord voor plegen als ze van hun mannen een fractie van die aandacht konden krijgen."
pi_83361574
Laat Harm Eders maar grapjes voorlezen die door de 100-man redactie bedacht zijn in Dit Was Het Nieuws, want als hij zelf niet met iets beters dan dit kan komen is het wel erg triest.
  zondag 27 juni 2010 @ 16:29:19 #172
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83361661
Vermakelijk, die jaloezie. Ze zien 'hun' televisieuren opgaan aan een paar laffe 50+ mannen die over voetbal brommen.
Dit, dus.
pi_83361688
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:27 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij verblijft, maar hier kan ik het prima terugzien:

http://www.rtl.nl/components/sport/vioranje/index_video.xml
wat ik wel raar vind is dat alleen de laatste afl. terug te zien is.
eerder afl. doen het niet.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_83361956
Maar Harm Edens is ook een homo, dus dat is niet echt een bron om serieus te nemen wanneer het over voetbal gaat.
pi_83361978
Zijn al die LINDA-columnisten nu op hun pik getrapt door die 'kutscheet'-opmerking dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')