een thriller waar ze er in de kwart/halve finale grandioos uitgekickt worden?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
en Engeland ook nog ja
Damn.
Ik zie een hollywood film aankomen als dat gebeurd
ik drukte op printscreen maar ik kon niet plakken in paint, hij pakt hem nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:33 schreef Replicat het volgende:
OMG iemand screenshots van voodoo gast? XD
maar qua conditie vallen ze tegen in deze wedstrijdquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk om die snelheid van die donkere jongens te zien. Je ziet duidelijk dat ze sneller zijn op de eerste meters. Maar eigenlijk is dat niet echt een geheim, alle toprenners zijn donker van teinte.²
aub nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:33 schreef Replicat het volgende:
OMG iemand screenshots van voodoo gast? XD
Niet als je Altidore heet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk om die snelheid van die donkere jongens te zien. Je ziet duidelijk dat ze sneller zijn op de eerste meters. Maar eigenlijk is dat niet echt een geheim, alle toprenners zijn donker van teinte.²
Het komt mijn tedere strotje maar moeilijk uit: maar ik hoop het ook. Al is het maar om de eerste Afrikaanse penaltyserie ooit te mogen aanschouwen. Ik mag graag legendarisch zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
USA redt het nog wel.
Deze heeft geluid zonder commentaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:35 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik vind dat commentator echt irritant
En dan zitten we in het digitale tijdperk, ik wil graag geluidsbron zonder commentaar
goed bezigquote:Supporter van Oranje en Team USA. :-)
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het komt mijn tedere strotje maar moeilijk uit: maar ik hoop het ook. Al is het maar om de eerste Afrikaanse penaltyserie ooit te mogen aanschouwen. Ik mag graag legendarisch zijn.²
die loopt achterquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Deze heeft geluid zonder commentaar.![]()
http://www.eurovisionsports.tv/
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:34 schreef minutenman het volgende:
[..]
ik drukte op printscreen maar ik kon niet plakken in paint, hij pakt hem niet
quote:
daardoor lijken ze engerquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zien die Ghanezen er mooi uit met die rode tenues.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Ik snap ook niet wat een hovenier te zoeken heeft op een WK.quote:
Ja. wie denkt hij dat hij is? De commentator?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:39 schreef Kwaliteit het volgende:
Kan die vent niet z'n muil houden als er iets gebeurd? ik ben niet blind
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:39 schreef Mr.Chandon het volgende:
Vermakelijkste scenario: USA scoort nog eentje -> Penalties -> Ghana USA wint!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:39 schreef Mr.Chandon het volgende:
Vermakelijkste scenario: USA scoort nog eentje -> Penalties -> Ghana wint!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:39 schreef Kwaliteit het volgende:
Kan die vent niet z'n muil houden als er iets gebeurt? ik ben niet blind
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:36 schreef Bolkesteijn het volgende:
Deze heeft geluid zonder commentaar.![]()
http://www.eurovisionsports.tv/
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:40 schreef Mr.Chandon het volgende:
Ja. wie denkt hij dat hij is? De commentator?
Er zit een knop op je TeeVeequote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:39 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja, ik vind het ook altijd zeer irritant ende hinderlijk als hij extreem spannend aan het doen is met zijn stem terwijl de kans al voorbij is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:39 schreef Kwaliteit het volgende:
Er zit ook een knop op die tv, vermoed ik.quote:
HDquote:
Nu krijgt de USA zeker de wind mee.quote:
Je was me voorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit een knop op je TeeVee
die helpt je zo uit de puree
Ja, maar niet een knop waarmee ik kan zeggen: GELUID: Zonder Commentaarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:41 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Er zit ook een knop op die tv, vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |