gij.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:24 schreef BB-King het volgende:
Smerige leugenaar met al je onwaarheden op dit forum.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:21 schreef Braddie het volgende:
muh oma is muh tante
na 3 jaar? ze was nog embryo toen ofzo?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:37 schreef Braddie het volgende:
Jup thats the one.
Denken dat 16-jarige meisjes trolls doorhebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Braddie het volgende:
@ niels.
Je beseft toch wel, dat dat krabbeltje echt compleet voor de grap was zoals het geschreven is, sterker nog, op het moment dat ik dit typ heb ik een ander venster openstaan en ben het bericht aan het editten.
Hmm, terechte klacht.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:37 schreef 9611Niels het volgende:
Bradley Van Dijk
Bradley (174)
vandaag, 00:09
Eeeeeeeey :-d
Vandaag was leukk<3 na 3 jaarrrrrrrrr ontmoet, en het viel me niet tegen <3333333:-d
xx MII
quote:
Waar woont ze?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hmm, terechte klacht.
[ afbeelding ]
Hier zou ik haar wel doen
Zie TTquote:
Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.
Nouja, ik kom haar van het station afhalen, is ze 30 minuten te laat want trein gemist.
Ik dacht, wauw..... die ziet er best wel lekker uit, totdat ze begint te praten.
Echt met zo`n typisch marokkaans accent met haar JATOG en JEWEETOG...
Dat was wel minder.
Klacht: meisje wat met Marokkaans accent praat ondanks dat ze nederlands is
Anti-klacht: ze is hartstikke knap!!.
Anti-klacht 2: Eindelijk gezien na 3 jaar!
Pic:Hoi Bradley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoek maar op Hyves
Sorry, het spijt me.quote:
Nee sukkel, waar in Amsterdam, dan ga ik er nu nog ff heen om aan te bellen en mn ballen te laten zienquote:
Dit is fok o.us, wij leven op naaistrekenquote:
14.gifquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee sukkel, waar in Amsterdam, dan ga ik er nu nog ff heen om aan te bellen en mn ballen te laten zien
Neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja oké, eigenlijk wel lullig van mij.
Zal ik de reactie weghalen?
jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja oké, eigenlijk wel lullig van mij.
neequote:
Bjornquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zie net dat die chick een vriendje heeft? TS houdt geen rekening met Bjorn.
quote:
Misschien moet dat vriendje ook maar op de hoogte worden gesteld van de praktijken van zijn vriendin en Bradley.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zie net dat die chick een vriendje heeft? TS houdt geen rekening met Bjorn.
goed ideequote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien moet dat vriendje ook maar op de hoogte worden gesteld van de praktijken van zijn vriendin en Bradley.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef EvanStone het volgende:
Bradley is niet te vertrouwen hoor, ik krijg nog steeds 5 mark van hem van een spelletje kaart, en wat denk je? Hij vertikt het te betalen! :-@ Een onbetrouwbare jongeman, dat is het.
Groetjes,
Neun Sechs Elf!!!!!!!111111111
Ik ken Bjornquote:
Dude wil je die reactie weg halen please?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:43 schreef Aron7120 het volgende:
Sup (0)
vandaag, 00:41
Vond Bradley het wel echt zo leuk?
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Groetjes, HSG.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haal anders toch maar weg, ik vind dit wel zielig
DENK OOK AAN DE OUDERS VAN BJORNquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haal anders toch maar weg, ik vind dit wel zielig
TS heeft Emo vriendenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef Braddie het volgende:
Ik ben geen van die gasten, ik maak de foto daar.
Hij heeft gelijk, zij gaat dit alsnog zienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef Thomass het volgende:
[..]
Dat kan, maar als ze e-mails krijgt bij een krabbel ben je alsnog de sjaak
En?quote:
quote:
Dat is hij ookquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Joost lijkt mij een aardige jongon
http://barrieej.hyves.nl/quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:35 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Deze?
Graag gedaan,
Groetjes 9611Niels
Klopt,quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:56 schreef DaggerOne het volgende:
Heeft ze nou met ene Bjorn en ga jij haar proberen?
Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.
Nouja, ik kom haar van het station afhalen, is ze 30 minuten te laat want trein gemist.
Ik dacht, wauw..... die ziet er best wel lekker uit, totdat ze begint te praten.
Dat was wel minder.
Pic:
zoek maar op Hyves
Hij zegt iets tegen haar waarop zij met: 'hmmmmwaaaaa' reageert. Ik vraag me af wat het is.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt,
Hij probeert tussen dit prille geluk te komen:
[ afbeelding ]
Heldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
OP staat trouwens nog in mijn quote op de 1e pagina.
aan wie?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Braddie het volgende:
Graag de OP weg halen.
Anders report ik het.
Thanks.
quote:Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.
Dat was wel minder.
Pic:
zoek maar op Hyves
Is denk ik al telaatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Braddie het volgende:
Graag de OP weg halen.
Anders report ik het.
Thanks.
quote:Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.
Dat was wel minder.
Pic:
zoek maar op Hyves
De OP is al wegquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:59 schreef Braddie het volgende:
Graag de OP weg halen.
Anders report ik het.
Thanks.
Precies, het is ook altijd hommeles in de topics van Bradley op de Klaagbaak.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
En toch, het is ergens wel zielig voor TS. Waarom moeten dit soort topics nou altijd weer zo lopen, kunnen we dan nooit eens aardig voor elkander zijn.
Denk liever aan die arme Bjorn, die knul weet van niets.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
En toch, het is ergens wel zielig voor TS. Waarom moeten dit soort topics nou altijd weer zo lopen, kunnen we dan nooit eens aardig voor elkander zijn.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denk liever aan die arme Bjorn, die knul weet van niets.
Hij vond 'r toch kut praten, kun je er net zo goed een dolletje over maken. "jatogh?"quote:
uhm gewoon geen domme topics openen zonder er over na te denken dat je een knap meisje kan laten schieten door stoer te doen op een forum.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
Drommels drommels drommelsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Precies, het is ook altijd hommeles in de topics van Bradley op de Klaagbaak.
Wat boeit ons Bjorn, hij ziet er toch uit als een flikker. We zouden TS juist moeten steunen, onze ruige mede-FOK!er.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denk liever aan die arme Bjorn, die knul weet van niets.
Dat was wel minder.
Pic:
Google Cache FTW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoek maar op Hyves
das eigenlijk wel waar :s je weet tog :Squote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat boeit ons Bjorn, hij ziet er toch uit als een flikker. We zouden TS juist moeten steunen, onze ruige mede-FOK!er.
quote:
Friedrich-Werner Erdmann Matthias Johann (30)
vandaag, 00:50
Hé Björn,
Ik vind je dan wel een battyboy, maar ik vond wel dat je even moest weten dat er ene Bradley achter je vriendin aanzit.
Groetjes!
Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.quote:
Jij bent Friedrich-Werner Erdmann Graf von der Schulenburg?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef 9611Niels het volgende:
Barbara
BarbaraBjorn. (357)
vandaag, 00:53
okee , kan ook. alleen daarom onbetrouwbaar of nog meer?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:05 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jij bent Friedrich-Werner Erdmann Graf von der Schulenburg?
quote:Friedrich-Werner Erdmann Matthias Johann (30)
vandaag, 00:50
Hé Björn,
Ik vind je dan wel een battyboy, maar ik vond wel dat je even moest weten dat er ene Bradley achter je vriendin aanzit.
Groetjes!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tevens krijgt TS zoenen van Tonia. Geil wijf.
Dat is z'n moederquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tevens krijgt TS zoenen van Tonia. Geil wijf.
Voldoet aan de regel: eigen leeftijd gedeeld door twee, keer nul, plus 15.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:09 schreef Aron7120 het volgende:
Wait whut
Dat meisje is 16... Jij bent 19
ik ga de politie bellen omdat dit toch een misdrijf is!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:09 schreef Aron7120 het volgende:
Wait whut
Dat meisje is 16... Jij bent 19
Echtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef Loveless85 het volgende:
Braddie, waarom heeft je moeder de helft van haar borsten onder haar oksels?
Jij? Of mag dat niet van vaginasnorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand zin om op de foto van TS' moeder te fappen en het resultaat hier te posten?
Net al gerukt, helaas.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand zin om op de foto van TS' moeder te fappen en het resultaat hier te posten?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:44 schreef Braddie het volgende:
Hartstikke bedankt![]()
DAT IS MIJN MOEDER!(en dat is geen grapje by the way)
Mag nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:11 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jij? Of mag dat niet van vaginasnor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |