quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denk liever aan die arme Bjorn, die knul weet van niets.
Hij vond 'r toch kut praten, kun je er net zo goed een dolletje over maken. "jatogh?"quote:
uhm gewoon geen domme topics openen zonder er over na te denken dat je een knap meisje kan laten schieten door stoer te doen op een forum.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef Penisbaard het volgende:
En toch, het is ergens wel zielig voor TS. Waarom moeten dit soort topics nou altijd weer zo lopen, kunnen we dan nooit eens aardig voor elkander zijn.
Drommels drommels drommelsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Precies, het is ook altijd hommeles in de topics van Bradley op de Klaagbaak.
Wat boeit ons Bjorn, hij ziet er toch uit als een flikker. We zouden TS juist moeten steunen, onze ruige mede-FOK!er.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denk liever aan die arme Bjorn, die knul weet van niets.
quote:Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.
Nouja, ik kom haar van het station afhalen, is ze 30 minuten te laat want trein gemist.
Ik dacht, wauw..... die ziet er best wel lekker uit, totdat ze begint te praten.
Echt met zo`n typisch marokkaans accent met haar JATOG en JEWEETOG...
Dat was wel minder.
Klacht: meisje wat met Marokkaans accent praat ondanks dat ze nederlands is
Anti-klacht: ze is hartstikke knap!!.
Anti-klacht 2: Eindelijk gezien na 3 jaar!
Pic:
Google Cache FTW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoek maar op Hyves
das eigenlijk wel waar :s je weet tog :Squote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat boeit ons Bjorn, hij ziet er toch uit als een flikker. We zouden TS juist moeten steunen, onze ruige mede-FOK!er.
quote:
Friedrich-Werner Erdmann Matthias Johann (30)
vandaag, 00:50
Hé Björn,
Ik vind je dan wel een battyboy, maar ik vond wel dat je even moest weten dat er ene Bradley achter je vriendin aanzit.
Groetjes!
Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.quote:
Jij bent Friedrich-Werner Erdmann Graf von der Schulenburg?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:53 schreef 9611Niels het volgende:
Barbara
BarbaraBjorn. (357)
vandaag, 00:53
okee , kan ook. alleen daarom onbetrouwbaar of nog meer?
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:05 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jij bent Friedrich-Werner Erdmann Graf von der Schulenburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |