Padum tssssquote:
Ok.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja, maar niet een knop waarmee ik kan zeggen: GELUID: Zonder Commentaar
alleen STEREO of DOLBY Surround
HDquote:
Iets meer dan een inch?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
HD
Ik kijk op een scherm van 2'53 hier full screen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
GO HOME USA GO HOME GO HOME GO HOME!!!!!!!!!!!!
ik op een 1.42 inch beeldschermquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
HD
Kennelijk vind je het niks, want je zie hier te posten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:43 schreef wdn het volgende:
[..]
HD
Wat heb jij voor pauper tv? Kan die van jou niet eens bepaalde stemfrequenties filteren?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja leuk. Opzettelijk kiezen voor die kankertoetersquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:44 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Wat heb jij voor pauper tv? Kan die van jou niet eens bepaalde stemfrequenties filteren?
Multi-taskingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kennelijk vind je het niks, want je zie hier te posten.²
Starvin Marvin staat inderdaad symbool voor dit WK.quote:
Nietesquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle doelpunten zijn tot nu toe in hetzelfde net gevallen, dus nu gaat USA ook weer 2-2 maken
2m53 danquote:
laten we het hopenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle doelpunten zijn tot nu toe in hetzelfde net gevallen, dus nu gaat USA ook weer 2-2 maken
Dit dus. Die gast loopt nog 400 meter door voordat hij eindelijk in het strafschopgebied is waarna hij ten aarde stort. Vuile homo.quote:
iemand met een grote liefde voor voetbalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Lann555 het volgende:
Welke debiel heeft ooit besloten Golden Goal af te schaffen?![]()
Mijn vader is die is gisteren dood gegaan dus houd je bek!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Lann555 het volgende:
Welke debiel heeft ooit besloten Golden Goal af te schaffen?![]()
Sowieso vallen een aantal Afrikaanse goalie's positief op.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:46 schreef Zith het volgende:
Kingson is echt gegroeid trouwens dit tournooi (ja dat wilde ik al schrijven voordat mijnheer de commentator erover begon).
Hmmm, misschien de herhaling bekijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef wdn het volgende:
zoooooooooooo die stond even een kleeeeeeein beetje buitenspel
ietjes maar hoor
Idd. volgende keer moet die Ghanees 'm maar een echte wedgy geven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Dit dus. Die gast loopt nog 400 meter door voordat hij eindelijk in het strafschopgebied is waarna hij ten aarde stort. Vuile homo.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Zith het volgende:
[..]
Mijn vader is die is gisteren dood gegaan dus houd je bek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |