Padum tssssquote:
Ok.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja, maar niet een knop waarmee ik kan zeggen: GELUID: Zonder Commentaar
alleen STEREO of DOLBY Surround
HDquote:
Iets meer dan een inch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
HD
Ik kijk op een scherm van 2'53 hier full screen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
GO HOME USA GO HOME GO HOME GO HOME!!!!!!!!!!!!
ik op een 1.42 inch beeldschermquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
HD
Kennelijk vind je het niks, want je zie hier te posten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
HD
Wat heb jij voor pauper tv? Kan die van jou niet eens bepaalde stemfrequenties filteren?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja leuk. Opzettelijk kiezen voor die kankertoetersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:44 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Wat heb jij voor pauper tv? Kan die van jou niet eens bepaalde stemfrequenties filteren?
Multi-taskingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kennelijk vind je het niks, want je zie hier te posten.˛
Starvin Marvin staat inderdaad symbool voor dit WK.quote:
Nietesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle doelpunten zijn tot nu toe in hetzelfde net gevallen, dus nu gaat USA ook weer 2-2 maken
2m53 danquote:
laten we het hopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle doelpunten zijn tot nu toe in hetzelfde net gevallen, dus nu gaat USA ook weer 2-2 maken
Dit dus. Die gast loopt nog 400 meter door voordat hij eindelijk in het strafschopgebied is waarna hij ten aarde stort. Vuile homo.quote:
iemand met een grote liefde voor voetbalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Lann555 het volgende:
Welke debiel heeft ooit besloten Golden Goal af te schaffen?![]()
Mijn vader is die is gisteren dood gegaan dus houd je bek!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Lann555 het volgende:
Welke debiel heeft ooit besloten Golden Goal af te schaffen?![]()
Sowieso vallen een aantal Afrikaanse goalie's positief op.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:46 schreef Zith het volgende:
Kingson is echt gegroeid trouwens dit tournooi (ja dat wilde ik al schrijven voordat mijnheer de commentator erover begon).
Hmmm, misschien de herhaling bekijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef wdn het volgende:
zoooooooooooo die stond even een kleeeeeeein beetje buitenspel
ietjes maar hoor
Idd. volgende keer moet die Ghanees 'm maar een echte wedgy geven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Dit dus. Die gast loopt nog 400 meter door voordat hij eindelijk in het strafschopgebied is waarna hij ten aarde stort. Vuile homo.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Mijn vader is die is gisteren dood gegaan dus houd je bek!
USA moet helemaal niets.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:33 schreef Koenitjuh het volgende:
USA moet weer scoren en dan penalty's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik ook!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:48 schreef Koenitjuh het volgende:
ik stem voor 10 minuten extra tijd
minimaal
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:48 schreef wdn het volgende:
WWP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:48 schreef wdn het volgende:
WWP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course daddy loves you Meg. But daddy also loves star trek, and in al fairness star trek was here first - Peter Griffin.
Oh, dat is minder. Sterkte man.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Mijn vader is die is gisteren dood gegaan dus houd je bek!
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:50 schreef Koenitjuh het volgende:
nog even gespankt op de kont voordat ze het veld in gaan
Ik heb ze dan ook in de kwartfinale tegen elkaar waarin Uruguay wintquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:50 schreef wdn het volgende:
Ik ben wel bang dat Uruguay hier niet zo'n probleem mee zal hebben.
Ik vind deze post wel een racistisch ondertoontje hebben. Maar het is maar wat je er in wilt lezen natuurlijk..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:50 schreef Mr.Chandon het volgende:
Ook de Afrikanen hebben wat bijgeleerd in de afgelopen 20 jaar. Racistische ondertoontjeMaar tis wat je er natuurlijk in wilt lezen. GO GHANA
Racistisch ondertoontje?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:50 schreef Mr.Chandon het volgende:
Ook de Afrikanen hebben wat bijgeleerd in de afgelopen 20 jaar. Racistische ondertoontjeMaar tis wat je er natuurlijk in wilt lezen. GO GHANA
dat mag, maar dan moet je ook het veld op gaanquote:
het zou ook eens niet met die 3 minutenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:53 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als het klokje van de scheids klopt gaan er minimaal 3 minuten bij komen
Ik ben niet racistisch man, ik heb zelfs Afrikaantjes in huis. Zo nu en dan water geven en dan kunnen ze weer vooruit!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:51 schreef wopwopwop het volgende:
[..]
Ik vind deze post wel een racistisch ondertoontje hebben. Maar het is maar wat je er in wilt lezen natuurlijk..
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:50 schreef Mr.Chandon het volgende:
Voor Ghanaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef alors het volgende:
Topic is bijna vol, dan valt er altijd wel een goal
is pas een keer of 5 gebeurd jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef alors het volgende:
Topic is bijna vol, dan valt er altijd wel een goal
Huilerdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:53 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch man, ik heb zelfs Afrikaantjes in huis. Zo nu en dan water geven en dan kunnen ze weer vooruit!
Precies, direct ingespoten zweetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:53 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch man, ik heb zelfs Afrikaantjes in huis. Zo nu en dan water geven en dan kunnen ze weer vooruit!
gooi die glazen bol dan maar aan stukken want dat gaat niet gebeuren!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zie in m'n glazen bol geen 2-2 maar een 3-1
En ik ben voor de VS
en als ze gaat zingen is het dan blues?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |