Dat kan zoiets simpels zijn om verdere vragen te voorkomen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat zou haar motivatie dan zijn om hierover te liegen? Kan er geen voor bedenken, wil maar zeggen, dit helpt toch niet...
Dat is inderdaad ook het meest geloofwaardige scenario in mijn ogen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:20 schreef Verburg_K het volgende:
Hij heeft haar gewoon willen beroven en daarvoor meegelokt naar zijn hotel, kennelijk wilde ze de pincode van de creditcard niet snel genoeg geven
http://lezgetreal.com/201(...)ores-openly-lesbian/quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:00 schreef zwelgje2010 het volgende:
waarin komt het stuk voor dat stephany lesbies zou zijn ??
Bang dat ze medeplichtigheid aan haar rok krijgt gehangen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat zou haar motivatie dan zijn om hierover te liegen? Kan er geen voor bedenken, wil maar zeggen, dit helpt toch niet...
Kan natuurlijk ook... Toch vind ik het vreemd, gaat namelijk vlug rond als je zoiets op facebook post...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:56 schreef buzz1291 het volgende:
Of ma was gewoon even iets langer dan 4 dagen niet op Facebook ingelogd want wellicht is ze niet zo'n fanatieke lurkster als alle fokkertjes hier.
Bedankt voor het plaatsen van dt filmpje.quote:
Dat lijkt idd zo, maar als je direct daarna de geopende hand van Joran ziet op de speeltafel...vraag ik me af waar hij 'het' dan gelaten heeft.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatsen van dt filmpje.
Kijkend naar dit filmpje valt mij nu pas op dat het lijkt of Stephany Joran iets toestopt en niet alleen een hand geeft. Check vanaf 4.10 min.
misschien geleend en beloofde hij het later aan haar terug te betalenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedankt voor het plaatsen van dt filmpje.
Kijkend naar dit filmpje valt mij nu pas op dat het lijkt of Stephany Joran iets toestopt en niet alleen een hand geeft. Check vanaf 4.10 min.
Ja, nu zie ik het ook: ze geven elkaar helemaal geen hand!! Ze geeft iets van een fiche ofzo, wat je op de tafel ziet vallen uit Jorans hand!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:33 schreef ThomasD het volgende:
Dat lijkt idd zo, maar als je direct daarna de geopende hand van Joran ziet op de speeltafel...vraag ik me af waar hij 'het' dan gelaten heeft.
Ze kijkt even om omdat er iemand langs komt .quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook: ze geven elkaar helemaal geen hand!! Ze geeft iets van een fiche ofzo, wat je op de tafel ziet vallen uit Jorans hand!!!
Hij draait het nog een paar keer rond! Heel duidelijk.
En zij lijkt erbij rond te kijken of niemand het gezien heeft.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook het meest geloofwaardige scenario in mijn ogen.
Ik heb genoeg vrouwen van die leeftijd gekend die wel eens "switchten" van man naar vrouw of omgekeerd, hoor.quote:but news reports from ABC are indicating that Stephany Flores was openly lesbian, though still struggling with her sexuality.
Ik denk toch dat het hier gewoon ordinair om haar geld ging. Ze was volgens de berichten compleet afgetuigd. In ieder geval is er meer met haar gebeurd dan alleen een klap op haar neus en verstikking.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:40 schreef Krantenman het volgende:
[..]
[..]
Ik heb genoeg vrouwen van die leeftijd gekend die wel eens "switchten" van man naar vrouw of omgekeerd, hoor.
Nee, er valt niet 'iets' uit z'n hand, daarvoor 'valt' het te langzaam.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook: ze geven elkaar helemaal geen hand!! Ze geeft iets van een fiche ofzo, wat je op de tafel ziet vallen uit Jorans hand!!!
Klopt, zijn duim flipt het gekregen fiche een paar keer om.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:52 schreef Redux het volgende:
Nee, er valt niet 'iets' uit z'n hand, daarvoor 'valt' het te langzaam.
Het is z'n duim die een rare flip beweging maakt.
Kijk deze video maar rond 0.25
Volgens mij niet hoor. Als ze achter hem langsloopt zit ie al fiches te flippen. Daar gaat ie direct na de handshake mee door.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:58 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Klopt, zijn duim flipt het gekregen fiche een paar keer om.
Lastig te zien...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Als ze achter hem langsloopt zit ie al fiches te flippen. Daar gaat ie direct na de handshake mee door.
Er 'valt' in ieder geval niks uit z'n hand, dat lijkt me duidelijk.
nee hij laat het vallen en speelt met andere fiches, wat wat raakt hij verder niet aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:13 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Kan ook, hij laat iig mijns inzien iets uit zijn hand 'vallen' op tafel, houdt zijn holle lege hand erboven en begint met fiches te flippen. Maarja, dat denk ik te zien, hij lijkt namelijk met die hand-shake zijn hand plat te houden en haalt zijn hand voorlangs die van Stephanie en buigt zijn vingers iets als ie erlangs glijdt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:18 schreef plonsplons het volgende:
[..]
nee hij laat het vallen en speelt met andere fiches, wat wat raakt hij verder niet aan.
dus waarschijnlijk een briefje ofzo, was niet de eerste ontmoeting tussen die twee dus wie weet wat stef heeft opgezocht en info geeft aan joran
op deze beelden is het de duim van joran die wat rare bewegingen maaktquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef Redux het volgende:
Nogmaals, kijk deze film. op 01.25 zie je gewoon een handshake
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:28 schreef sunny16947 het volgende:
Hij zit daarna wel heel raar met zijn rechterhand onder de tafel alsof hij het op zijn schoot heeft laten vallen.
We krijgen dus heel het proces te zien.Zouden er ook live streams komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)ssion?iref=allsearch
was deze al geplaatst?
volgens mij welquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef MargrietV het volgende:
http://edition.cnn.com/vi(...)ssion?iref=allsearch
was deze al geplaatst?
Ja het is heel duidelijk te zien !quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:31 schreef Redux het volgende:
[..]'t is z'n linkerhand, en die heeft ie al op z'n linkerknie voor hij haar de hand schud.
Nogmaals, ze geven elkaar gewoon een hand, er wordt niks doorgegeven. Dat zie je duidelijk op 01:25 in dat filmpje wat ik heb gepost.
nee ze hebben hem nu toch echt wel vast hoor , en daarna uitlevering naar USA voor afpersingszaakquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Over een half jaar huppelt ie vrij rond dus.
Al zet ik op Facebook dat ik getrouwd ben of bevallen , mijn moeder zou het pas maanden later lezen daarquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook... Toch vind ik het vreemd, gaat namelijk vlug rond als je zoiets op facebook post...
Oh ja dat ook nog ,hoeveel straf zou je voor afpersing krijgen daar ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:52 schreef plonsplons het volgende:
[..]
nee ze hebben hem nu toch echt wel vast hoor , en daarna uitlevering naar USA voor afpersingszaak
Aardig wat, maar en ben die uitzending ff kwijt... Hij kan in de VS ook veroordeeld worden voor moord op Nathalee zonder dat haar lijk gevonden is. Er is eerder zo een zaak gedaan en die persoon is veroordeeld.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:59 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Oh ja dat ook nog ,hoeveel straf zou je voor afpersing krijgen daar ?
en denk dat zijn moeder, dat ook weet en hem daarom naar Nederland wil hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Aardig wat, maar en ben die uitzending ff kwijt... Hij kan in de VS ook veroordeeld worden voor moord op Nathalee zonder dat haar lijk gevonden is. Er is eerder zo een zaak gedaan en die persoon is veroordeeld.
Heeft Peru een uitleveringsverdrag met de VS ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en denk dat zijn moeder, dat ook weet en hem daarom naar Nederland wil hebben.
Ja, dat was toch ook het idee achter die vermeende FBI-actie.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Heeft Peru een uitleveringsverdrag met de VS ?
Die actie was toch een samenwerking van Aruba en de VS ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:22 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, dat was toch ook het idee achter die vermeende FBI-actie.
Ja dat hebben ze!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Heeft Peru een uitleveringsverdrag met de VS ?
Ik bedoel dat stuk in de Telegraaf van John vd Heuvel, dat Joran naar Peru gelokt zou zijn door de FBI.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:24 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Die actie was toch een samenwerking van Aruba en de VS ?
Die setup geloof ik niet!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:26 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat stuk in de Telegraaf van John vd Heuvel, dat Joran naar Peru gelokt zou zijn door de FBI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |