Uit die poster waar Beth Holloway in eerste instantie mee aan kwam zetten (de beruchte poster die nu niemand meer mag zien), blijkt dat Beth Holloway dacht dat haar dochter niet terug wilde naar huis.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:52 schreef sunny16947 het volgende:
En als ik Beth dan zie beweren wat er gebeurd is en Natalee als een virgin wordt neergezet met droge ogen.
ach als het nieuws en achtergronden , geheel stil worden omdat joran zijn eindbestemming heeft bereikt. is het altijd leuk comploten te lezen.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:31 schreef Redux het volgende:
euhhh plonsplons, hier moet je wezen met die fabeltjes:
BNW: Het grote joran-van-der-sloot complottheorie topic
Dat vind ik ook ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:09 schreef plonsplons het volgende:
ik vind speculaas iets anders dan comploten.
We vergeten niet, maar je moet niet overal een complot achter zoeken. Feit is gewoon dat die lullo los is gegaan op die Stef en even niet in de gaten had dat pappie hem deze keer op die plek even niet meer uit de klauwen van het Peruviaanse Justitiele apparaat kon houden.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:27 schreef plonsplons het volgende:
[..]
lees jij nu maar lekker alleen de kopstukken boven het nieuws![]()
voor wat meer achtergronden een apart item zeker los van het nieuws![]()
de kleinste details maakt het juist leuk, daar waar het gewone volk , na een paar weken allang zijn vergeten wie joran was, blijven er een paar die het volgen.
merk je in dit item over joran ook.
quote:Op maandag 28 juni 2010 08:09 schreef plonsplons het volgende:
[..]
...
ik vind speculaas iets anders dan comploten.
...
quote:
Maar ja, offtopic, geen idee waarom.quote:Forbidden
You don't have permission to access /pics/speculaas2.gif on this server.
nieuw ?? ach ja als je het nog niet eerder gezien heb is alles nieuwquote:Op maandag 28 juni 2010 09:21 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/2010/CRIME/06/27/peru.murder/index.html?hpt=T2&fbid=vJW6mObUGJe
en een nieuwe video
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Helaas komt er vrijwel geen nieuws meer naar buiten en is deze reeks aan het uitsterven. Jammer, had graag nog meer nieuws over hem gelezen, als ie straks vrij is lezen we al helemaal niets meer.
Komen zat boeken van 'm uit ... let maar op.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Helaas komt er vrijwel geen nieuws meer naar buiten en is deze reeks aan het uitsterven. Jammer, had graag nog meer nieuws over hem gelezen, als ie straks vrij is lezen we al helemaal niets meer.
Hoe verziek ik zo snel mogelijk mijn mooie leven, voor Dummiesquote:Op maandag 28 juni 2010 16:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Komen zat boeken van 'm uit ... let maar op.
Dan gaan ze vast bekend maken of Joran op zijn linker- of rechterzijquote:Op maandag 28 juni 2010 19:44 schreef Fiorellino het volgende:
Woensdag een aflevering over de zaak op sbs6.
Hoe krijgen ze het voor elkaar??quote:Op maandag 28 juni 2010 19:44 schreef Fiorellino het volgende:
Vakantie!? Op het moment van de moord was Peter op vakantie in.....zuid-amerika. En nu Joran vast zit aldaar wil Peter er ineens niets meer van wetenquote:Op maandag 28 juni 2010 10:42 schreef plonsplons het volgende:
wel geen echt nieuws, maar je ziet al bij vele dat vacantie brood nodig is.
zelfs onze grootste joran fan , laat de boel even de boel
http://www.mediacourant.nl/?p=73422
Ging dat niet over dat interview met die ex? EXCLUSIEF en ALLEEN bij SBS6, echter al twee weken op da interwebsquote:Op maandag 28 juni 2010 19:44 schreef Fiorellino het volgende:
Ja, dat is het probleem met die Twitter onzin... die flauwe grapjes die je normaal alleen binnen's huis maakt, zet je nu op je Twitter account voor de hele wereld... maar ik vind het ook een flauwe opmerking... ik heb niks met het songfestival of Sieneke, maar das voor zo'n meisje ook niet leukquote:Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef zoefbust het volgende:
off topic :
TROS breekt met Cornald Maas door Twitterbericht
HILVERSUM - De TROS heeft de samenwerking met Cornald Maas voor het Nationaal Songfestival en het Eurovisiesongfestival met onmiddelijke ingang beëindigd. Aanleiding is een twitterbericht van Maas. Daarin schreef hij ''grappige exportproducten heeft nederland: sieneke, joran vd sloot en de pvv''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |