abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83328299
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Wat zou haar motivatie dan zijn om hierover te liegen? Kan er geen voor bedenken, wil maar zeggen, dit helpt toch niet...
Dat kan zoiets simpels zijn om verdere vragen te voorkomen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:30:59 #52
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83328395
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 15:20 schreef Verburg_K het volgende:
Hij heeft haar gewoon willen beroven en daarvoor meegelokt naar zijn hotel, kennelijk wilde ze de pincode van de creditcard niet snel genoeg geven
Dat is inderdaad ook het meest geloofwaardige scenario in mijn ogen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83328447
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:00 schreef zwelgje2010 het volgende:
waarin komt het stuk voor dat stephany lesbies zou zijn ??
http://lezgetreal.com/201(...)ores-openly-lesbian/
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_83328456
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Wat zou haar motivatie dan zijn om hierover te liegen? Kan er geen voor bedenken, wil maar zeggen, dit helpt toch niet...
Bang dat ze medeplichtigheid aan haar rok krijgt gehangen?
Werk aan de winkel voor Terror Jaap, leg haar ook maar aan de leugendetector.
pi_83328776
bedankt voor de link had deze nog niet gelezen
  zaterdag 26 juni 2010 @ 17:56:47 #57
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_83330952
Of ma was gewoon even iets langer dan 4 dagen niet op Facebook ingelogd want wellicht is ze niet zo'n fanatieke lurkster als alle fokkertjes hier.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  † In Memoriam † zaterdag 26 juni 2010 @ 18:15:01 #58
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_83331559
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 17:56 schreef buzz1291 het volgende:
Of ma was gewoon even iets langer dan 4 dagen niet op Facebook ingelogd want wellicht is ze niet zo'n fanatieke lurkster als alle fokkertjes hier.
Kan natuurlijk ook... Toch vind ik het vreemd, gaat namelijk vlug rond als je zoiets op facebook post...
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † zaterdag 26 juni 2010 @ 18:23:19 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_83331826
quote:
Bedankt voor het plaatsen van dt filmpje.

Kijkend naar dit filmpje valt mij nu pas op dat het lijkt of Stephany Joran iets toestopt en niet alleen een hand geeft. Check vanaf 4.10 min.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_83332071
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Kijkend naar dit filmpje valt mij nu pas op dat het lijkt of Stephany Joran iets toestopt en niet alleen een hand geeft. Check vanaf 4.10 min.
Dat lijkt idd zo, maar als je direct daarna de geopende hand van Joran ziet op de speeltafel...vraag ik me af waar hij 'het' dan gelaten heeft.
pi_83332110
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

misschien geleend en beloofde hij het later aan haar terug te betalen
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_83333211
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:33 schreef ThomasD het volgende:

Dat lijkt idd zo, maar als je direct daarna de geopende hand van Joran ziet op de speeltafel...vraag ik me af waar hij 'het' dan gelaten heeft.
Ja, nu zie ik het ook: ze geven elkaar helemaal geen hand!! Ze geeft iets van een fiche ofzo, wat je op de tafel ziet vallen uit Jorans hand!!!

Hij draait het nog een paar keer rond! Heel duidelijk.
En zij lijkt erbij rond te kijken of niemand het gezien heeft.
pi_83333569
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, nu zie ik het ook: ze geven elkaar helemaal geen hand!! Ze geeft iets van een fiche ofzo, wat je op de tafel ziet vallen uit Jorans hand!!!

Ze kijkt even om omdat er iemand langs komt .

pi_83333823
Amigoe Aruba

Bekentenis Joran geldig verklaard
26 Jun, 2010, 12:38 (GMT -04:00)

Email dit artikel
Print dit artikel

ORANJESTAD/LIMA — Een Peruaanse rechter heeft beslist dat de bekentenis die Joran van der Sloot eerder aflegde, gebruikt mag worden in het moordproces tegen de 22-jarige Nederlander.

Máximo Altez, de advocaat van Joran had een klacht ingediend om diens bekentenis van het ombrengen van Stephany Flores (21) ongeldig te laten verklaren. De verdachte verklaarde namelijk later dat hij het document onder bedreiging en ongelezen heeft getekend. Ook zei zijn raadsheer dat de bij het verhoor aanwezige advocaat, door de staat was toegewezen en zijn cliënt niet adequaat heeft beschermd. Beide argumenten werden echter door de rechter van tafel geveegd met als gevolg dat Joran’s bekentenis tegen hem gebruikt kan worden tijdens het proces. De rechter oordeelde dat er geen fouten waren gemaakt tijdens de verhoren.
Ook de klacht dat Joran’s aanhouding in Chili en zijn daaropvolgende uitzetting naar Peru niet legaal is verlopen, werd door een hogere rechtbank afgewezen. Vooralsnog blijft Joran dus vast zitten in de Castro Castro gevangenis nabij Lima waar hij in voorarrest zit voor de moord op Flores. Het hooggerechtshof in Peru schat dat het proces tegen Joran ongeveer een half jaar zal duren. Juridisch expert Mario Amoretti laat via de media weten dat deze schatting veel te laag is. Hij denkt dat het proces ongeveer anderhalf jaar zal duren.
Overigens kan het nog maanden zo niet jaren duren, voordat het tot een proces komt. Het overbelaste rechtssysteem in Peru ziet regelmatig zaken waarbij verdachten langdurig in voorarrest zitten.
pi_83334006
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:30 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook het meest geloofwaardige scenario in mijn ogen.
quote:
but news reports from ABC are indicating that Stephany Flores was openly lesbian, though still struggling with her sexuality.
Ik heb genoeg vrouwen van die leeftijd gekend die wel eens "switchten" van man naar vrouw of omgekeerd, hoor.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:47:49 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_83334194
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:40 schreef Krantenman het volgende:

[..]

[..]

Ik heb genoeg vrouwen van die leeftijd gekend die wel eens "switchten" van man naar vrouw of omgekeerd, hoor.
Ik denk toch dat het hier gewoon ordinair om haar geld ging. Ze was volgens de berichten compleet afgetuigd. In ieder geval is er meer met haar gebeurd dan alleen een klap op haar neus en verstikking.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_83334334
quote:

[..]

Nee, er valt niet 'iets' uit z'n hand, daarvoor 'valt' het te langzaam.
Het is z'n duim die een rare flip beweging maakt.
Kijk deze video maar rond 0.25

pi_83334513
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:52 schreef Redux het volgende:

Nee, er valt niet 'iets' uit z'n hand, daarvoor 'valt' het te langzaam.
Het is z'n duim die een rare flip beweging maakt.
Kijk deze video maar rond 0.25

Klopt, zijn duim flipt het gekregen fiche een paar keer om.
pi_83334613
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Klopt, zijn duim flipt het gekregen fiche een paar keer om.
Volgens mij niet hoor. Als ze achter hem langsloopt zit ie al fiches te flippen. Daar gaat ie direct na de handshake mee door.
Er 'valt' in ieder geval niks uit z'n hand, dat lijkt me duidelijk.
pi_83334777
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:00 schreef Redux het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. Als ze achter hem langsloopt zit ie al fiches te flippen. Daar gaat ie direct na de handshake mee door.
Er 'valt' in ieder geval niks uit z'n hand, dat lijkt me duidelijk.
Lastig te zien...
En al was het wél zo, dan zouden ze dat eerder hebben afgesproken.
Ik kan me niet voorstellen dat het anders zo vloeiend ging.
En...waarom zo sneaky een fiche doorspelen?
Dat kan toch ook openlijker?
pi_83334797
Ze heeft een pakje sigaretten meegenomen ,later zit hij daar mee te spelen .

pi_83334950
Hier op 1:30 is goed te zien dat ze elkaar gewoon een hand geven:

pi_83335256
quote:

[..]

nee hij laat het vallen en speelt met andere fiches, wat wat raakt hij verder niet aan.
dus waarschijnlijk een briefje ofzo, was niet de eerste ontmoeting tussen die twee dus wie weet wat stef heeft opgezocht en info geeft aan joran
pi_83335339
Nee, ook geen briefje, kijk maar naar de video boven je post. Ze geeft hem niks, alleen een hand.
pi_83335455
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:18 schreef plonsplons het volgende:

[..]

nee hij laat het vallen en speelt met andere fiches, wat wat raakt hij verder niet aan.
dus waarschijnlijk een briefje ofzo, was niet de eerste ontmoeting tussen die twee dus wie weet wat stef heeft opgezocht en info geeft aan joran
Kan ook, hij laat iig mijns inzien iets uit zijn hand 'vallen' op tafel, houdt zijn holle lege hand erboven en begint met fiches te flippen. Maarja, dat denk ik te zien, hij lijkt namelijk met die hand-shake zijn hand plat te houden en haalt zijn hand voorlangs die van Stephanie en buigt zijn vingers iets als ie erlangs glijdt.
pi_83337424
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef Redux het volgende:
Nogmaals, kijk deze film. op 01.25 zie je gewoon een handshake

op deze beelden is het de duim van joran die wat rare bewegingen maakt
pi_83337490
volgende topic kan heten joran van der sloot u heeft uw eindbestemming bereikt #55
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:28:07 #79
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_83337831
Hij zit daarna wel heel raar met zijn rechterhand onder de tafel alsof hij het op zijn schoot heeft laten vallen.

Wat ik trouwens wel vreemd vind en heb dat al eerder opgenoemd. De man tegenover hem met groen gestreept shirt komt gelijk met hem aan de tafel, wel van een andere kant. Als hij later met Stephany weggaat gaat deze man ook gelijk weg. Hij geeft hem nog een high five als ook een shabby uitziend persoon met oranje broek.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_83337956
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:28 schreef sunny16947 het volgende:
Hij zit daarna wel heel raar met zijn rechterhand onder de tafel alsof hij het op zijn schoot heeft laten vallen.
't is z'n linkerhand, en die heeft ie al op z'n linkerknie voor hij haar de hand schud.

Nogmaals, ze geven elkaar gewoon een hand, er wordt niks doorgegeven. Dat zie je duidelijk op 01:25 in dat filmpje wat ik heb gepost.
pi_83338307
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)ssion?iref=allsearch

was deze al geplaatst?
We krijgen dus heel het proces te zien.Zouden er ook live streams komen.
pi_83338355
geen idee of we live streams krijgen!
pi_83338406
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:41 schreef MargrietV het volgende:
geen idee of we live streams krijgen!
Nou niet live dan, ik wil wel ondertiteling.
pi_83338419
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)ssion?iref=allsearch

was deze al geplaatst?
volgens mij wel

jongens jongens als er nou geen nieuws is met joran in beeld , dan maken we toch nieuws zonder joran.
  Donald Duck held zaterdag 26 juni 2010 @ 21:48:25 #86
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_83338680
Het echte nieuws zakt nu wel in. De komende maanden zullen er weinig boeiende ontwikkelingen zijn, hij zal gewoon alleen maar in voorarrest blijven zitten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_83338706
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:31 schreef Redux het volgende:

[..]

't is z'n linkerhand, en die heeft ie al op z'n linkerknie voor hij haar de hand schud.

Nogmaals, ze geven elkaar gewoon een hand, er wordt niks doorgegeven. Dat zie je duidelijk op 01:25 in dat filmpje wat ik heb gepost.
Ja het is heel duidelijk te zien !
  zaterdag 26 juni 2010 @ 21:49:11 #88
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_83338728
Over een half jaar huppelt ie vrij rond dus.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_83338850
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Over een half jaar huppelt ie vrij rond dus.
nee ze hebben hem nu toch echt wel vast hoor , en daarna uitlevering naar USA voor afpersingszaak
pi_83339040
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:15 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Kan natuurlijk ook... Toch vind ik het vreemd, gaat namelijk vlug rond als je zoiets op facebook post...
Al zet ik op Facebook dat ik getrouwd ben of bevallen , mijn moeder zou het pas maanden later lezen daar
pi_83339048
Amigoe

Hij denkt dat het proces ongeveer anderhalf jaar zal duren.
Overigens kan het nog maanden zo niet jaren duren, voordat het tot een proces komt. Het overbelaste rechtssysteem in Peru ziet regelmatig zaken waarbij verdachten langdurig in voorarrest zitten.

Zo te lezen kan het nog wel even duren voordat er een proces komt .
Gemiddeld duurt dat tussen de 2 en 3 jaar en dan een proces van 18 maanden dan ben je dus al snel een paar jaar verder .
Of hij in die privé cel mag blijven dat weet nog niemand .
pi_83339108
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef plonsplons het volgende:

[..]

nee ze hebben hem nu toch echt wel vast hoor , en daarna uitlevering naar USA voor afpersingszaak
Oh ja dat ook nog ,hoeveel straf zou je voor afpersing krijgen daar ?
pi_83339691
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:59 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Oh ja dat ook nog ,hoeveel straf zou je voor afpersing krijgen daar ?
Aardig wat, maar en ben die uitzending ff kwijt... Hij kan in de VS ook veroordeeld worden voor moord op Nathalee zonder dat haar lijk gevonden is. Er is eerder zo een zaak gedaan en die persoon is veroordeeld.
pi_83339853
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:15 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Aardig wat, maar en ben die uitzending ff kwijt... Hij kan in de VS ook veroordeeld worden voor moord op Nathalee zonder dat haar lijk gevonden is. Er is eerder zo een zaak gedaan en die persoon is veroordeeld.
en denk dat zijn moeder, dat ook weet en hem daarom naar Nederland wil hebben.
pi_83339969
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:19 schreef MargrietV het volgende:

[..]

en denk dat zijn moeder, dat ook weet en hem daarom naar Nederland wil hebben.
Heeft Peru een uitleveringsverdrag met de VS ?
pi_83340007
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ja, dat was toch ook het idee achter die vermeende FBI-actie.
pi_83340110
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:22 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ja, dat was toch ook het idee achter die vermeende FBI-actie.
Die actie was toch een samenwerking van Aruba en de VS ?
pi_83340170
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Ja dat hebben ze!
pi_83340204
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:24 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Die actie was toch een samenwerking van Aruba en de VS ?
Ik bedoel dat stuk in de Telegraaf van John vd Heuvel, dat Joran naar Peru gelokt zou zijn door de FBI.
pi_83340261
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik bedoel dat stuk in de Telegraaf van John vd Heuvel, dat Joran naar Peru gelokt zou zijn door de FBI.
Die setup geloof ik niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')