Derby?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is wellicht de meest spannende derby ooit op een WK. In ieder geval dat ik me kan heugen/herinneren/voor de geest halen.²
Ik vind jouw posts echt zo gaaf en origineelquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is wellicht de meest spannende derby ooit op een WK. In ieder geval dat ik me kan heugen/herinneren/voor de geest halen.²
Derbyquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is te hopen!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:29 schreef Bluurgh het volgende:
wow! dit gaat usa niet meer redden denk ik ..
Het zou me niet eens verbazen als dat zo was... maar ik ga er toch maar vanuit dat dit niet het geval is. Waarschijnlijk ook omdat ik dat niet zou wíllen gelovenquote:
Ja in eerste instantiequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:29 schreef DeZoektocht het volgende:
hij versprak zich wel erg of niet?
hij zei toch mensah ipv gyan?
En Engeland 0-1 1-1quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:29 schreef wdn het volgende:
Als de VS nu weer terug komt hebben ze tegen Slovenie een 2-0 naar 2-2 gezet nu een 1-0 naar 1-1 en een 2-1 naar 2-2.
Eerst wel inderdaad jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:29 schreef DeZoektocht het volgende:
hij versprak zich wel erg of niet?
hij zei toch mensah ipv gyan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |