hallo,
Tijden vakantie heb ik een meisje ontmoet waar ik nog steeds verliefd op ben.
Maar tijdens de vakantie waren we beide verlegen en we praatten toen niet zoveel met elkaar.
Toen de vakantie was afgelopen, elkaar toegevoegd op hyves en msn. En een hele leuke tijd gehad via msn, ook heeft ze me gevraagt, maar wist ik het niet zeker (omdat ik bang was om een afknapper te zijn omdat ze mn eerste is/was). Ik heb vanaf die dag elke dag aan haar zitten denken, en zij ook aan mij heeft ze gezegd. En toen op een avond heb ik gezegt dat ik haar toch leuk vond en toen hadden we wat met elkaar.
De relatie een aantal weken, en ik vond het leuk, we smsten echt heel veel en af en toe kwam ik bij haar en zij bij mij om bijv. een filmpje te kijken. Dit vond ik dan ook altijd gezellig.
Ze had me een keer gesmst of ik het erg vond om haar hand vast te houden of een arm om haar heen te slaan. Dit vond ik niet erg en deed dit ook bij haar, alleen ik vond het k*t dat ze niet gewoon mijn hand pakte (het was mijn eerste, dus ik weet dat allemaal niet zo precies

)
Ook hebben we in die weken niet gezoent :S want ik wist niet zeker of ze dit wou, maarja dat had ik haar gewoon kunnen vertellen, maar heb ik niet gedaan, domdomdom! Ik was dus aardig onzeker.
Mijn ex heeft het een paar maanden geleden uitgemaakt met de reden:
Dat ze op zoek is naar iemand die meer laat zien dat ze van haar houd.
Ik voelde (en nu nog steeds af en toe) zwaar zwaar kl*ten.
Ik houd echt van haar, en kan haar gewoon niet loslaten.
Nadat ze het had uitgemaakt hebben we een tijdje weinig contact gehad, ik probeerde wel contact te leggen, maar ze reageerde niet zoals anders (toen we nog niks hadden(maar ze me leuk vond)) en toen we wat met elkaar hadden.
De laatste tijd hebben we zo af en toe het hardstikke leuk op msn, en ik kom heel soms nog wel eens bij haar(maar dan samen met iemand anders), ook dan is het gezellig
Dan voel ik me ook gewoon hardstikke goed!
Alleen zijn er ook wel eens tijden dat ze helemaal niks tegen me zegt, ik zit dan echt letterlijk te wachten totdat ze tegen me gaat praten op msn, maar dit doet ze dan niet, en als ze offline gaat voel ik me echt heel k*t.
Soms als ze niks zegt, ga ik wat tegen haar zeggen, maar dan reageert ze niet meer echt spontaan ofzo.
Wel zet ze altijd er een hartje achter de doei, wat ik dan ook doe!
Alleen volgens mij heeft ze nu met een ander, ik vind dit leuk voor haar, maar ik voel me zwaar zwaar k*t hierbij. Dit heb ik al sinds dat ze het heeft uitgemaakt.
Ik wil haar graag terug, en ik houd echt van haar!!!
Graag jullie meningen aub...