Uit die poster waar Beth Holloway in eerste instantie mee aan kwam zetten (de beruchte poster die nu niemand meer mag zien), blijkt dat Beth Holloway dacht dat haar dochter niet terug wilde naar huis.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:52 schreef sunny16947 het volgende:
En als ik Beth dan zie beweren wat er gebeurd is en Natalee als een virgin wordt neergezet met droge ogen.
ach als het nieuws en achtergronden , geheel stil worden omdat joran zijn eindbestemming heeft bereikt. is het altijd leuk comploten te lezen.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:31 schreef Redux het volgende:
euhhh plonsplons, hier moet je wezen met die fabeltjes:
BNW: Het grote joran-van-der-sloot complottheorie topic
Dat vind ik ook ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:09 schreef plonsplons het volgende:
ik vind speculaas iets anders dan comploten.
We vergeten niet, maar je moet niet overal een complot achter zoeken. Feit is gewoon dat die lullo los is gegaan op die Stef en even niet in de gaten had dat pappie hem deze keer op die plek even niet meer uit de klauwen van het Peruviaanse Justitiele apparaat kon houden.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:27 schreef plonsplons het volgende:
[..]
lees jij nu maar lekker alleen de kopstukken boven het nieuws![]()
voor wat meer achtergronden een apart item zeker los van het nieuws![]()
de kleinste details maakt het juist leuk, daar waar het gewone volk , na een paar weken allang zijn vergeten wie joran was, blijven er een paar die het volgen.
merk je in dit item over joran ook.
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:09 schreef plonsplons het volgende:
[..]
...
ik vind speculaas iets anders dan comploten.
...
quote:
Maar ja, offtopic, geen idee waarom.quote:Forbidden
You don't have permission to access /pics/speculaas2.gif on this server.
nieuw ?? ach ja als je het nog niet eerder gezien heb is alles nieuwquote:Op maandag 28 juni 2010 09:21 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/2010/CRIME/06/27/peru.murder/index.html?hpt=T2&fbid=vJW6mObUGJe
en een nieuwe video
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Helaas komt er vrijwel geen nieuws meer naar buiten en is deze reeks aan het uitsterven. Jammer, had graag nog meer nieuws over hem gelezen, als ie straks vrij is lezen we al helemaal niets meer.
Komen zat boeken van 'm uit ... let maar op.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Helaas komt er vrijwel geen nieuws meer naar buiten en is deze reeks aan het uitsterven. Jammer, had graag nog meer nieuws over hem gelezen, als ie straks vrij is lezen we al helemaal niets meer.
Hoe verziek ik zo snel mogelijk mijn mooie leven, voor Dummiesquote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Komen zat boeken van 'm uit ... let maar op.
Dan gaan ze vast bekend maken of Joran op zijn linker- of rechterzijquote:Op maandag 28 juni 2010 19:44 schreef Fiorellino het volgende:
Woensdag een aflevering over de zaak op sbs6.
Hoe krijgen ze het voor elkaar??quote:Op maandag 28 juni 2010 19:44 schreef Fiorellino het volgende:
Vakantie!? Op het moment van de moord was Peter op vakantie in.....zuid-amerika. En nu Joran vast zit aldaar wil Peter er ineens niets meer van wetenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:42 schreef plonsplons het volgende:
wel geen echt nieuws, maar je ziet al bij vele dat vacantie brood nodig is.
zelfs onze grootste joran fan , laat de boel even de boel
http://www.mediacourant.nl/?p=73422
Ging dat niet over dat interview met die ex? EXCLUSIEF en ALLEEN bij SBS6, echter al twee weken op da interwebsquote:Op maandag 28 juni 2010 19:44 schreef Fiorellino het volgende:
Ja, dat is het probleem met die Twitter onzin... die flauwe grapjes die je normaal alleen binnen's huis maakt, zet je nu op je Twitter account voor de hele wereld... maar ik vind het ook een flauwe opmerking... ik heb niks met het songfestival of Sieneke, maar das voor zo'n meisje ook niet leukquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef zoefbust het volgende:
off topic :
TROS breekt met Cornald Maas door Twitterbericht
HILVERSUM - De TROS heeft de samenwerking met Cornald Maas voor het Nationaal Songfestival en het Eurovisiesongfestival met onmiddelijke ingang beëindigd. Aanleiding is een twitterbericht van Maas. Daarin schreef hij ''grappige exportproducten heeft nederland: sieneke, joran vd sloot en de pvv''.
Ik weet het niet hoor, dat meisje kan toch ook relativeren? Nogal banaal om met zo'n man te kappen voor een twitter bericht... Ben het wel met je eens dat iedereen die onzin maar de wereld instuurt die eigenlijk binnenskamers alleen tot zijn recht komt...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:35 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem met die Twitter onzin... die flauwe grapjes die je normaal alleen binnen's huis maakt, zet je nu op je Twitter account voor de hele wereld... maar ik vind het ook een flauwe opmerking... ik heb niks met het songfestival of Sieneke, maar das voor zo'n meisje ook niet leuk
Nou ja duizenden Nederlanders hebben haar zitten afzeiken (wat absoluut niet oke is) maar zijn die allen hun baan verloren?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Nou, ik vind het banaal dat een volwassen kerel van bijna 50 zo'n opmerking moet maken alleen om dat meisje nog een keer af te zeiken... middelbaar school niveau.
Waar zei ik dan dat ik het ermee eens ben dat hij zijn baan ermee verliest? Het interesseert me ook weinig... ik vond het gewoon een kleinzielige opmerking... een trap na waarmee hij helemaal niks bereikt, hij was niet eens grappigquote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nou ja duizenden Nederlanders hebben haar zitten afzeiken (wat absoluut niet oke is) maar zijn die allen hun baan verloren?
Mee eens. Makkelijk scoren hoor, een meisje (of moet ik zeggen: jonge vrouw) van 18 de grond in boren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Waar zei ik dan dat ik het ermee eens ben dat hij zijn baan ermee verliest? Het interesseert me ook weinig... ik vond het gewoon een kleinzielige opmerking... een trap na waarmee hij helemaal niks bereikt, hij was niet eens grappig
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Met het bovenstaande ben ik het volkomen eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Waar zei ik dan dat ik het ermee eens ben dat hij zijn baan ermee verliest? Het interesseert me ook weinig... ik vond het gewoon een kleinzielige opmerking... een trap na waarmee hij helemaal niks bereikt, hij was niet eens grappig
Gelukkig is er weer een nieuw object waar over gespeculeerd kan worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:55 schreef Ladidadida het volgende:
Is er echt zó weinig nieuws dat het nu zelfs over Sieneke moet gaan?
raar verhaal. een paar topics geleden was er ook zo'n bericht over een mysterieuze vrouw alleen bezocht ze toen zijn buurman de huurmoordenaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:54 schreef Felixa het volgende:
Mysterieuze buitenlandse vrouw bezoekt Joran twee keer per week.
Klik
Het lijkt er wel op!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:42 schreef Nielsch het volgende:
Zou Joran nou ook iets mee krijgen van het WK aldaar?
Het patroon wordt zo wel erg duidelijk. Ik denk dan ook dat Peter R. de Vries gewoon gelijk heeft met zijn verhaal over die schulden. (Ofwel door gokken, of door die bar die hij zogezegd uitbaatte in Thailand.)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef MargrietV het volgende:
Zij vertelt dat ze op de dag van de moord op Stephany Flores nog contact met Joran heeft gehad. Hij zou haar om geld hebben gevraagd.
Niks nieuws dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef MargrietV het volgende:
SBS 6 filmt in gevangenis Joran
Uitgegeven: 29 juni 2010 13:37
Laatst gewijzigd: 29 juni 2010 13:36
AMSTERDAM - SBS 6 heeft als eerste Nederlandse tv-zender gefilmd in de Castro Castro-gevangenis in Peru, waar Joran van der Sloot zit opgesloten.
© AFPDe televisiezender meldde dinsdag een documentaire uit te zenden met interviews met de gevangenisdirecteur en de medegevangenen. De documentaire wordt woensdag uitgezonden op SBS 6.
In de documentaire vertelt de gevangenisdirecteur van Castro Castro hoe het eraan toegaat in de gevangenis.
Ex-vriendin
De meeste gevangenen slapen op de gang of moeten een bed delen, maar Joran heeft een privécel.
De ex-vriendin van Joran, Melody Granadillo, komt in de uitzending ook aan het woord.
Zij vertelt dat ze op de dag van de moord op Stephany Flores nog contact met Joran heeft gehad. Hij zou haar om geld hebben gevraagd.
nu.nl
Hij was compleet failliet in Thailandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Het patroon wordt zo wel erg duidelijk. Ik denk dan ook dat Peter R. de Vries gewoon gelijk heeft met zijn verhaal over die schulden. (Ofwel door gokken, of door die bar die hij zogezegd uitbaatte in Thailand.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |