Derby?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is wellicht de meest spannende derby ooit op een WK. In ieder geval dat ik me kan heugen/herinneren/voor de geest halen.²
Ik vind jouw posts echt zo gaaf en origineelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is wellicht de meest spannende derby ooit op een WK. In ieder geval dat ik me kan heugen/herinneren/voor de geest halen.²
Derbyquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is te hopen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:29 schreef Bluurgh het volgende:
wow! dit gaat usa niet meer redden denk ik ..
Het zou me niet eens verbazen als dat zo was... maar ik ga er toch maar vanuit dat dit niet het geval is. Waarschijnlijk ook omdat ik dat niet zou wíllen gelovenquote:
Ja in eerste instantiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:29 schreef DeZoektocht het volgende:
hij versprak zich wel erg of niet?
hij zei toch mensah ipv gyan?
En Engeland 0-1 1-1quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:29 schreef wdn het volgende:
Als de VS nu weer terug komt hebben ze tegen Slovenie een 2-0 naar 2-2 gezet nu een 1-0 naar 1-1 en een 2-1 naar 2-2.
Eerst wel inderdaad jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:29 schreef DeZoektocht het volgende:
hij versprak zich wel erg of niet?
hij zei toch mensah ipv gyan?
en Engeland ook nog jaquote:
waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Ghanezen die ik sprak in Rotterdam bij NL-Ghana hadden het al over een finale tussen NL en Ghana
Tuurlijk is dit een derby, ben je dom ofzo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Derbyja, die gasten komen alle 22 uit dezelfde buurt
Niet de trol voeden.quote:
Moeten ze wat beter naar het speelschema kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Ghanezen die ik sprak in Rotterdam bij NL-Ghana hadden het al over een finale tussen NL en Ghana
Kan niet. 1/2 finale wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijd rekken of tijdrekken?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:31 schreef Ludacriss het volgende:
Tijd rekken is begonnen!
De meeste donkere spelers uiteindelijk wel, want het fort van waaruit de Nederlanders de slaven verscheepten naar Amerika ligt in Ghana. Zit ook nog wat Nederlands bloed in, vanwege alle verkrachtingen die er plaats vonden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Derbyja, die gasten komen alle 22 uit dezelfde buurt
Dat kan heul niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die Ghanezen in Rotterdam juichten ook alsof ze het WK hadden gewonnen als een speler van Ghana een speler van Nederland passeerdequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |