op deze beelden is het de duim van joran die wat rare bewegingen maaktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef Redux het volgende:
Nogmaals, kijk deze film. op 01.25 zie je gewoon een handshake
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:28 schreef sunny16947 het volgende:
Hij zit daarna wel heel raar met zijn rechterhand onder de tafel alsof hij het op zijn schoot heeft laten vallen.
We krijgen dus heel het proces te zien.Zouden er ook live streams komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)ssion?iref=allsearch
was deze al geplaatst?
volgens mij welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)ssion?iref=allsearch
was deze al geplaatst?
Ja het is heel duidelijk te zien !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:31 schreef Redux het volgende:
[..]'t is z'n linkerhand, en die heeft ie al op z'n linkerknie voor hij haar de hand schud.
Nogmaals, ze geven elkaar gewoon een hand, er wordt niks doorgegeven. Dat zie je duidelijk op 01:25 in dat filmpje wat ik heb gepost.
nee ze hebben hem nu toch echt wel vast hoor , en daarna uitlevering naar USA voor afpersingszaakquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Over een half jaar huppelt ie vrij rond dus.
Al zet ik op Facebook dat ik getrouwd ben of bevallen , mijn moeder zou het pas maanden later lezen daarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook... Toch vind ik het vreemd, gaat namelijk vlug rond als je zoiets op facebook post...
Oh ja dat ook nog ,hoeveel straf zou je voor afpersing krijgen daar ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef plonsplons het volgende:
[..]
nee ze hebben hem nu toch echt wel vast hoor , en daarna uitlevering naar USA voor afpersingszaak
Aardig wat, maar en ben die uitzending ff kwijt... Hij kan in de VS ook veroordeeld worden voor moord op Nathalee zonder dat haar lijk gevonden is. Er is eerder zo een zaak gedaan en die persoon is veroordeeld.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:59 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Oh ja dat ook nog ,hoeveel straf zou je voor afpersing krijgen daar ?
en denk dat zijn moeder, dat ook weet en hem daarom naar Nederland wil hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Aardig wat, maar en ben die uitzending ff kwijt... Hij kan in de VS ook veroordeeld worden voor moord op Nathalee zonder dat haar lijk gevonden is. Er is eerder zo een zaak gedaan en die persoon is veroordeeld.
Heeft Peru een uitleveringsverdrag met de VS ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en denk dat zijn moeder, dat ook weet en hem daarom naar Nederland wil hebben.
Ja, dat was toch ook het idee achter die vermeende FBI-actie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Heeft Peru een uitleveringsverdrag met de VS ?
Die actie was toch een samenwerking van Aruba en de VS ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, dat was toch ook het idee achter die vermeende FBI-actie.
Ja dat hebben ze!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Heeft Peru een uitleveringsverdrag met de VS ?
Ik bedoel dat stuk in de Telegraaf van John vd Heuvel, dat Joran naar Peru gelokt zou zijn door de FBI.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:24 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die actie was toch een samenwerking van Aruba en de VS ?
Die setup geloof ik niet!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat stuk in de Telegraaf van John vd Heuvel, dat Joran naar Peru gelokt zou zijn door de FBI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |