Precies!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:30 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Nee ik ook niet ,want dan hadden ze hem al kunnen oppakken in Columbia of in Peru .
Hij zal vast zorgen in het nieuws te blijven door af en toe weer nieuwe dingen te verklaren of in te trekkenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Het echte nieuws zakt nu wel in. De komende maanden zullen er weinig boeiende ontwikkelingen zijn, hij zal gewoon alleen maar in voorarrest blijven zitten.
Als hij het niet, doet zijn advocaat het wel voor hem.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij zal vast zorgen in het nieuws te blijven door af en toe weer nieuwe dingen te verklaren of in te trekken
Ze zullen de touwtjes wel wat strakker gaan aantrekken rond Joran .quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Als hij het niet, doet zijn advocaat het wel voor hem.
Zou goed kunnen, ook al wens ik dat niemand toe.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:23 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Ze zullen de touwtjes wel wat strakker gaan aantrekken rond Joran .
Hij zal zijn privileges wel snel kwijt raken en ik acht het niet ondenkbaar
dat ze hem binnenkort tussen de gewone gevangenen plaatsen.
Ik wens het niemand toe om doodgeslagen te worden. Dit figuur hoort tussen die andere moordenaars te zitten en geen voorkeursbehandeling te krijgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:26 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ook al wens ik dat niemand toe.
Dit vond ik ook heel erg vreemd, plus het feit dat hij meteen een hele monoloog over Natalee afstak terwijl ze net zijn dochter dood gevonden hadden...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef sunny16947 het volgende:
Ook weer zo'n vreemd bericht. In dat zelfde stuk staat dat het DNA van JvdS onder de vingernagels zal zijn precies zoals de vader van Stephany al na een paar dagen zei.
Hoe wist die vader dat al zo snel???????
ja de butler heeft het gedaanquote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef sunny16947 het volgende:
Ook weer zo'n vreemd bericht. In dat zelfde stuk staat dat het DNA van JvdS onder de vingernagels zal zijn precies zoals de vader van Stephany al na een paar dagen zei.
Die vader wist zoveel dat ik bijna ga geloven dat hij het zelf heeft gedaan omdat zijn dochter lesbisch was en dat zeer zeker door de familie niet geaccepteerd werd.
Er staat niet van JvdS !quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef sunny16947 het volgende:
Die vader wist zoveel dat ik bijna ga geloven dat hij het zelf heeft gedaan omdat zijn dochter lesbisch was en dat zeer zeker door de familie niet geaccepteerd werd.
nou DNA is helemaal niet zo'n geweldig bewijsmateriaal dusquote:Op zondag 27 juni 2010 04:46 schreef Googolplexian het volgende:
Jezus mensen ... DNA is zo'n geweldig bewijsmateriaal OMDAT:
- Het met grote trefzekerheid een bepaald gezin (ruim) aan kan wijzen;
- DNA echt OVERAL te vinden is. Is het niet onder z'n / haar nagels vandaan dan zit 't wel op z'n / haar kleren.
Ik kan me goed voorstellen dat de vader van een vermoord kind ervan uitgaat dat de internationaal gewilde 'moordenaar' (vooralsnog tussen 'finger-quotes') uitvoerig op DNA wordt onderzocht EN dat zijn dochter om die reden niet een behoorlijke begrafenis kan krijgen.
Ziet ik hier nou conspiracy-theoranten welke zich weleer aan des kants gluipert schaeren? 't Is gewoon een lul zonder geweten en onschuldig brommen kan niet meer ... niet als je al uit zoveel landen gevlucht bent.
Ga nou eens in die landen naar connecties zoeken tussen vermiste mensen meisjes en Joran v/d Sloot™. Ik wed dat er redenen waren voor z'n vertrek, steeds.
Ook ben ik benieuwd hoe het zit met erfenissen (pa) en voortvluchtigen / veroordeelden.
Dat INTERPOL hem zoektquote:Op zondag 27 juni 2010 08:16 schreef Zana het volgende:
Over die afpersingszaak is daar al iets meer bekend?
Joran zou zich toch zelf belasten, wanneer hij aan de moeder van Nathalie zou vertellen waar ze is gebleven... dat snap ik niet zo goed.
dat doet hij al jaren zo, als er maar geld uit te slepen vielquote:Op zondag 27 juni 2010 08:16 schreef Zana het volgende:
Over die afpersingszaak is daar al iets meer bekend?
Joran zou zich toch zelf belasten, wanneer hij aan de moeder van Nathalie zou vertellen waar ze is gebleven... dat snap ik niet zo goed.
zal ik eens een tip gevenquote:Op zondag 27 juni 2010 08:28 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Dat INTERPOL hem zoekt
Wanted
VAN DER SLOOT, Joran Andreas Petrus
http://www.interpol.int/p(...)10/06/2010_25306.asp
Hoezo denk je dat Joran dat niet weet ?quote:Op zondag 27 juni 2010 08:50 schreef plonsplons het volgende:
[..]
dat doet hij al jaren zo, als er maar geld uit te slepen viel
verder weet joran niet eens waar het lichaam van natalee ligt![]()
dus geen lijk ook geen misdaad ( vaders advies)
Ja ik snap het ook niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 08:53 schreef plonsplons het volgende:
[..]
zal ik eens een tip geven![]()
zou ik het gevang in peru eens gaan kijk.
hoogswaarschijnlijk zit daar iemand die wel verdomd veel op die jongen lijkt\
hij is alleen geen 1.91 meter
en zijn haar is ook niet bruin
hoeveel verklaringen heb je gemist ?quote:Op zondag 27 juni 2010 08:55 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat Joran dat niet weet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |