Dat stond Rene al na de wanprestatie van Spanje. Sindsdien is het Nederland "all the way"quote:Op zondag 27 juni 2010 00:52 schreef Caesu het volgende:
Johan en René vinden elke wedstrijd tot nu toe niet om aan te gluren.
ik vind dat wel meevallen. USA-Ghana vond ik best aardig om naar te kijken.
en dat Johan en René zo zeker er van zijn dat Oranje in de finale komt.
moeten ze dat zeggen van RTL ofzo?
dat er nog hoge kijkcijfers zijn nadat Oranje er uitligt omdat men wil zien hoe René en Johan voor lul staan...
René zit er toch slechts om zijn mening te geven? Zo heb jij weer geregeld kritiek op hem, maar ik kan nou niet zeggen dat ik jouw posts zo geweldig vind.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:01 schreef boekenplank het volgende:
van der Gijp vindt het allemaal niks, alsof hij zelf zo geweldig was.
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:01 schreef boekenplank het volgende:
van der Gijp vindt het allemaal niks, alsof hij zelf zo geweldig was.
hansiehansie.nlquote:Op zondag 27 juni 2010 02:19 schreef Nihonjin het volgende:
Wanneer komt Hansie trouwens weer eens in een uitzending? (of was dat al gebeurd, want ik heb de eerste week van VI Oranje gemist)
Mwa, ik vind Gijp ook steeds irritanter worden moet ik zeggen. Of hij had zijn dag niet vandaag, zou ook kunnen. Hij wordt steeds chagrijniger en negatiever, en hij was zo afwezig vandaag.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:05 schreef Mistbank het volgende:
[..]
René zit er toch slechts om zijn mening te geven? Zo heb jij weer geregeld kritiek op hem, maar ik kan nou niet zeggen dat ik jouw posts zo geweldig vind.
Zo is er altijd wel wat.. Laat toch lekker gaan man.
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Gijp ook steeds irritanter worden moet ik zeggen. Of hij had zijn dag niet vandaag, zou ook kunnen. Hij wordt steeds chagrijniger en negatiever, en hij was zo afwezig vandaag.
Ik denk dat het is om de lat hoog te leggen. Je moet toch wat, met de gesloten trainingen, alles dat koek en ei is, een saaie coach die weinig fouten maakt..quote:Op zondag 27 juni 2010 00:52 schreef Caesu het volgende:
en dat Johan en René zo zeker er van zijn dat Oranje in de finale komt.
moeten ze dat zeggen van RTL ofzo?
dat er nog hoge kijkcijfers zijn nadat Oranje er uitligt omdat men wil zien hoe René en Johan voor lul staan...
dat en dan die vreselijke Wilfred, wat een gladjakker is het tochquote:Mwa, ik vind Gijp ook steeds irritanter worden moet ik zeggen. Of hij had zijn dag niet vandaag, zou ook kunnen. Hij wordt steeds chagrijniger en negatiever, en hij was zo afwezig vandaag.
2 weken drinken, laat naar bed en een vreselijk WK gaan aan je vretenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mwa, ik vind Gijp ook steeds irritanter worden moet ik zeggen. Of hij had zijn dag niet vandaag, zou ook kunnen. Hij wordt steeds chagrijniger en negatiever, en hij was zo afwezig vandaag.
Ik begin daar nu een beetje moe van te worden. Ze hebben het telkens 30min erover dat er geen fuck aan is. Ze lullen het wk een beetje de grond in. Krijg bijna geen zin meer om te kijken naar de wedstrijden (tot nu toe alle wedstrijden gezien). Heb bijna de neiging om na de wedstrijd is SV te kijken om een te gebruinde Jack van Gelder te zien die overdreven enthousiast doet.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:52 schreef Caesu het volgende:
Johan en René vinden elke wedstrijd tot nu toe niet om aan te gluren.
ik vind dat wel meevallen. USA-Ghana vond ik best aardig om naar te kijken.
Het was ook slecht. Veel rennen en totaal niet weten wat je aan het doen bent. Alleen mag het idd iets positiever, op een gegeven moment weet je wel dat het matige teams zijn en dan moet je er toch iets van maken.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:03 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik begin daar nu een beetje moe van te worden. Ze hebben het telkens 30min erover dat er geen fuck aan is. Ze lullen het wk een beetje de grond in. Krijg bijna geen zin meer om te kijken naar de wedstrijden (tot nu toe alle wedstrijden gezien). Heb bijna de neiging om na de wedstrijd is SV te kijken om een te gebruinde Jack van Gelder te zien die overdreven enthousiast doet.
Die verwachtingen opkloppen kan wel goed zijn voor VI indd, het WK de grond in stampen niet lijkt me.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat ze ook aan stemmingmakerij doen. Ze willen middels de media de Nederlanders overbrengen hoe geweldig Oranje is. Dat is goed voor VI Oranje, voor Voetbal International, kortom het gaat om geld.˛
Precies, want het is wel heel opvallend hoe Gijp ineens meegaat in het verhaal van Derksen. Ze spelen een rol zeg ik je.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die verwachtingen opkloppen kan wel goed zijn voor VI indd, het WK de grond in stampen niet lijkt me.
Goh, komjedrookachterquote:Op zondag 27 juni 2010 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, want het is wel heel opvallend hoe Gijp ineens meegaat in het verhaal van Derksen. Ze spelen een rol zeg ik je.˛
me2quote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef Falco het volgende:
Ik heb overigens al 10x een vraag (telkens verschillend) opgestuurd naar de heren van VI Oranje, maar nog enkele is aan bod gekomen.
Die vragen die aan bod komen zijn ook echt geen goede vragen ofzo..quote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef Falco het volgende:
Ik heb overigens al 10x een vraag (telkens verschillend) opgestuurd naar de heren van VI Oranje, maar nog enkele is aan bod gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |