abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83995879
quote:
Dit dus.

Alhoewel de fundamentals nu tijdelijk kunnen veranderen als de economie het beter doet dan men dacht....
pi_83996441
Maar dan heb je natuurlijk ook weer een tegenbeweging: http://www.nytimes.com/2010/07/12/business/economy/12earnings.html?_r=2&hpw
pi_83996608
Ik verwacht dat deze maand de rally voortduurt we zelfs uiteindelijk naar nieuwe highs gaan. Op korte temrijn verwacht ik echter tijdelijke pullback door zeer lage volume van gisteren op wallstreet (2 dagen pullback ongveer)
  dinsdag 13 juli 2010 @ 15:19:58 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84000842
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:46 schreef Toppiet het volgende:
Ik verwacht dat deze maand de rally voortduurt we zelfs uiteindelijk naar nieuwe highs gaan. Op korte temrijn verwacht ik echter tijdelijke pullback door zeer lage volume van gisteren op wallstreet (2 dagen pullback ongveer)
Ik twijfel of ik nu winst moet nemen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84004849
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:19 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik twijfel of ik nu winst moet nemen
Hangt af van je doelstelling van je trade. Ik zou niet luisteren naar mensen op fok voor je eigen trades. Het enige interessante wat ik postte was dat dit laagste volume was in 1 maand.
pi_84005274
Laag volume betekent in mijn ogen niets meer dan dat er nog een hoop onzekerheid is. Of zie ik dat verkeerd?
pi_84007131
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Dalliance het volgende:
Laag volume betekent in mijn ogen niets meer dan dat er nog een hoop onzekerheid is. Of zie ik dat verkeerd?
Het betekent m.i. ook dat de grote menigte niet mee beslist over de huidige prijzen. Indien die vinden dat dat kleine aantal kopers ernaast zit dan dondert de boel snel terug naar beneden.
En inderdaad, onzekerheid is ook een factor.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:51:10 #258
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_84008588
Anderzijds: als het echt zo onterecht was allemaal die stijgingen, dan zouden er nu toch ook veel meer aan de laat-kant moeten staan.

Beurswijsheid is idd dat volumes indicatoren zijn voor de hardheid van een trend, maar pin je er zeker niet te veel op vast.

We rommelen gewoon door tussen de 300 en 360.
The End Times are wild
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:14:04 #259
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84009437
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef Toppiet het volgende:

[..]

Hangt af van je doelstelling van je trade. Ik zou niet luisteren naar mensen op fok voor je eigen trades. Het enige interessante wat ik postte was dat dit laagste volume was in 1 maand.
Toch maar verkocht
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84010315
Baltic Dry waarschuwt
Dinsdag 13 juli 2010 16:00

De Baltic Dry Index, die aangeeft wat de prijs is om droge bulkgoederen de oceaan over te sturen, is de afgelopen zes weken met ruim 50% gedaald. Dit duidt op een afkoelende wereldhandel. Hoe kon deze daling gebeuren? En wat zijn de gevolgen?



Hoe kan de prijs van zeevracht zo extreem bewegen?

Doordat beleggers niet in de Baltic Dry Index kunnen beleggen, kan een klein verschil tussen vraag en aanbod een enorm prijsverschil veroorzaken.

Stel dat er vijftig schepen in de vaart zijn en er vracht is voor 49 schepen. De prijzen voor scheepsvracht zullen dan dalen omdat dat ene schip zonder vracht zijn prijzen zal verlagen. Een ander schip valt dan stil. En zo blijft de prijs van zeevracht dalen tot vraag en aanbod minimaal in evenwicht zijn.

Dit kan natuurlijk ook de andere kant op gaan. Als er meer aanbod is van vracht zijn er niet ineens meer schepen. De bestaande schepen zullen dan hun tarieven verhogen. Schepen komen niet makkelijk in of uit de vaart. Het duurt lang om de vrachtcapaciteit aan te passen. Daarom kan een klein verschil tussen vraag en aanbod langdurig aanhouden.

De kans is groot dat de richting van de Baltic Dry Index van vandaag dezelfde is als de richting van gisteren. Ideaal voor de belegger, alleen kan hij er dus niet in beleggen.

Wat moet de belegger dan met de Baltic Dry Index?

Omdat de Baltic Dry Index zo sterk en snel reageert, is het wel een ideale leading indicator voor de groei van de wereldhandel.

Volgens de Baltic Dry Index is deze handel nu dus snel aan het afkoelen. Wij volgen deze index met belangstelling en wij zijn nieuwsgierig waar een nieuw evenwicht gevonden gaat worden.

Wij kijken ook met spanning uit naar wat de gevolgen voor de aandelenmarkt zullen zijn.

Waarderingen

Deze nieuwsgierigheid komt door het huidige waarderingsniveau. Beleggers zijn namelijk bereid om meer voor aandelen te betalen dan dat ze gemiddeld sinds 1881 hebben gedaan. Aandelen zijn nu dus duur.

In de grafiek staat de k/w, waarbij voor de winst de gemiddelde reële winst per aandeel over een periode van tien jaar is genomen.



De Baltic Dry Index geeft dus een waarschuwing. De kans is groot dat de aandelenbeleggers de komende maanden erachter gaan komen dat de wereldeconomie er minder gunstig voor staat dan dat ze zelf dachten.

De grote vraag is dan hoe de aandelenbeleggers daarop gaan reageren en of ze dan nog steeds meer willen betalen voor aandelen dan dat ze gemiddeld genomen in het verleden gedaan hebben.

Karel Mercx, 13 juli 2010
pi_84010789
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Toch maar verkocht
Dan zitten we in hetzelfde schuitje
AEX terug naar 300 gaat mij KT iets leuk opleveren als 't gebeurt. En anders wacht ik gewoon
  dinsdag 13 juli 2010 @ 19:09:30 #262
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84011583
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef RobertKunath het volgende:
Baltic Dry waarschuwt
Dinsdag 13 juli 2010 16:00

De Baltic Dry Index, die aangeeft wat de prijs is om droge bulkgoederen de oceaan over te sturen, is de afgelopen zes weken met ruim 50% gedaald. Dit duidt op een afkoelende wereldhandel. Hoe kon deze daling gebeuren? En wat zijn de gevolgen?

[ afbeelding ]

Hoe kan de prijs van zeevracht zo extreem bewegen?

Doordat beleggers niet in de Baltic Dry Index kunnen beleggen, kan een klein verschil tussen vraag en aanbod een enorm prijsverschil veroorzaken.

Stel dat er vijftig schepen in de vaart zijn en er vracht is voor 49 schepen. De prijzen voor scheepsvracht zullen dan dalen omdat dat ene schip zonder vracht zijn prijzen zal verlagen. Een ander schip valt dan stil. En zo blijft de prijs van zeevracht dalen tot vraag en aanbod minimaal in evenwicht zijn.

Dit kan natuurlijk ook de andere kant op gaan. Als er meer aanbod is van vracht zijn er niet ineens meer schepen. De bestaande schepen zullen dan hun tarieven verhogen. Schepen komen niet makkelijk in of uit de vaart. Het duurt lang om de vrachtcapaciteit aan te passen. Daarom kan een klein verschil tussen vraag en aanbod langdurig aanhouden.

De kans is groot dat de richting van de Baltic Dry Index van vandaag dezelfde is als de richting van gisteren. Ideaal voor de belegger, alleen kan hij er dus niet in beleggen.

Wat moet de belegger dan met de Baltic Dry Index?

Omdat de Baltic Dry Index zo sterk en snel reageert, is het wel een ideale leading indicator voor de groei van de wereldhandel.

Volgens de Baltic Dry Index is deze handel nu dus snel aan het afkoelen. Wij volgen deze index met belangstelling en wij zijn nieuwsgierig waar een nieuw evenwicht gevonden gaat worden.

Wij kijken ook met spanning uit naar wat de gevolgen voor de aandelenmarkt zullen zijn.

Waarderingen

Deze nieuwsgierigheid komt door het huidige waarderingsniveau. Beleggers zijn namelijk bereid om meer voor aandelen te betalen dan dat ze gemiddeld sinds 1881 hebben gedaan. Aandelen zijn nu dus duur.

In de grafiek staat de k/w, waarbij voor de winst de gemiddelde reële winst per aandeel over een periode van tien jaar is genomen.

[ afbeelding ]

De Baltic Dry Index geeft dus een waarschuwing. De kans is groot dat de aandelenbeleggers de komende maanden erachter gaan komen dat de wereldeconomie er minder gunstig voor staat dan dat ze zelf dachten.

De grote vraag is dan hoe de aandelenbeleggers daarop gaan reageren en of ze dan nog steeds meer willen betalen voor aandelen dan dat ze gemiddeld genomen in het verleden gedaan hebben.

Karel Mercx, 13 juli 2010
Interessant

Hoe kun je trouwens het beste profiteren van als de beurs straks naar beneden gaat? Gewoon een turbo short op de aex?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84012141
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 18:36 schreef RobertKunath het volgende:
Baltic Dry waarschuwt
Dinsdag 13 juli 2010 16:00

De Baltic Dry Index, die aangeeft wat de prijs is om droge bulkgoederen de oceaan over te sturen, is de afgelopen zes weken met ruim 50% gedaald. Dit duidt op een afkoelende wereldhandel. Hoe kon deze daling gebeuren? En wat zijn de gevolgen?

[ afbeelding ]

Hoe kan de prijs van zeevracht zo extreem bewegen?

Doordat beleggers niet in de Baltic Dry Index kunnen beleggen, kan een klein verschil tussen vraag en aanbod een enorm prijsverschil veroorzaken.

Stel dat er vijftig schepen in de vaart zijn en er vracht is voor 49 schepen. De prijzen voor scheepsvracht zullen dan dalen omdat dat ene schip zonder vracht zijn prijzen zal verlagen. Een ander schip valt dan stil. En zo blijft de prijs van zeevracht dalen tot vraag en aanbod minimaal in evenwicht zijn.

Dit kan natuurlijk ook de andere kant op gaan. Als er meer aanbod is van vracht zijn er niet ineens meer schepen. De bestaande schepen zullen dan hun tarieven verhogen. Schepen komen niet makkelijk in of uit de vaart. Het duurt lang om de vrachtcapaciteit aan te passen. Daarom kan een klein verschil tussen vraag en aanbod langdurig aanhouden.

De kans is groot dat de richting van de Baltic Dry Index van vandaag dezelfde is als de richting van gisteren. Ideaal voor de belegger, alleen kan hij er dus niet in beleggen.

Wat moet de belegger dan met de Baltic Dry Index?

Omdat de Baltic Dry Index zo sterk en snel reageert, is het wel een ideale leading indicator voor de groei van de wereldhandel.

Volgens de Baltic Dry Index is deze handel nu dus snel aan het afkoelen. Wij volgen deze index met belangstelling en wij zijn nieuwsgierig waar een nieuw evenwicht gevonden gaat worden.

Wij kijken ook met spanning uit naar wat de gevolgen voor de aandelenmarkt zullen zijn.

Waarderingen

Deze nieuwsgierigheid komt door het huidige waarderingsniveau. Beleggers zijn namelijk bereid om meer voor aandelen te betalen dan dat ze gemiddeld sinds 1881 hebben gedaan. Aandelen zijn nu dus duur.

In de grafiek staat de k/w, waarbij voor de winst de gemiddelde reële winst per aandeel over een periode van tien jaar is genomen.

[ afbeelding ]

De Baltic Dry Index geeft dus een waarschuwing. De kans is groot dat de aandelenbeleggers de komende maanden erachter gaan komen dat de wereldeconomie er minder gunstig voor staat dan dat ze zelf dachten.

De grote vraag is dan hoe de aandelenbeleggers daarop gaan reageren en of ze dan nog steeds meer willen betalen voor aandelen dan dat ze gemiddeld genomen in het verleden gedaan hebben.

Karel Mercx, 13 juli 2010
Interessant stuk
pi_84014528
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Interessant

Hoe kun je trouwens het beste profiteren van als de beurs straks naar beneden gaat? Gewoon een turbo short op de aex?
Ik heb een paar slechte ervaringen met turbo's achter de rug dus ik doe het effe voorzichtiger en heb een reverse tracker op de S&P500. 1% omhoog is 1% omlaag, geen stoploss of beperkte looptijd.
pi_84014980
Goud gaat ook weer aardig omhoog
pi_84018463
tvp, voor mensen die baltic dry willen volgen:

http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY&exch=IND&x=15&y=11
pi_84021002
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:41 schreef Arcee het volgende:
ING weer boven de 7 euro. Straks weer onder de 6 en dan weer boven de 7. Zo gaat het al een tijdje. Valt goud geld mee te verdienen, maar je moet wel durven.
Idd, het jeukt bij mij om weer puts ING aan te schaffen, normaal ben ik niet zo'n technische man maar nu eventueel wil ik wel wachten totdat ING op 7,70 staat om te marketmakers te ontlasten
pi_84021379
Maar als de BDI zo ontzettend zakt, waarom zijn de earnings van Alcoa dan zo goed? Vragen, vragen.
pi_84021887
Als de earnings van Alcoa zo goed zijn waarom staat het dan op 11 dollar en is het nauwelijks gestegen sinds die goede earnings?

En hoe denken jullie over EUR/USD? (stijgt ook maar door)
pi_84023538
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:38 schreef Mercer het volgende:
Als de earnings van Alcoa zo goed zijn waarom staat het dan op 11 dollar en is het nauwelijks gestegen sinds die goede earnings?

En hoe denken jullie over EUR/USD? (stijgt ook maar door)
Nou...DJIA op 10363 punten..is toch een aardige stijging
pi_84024361
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nou...DJIA op 10363 punten..is toch een aardige stijging
Ja, dat is waar. Laatste stuiptrekkingen? Ik weet ook niet wat de reden is, dat alcoa op 11 staat. Kan ook zijn dat er meer aandelen zijn uitgegeven. Ik kan me niet overal in verdiepen helaas.
pi_84031498
quote:
'AEX gaat hoger van start'

AMSTERDAM (AFN) - In Amsterdam zal de AEX-index woensdag hoger van start gaan. Beleggers reageren naar verwachting positief op de sterke tweedekwartaalcijfers van het Amerikaanse zwaargewicht Intel. Op Beursplein 5 staat chipmachinefabrikant ASML in de schijnwerpers.

Vermogensbeheerder Jan Willem Rempt van het Haags Effectenkantoor geeft aan dat ,,de angst die heerste in Europa'' voor de overheidsschulden, door de goede prestaties van de bedrijven naar de achtergrond worden verdreven.

Intel rapporteerde nabeurs in de Verenigde Staten het beste kwartaalresultaat ooit. 's Werelds grootste chipmaker boekte een omzet van 10,8 miljard dollar en een winst van 2,9 miljard dollar.
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:46:08 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84031867
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:14 schreef Dalliance het volgende:

[..]


Shit
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84031927
Nu stoten we door naar de 360 tot dat alle bedrijvencijfers bekend zijn. Daarna gaan we weer omlaag omdat het vertrouwen in overheid erg laag is.
pi_84032387
De opening is niet eens zo heel spannend.
pi_84036267
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:37 schreef PabloLopez het volgende:
tvp, voor mensen die baltic dry willen volgen:

http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=BDIY&exch=IND&x=15&y=11
Zoals het eerdere artikel al aangaf, is de Baltic Dry wel een grillige indicator, omdat die mede wordt bepaald door bedrijfsspecifieke ontwikkelingen in de containervaart industrie.

Het is daarom goed om de trend te verifieren met een vergelijkbare indicator, bijvoorbeeld de omvang van het vrachtvervoer via de luchthaven Frankfurt: http://www.fraport.com/cm(...)es_fra_m_01_2010.htm

Die blijkt al zeker een half jaar 30 - 40 % boven de cijfers van 2009 te liggen, zodat het alarmerende beeld van de Baltic Dry hier voorlopig niet bevestigd wordt.
pi_84038873
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 08:46 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Shit
Was maar van korte duur
pi_84039026
Om 14:30 weten we of al het optimisme terecht is.
pi_84039636
14-07 14:30 Verenigde Staten im- en exportprijzen juni
14-07 14:30 Verenigde Staten detailhandelsverkopen juni

Welke bedoel je?
pi_84041291
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:32 schreef Dalliance het volgende:
14-07 14:30 Verenigde Staten im- en exportprijzen juni
14-07 14:30 Verenigde Staten detailhandelsverkopen juni

Welke bedoel je?
Beide
pi_84041307
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:32 schreef Dalliance het volgende:
14-07 14:30 Verenigde Staten im- en exportprijzen juni
14-07 14:30 Verenigde Staten detailhandelsverkopen juni

Welke bedoel je?
Ik denk allebei
pi_84041646
Doh

Waarom kleurt alles nu eigenlijk rood? Is het effect van de positieve bedrijfscijfers nu alweer uitgewerkt?
pi_84042615
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:16 schreef Dalliance het volgende:
Doh

Waarom kleurt alles nu eigenlijk rood? Is het effect van de positieve bedrijfscijfers nu alweer uitgewerkt?
Op Zerohedge zullen ze wel weer de schuld aan de algo's geven
pi_84045637
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:17 schreef jaco het volgende:

[..]

Zoals het eerdere artikel al aangaf, is de Baltic Dry wel een grillige indicator, omdat die mede wordt bepaald door bedrijfsspecifieke ontwikkelingen in de containervaart industrie.

Het is daarom goed om de trend te verifieren met een vergelijkbare indicator, bijvoorbeeld de omvang van het vrachtvervoer via de luchthaven Frankfurt: http://www.fraport.com/cm(...)es_fra_m_01_2010.htm

Die blijkt al zeker een half jaar 30 - 40 % boven de cijfers van 2009 te liggen, zodat het alarmerende beeld van de Baltic Dry hier voorlopig niet bevestigd wordt.
Klopt helemaal. De voorspellende waarde die de Baltic dry word toegedicht is vaak onjuist of in ieder geval zwaar overschat. Een mooie column van een tijdje terug legt dat deels uit, al is de precieze reden nog wat ingewikkelder:

Baltic dry ontmaskert
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:56:08 #285
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_84067331
Weet iemand btw hoe het zit met het volume van effecten zoals futures? Is, als bijvoorbeeld 1 miljoen S&P futures op een dag verhandeld zijn op de exchange, dat het echte volume of is het ware volume hoger omdat broker crossbooken met contracten en daardoor geen minder contact hebben met de computers van de exchange, maar er wel meer 'onzichtbare' handel is?
The more debt, the better
pi_84072533
OTC contracten worden aangegaan buiten de beurzen en verschijnen daardoor niet in het orderboek.
pi_84072769
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:56 schreef flyguy het volgende:
Weet iemand btw hoe het zit met het volume van effecten zoals futures? Is, als bijvoorbeeld 1 miljoen S&P futures op een dag verhandeld zijn op de exchange, dat het echte volume of is het ware volume hoger omdat broker crossbooken met contracten en daardoor geen minder contact hebben met de computers van de exchange, maar er wel meer 'onzichtbare' handel is?
Je bedoelt dat brokers orders van eigen klanten met elkaar matchen? Dat komt dan wel niet in de stats van de beurs nee
pi_84074195
Wat denken jullie van BAM? Ik vind het aandeel toch wel erg aantrekkelijk laag staan op dit moment.
  donderdag 15 juli 2010 @ 00:32:26 #289
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_84074572
Het is me een mysterie waarom het aandeel na de claimemissie nog verder gedaald is. Misschien partijen die niet voor of tijdens de emissie wilden verkopen.
Als je naar de orders kijkt die BAM binnenhaalt, dan had het aandeel allang veel hoger moeten staan. Ze hebben de afgelopen maanden echt een aantal héle grote orders gekregen.

Ik weet het niet, hoop niet dat er iets zuurs in het vat zit. Ik heb zelf ook BAM
The End Times are wild
  donderdag 15 juli 2010 @ 00:53:14 #290
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_84075146
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:48 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat brokers orders van eigen klanten met elkaar matchen? Dat komt dan wel niet in de stats van de beurs nee
Dat ja. Als dit meegerekend wordt bij het volume volgens de exchange wat zou dan het totale echte volume zijn?
The more debt, the better
pi_84077644
Chinese economie koelt af - wordt een rode dag volgens mij .
pi_84077690
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 08:04 schreef tony_clifton- het volgende:
Chinese economie koelt af - wordt een rode dag volgens mij .
Maar dat is toch deels zelf opgelegd door de Chinese overheid?
pi_84077746
Yup, maar desalniettemin hebben zo'n berichten de afgelopen maanden lichtrood opgeleverd
pi_84077793
Peugeot staat nu heel laag is het geen goed idee om nu te gaan investeren?
pi_84081463
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 08:16 schreef Lucas15 het volgende:
Peugeot staat nu heel laag is het geen goed idee om nu te gaan investeren?
Staat 20% hoger dan in mei
pi_84083880
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 08:16 schreef Lucas15 het volgende:
Peugeot staat nu heel laag is het geen goed idee om nu te gaan investeren?
Laag in welk opzicht ? Peugeot is al 2 jaar verlieslatend, dus ik zou hier erg mee oppassen.
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:50:10 #297
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_84086164
resultaten van stresstest dochterbanken komen pas in augustus . Kunnen we niet gewoon deze week even alle kwartaalcijfers en die stresstesten er snel doorheen jassen zodat we er vanaf zijn? Ik word een beetje misselijk in deze achtbaan.
pi_84087058
Eerst stomen we door naar de 340/350 op de Q2 earnings, daarna zakken we weer terug naar 310 als mensen weer reëel worden. En zo gaat het al 6 maanden. Slapend rijk worden zo
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:28:44 #299
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_84087783
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:10 schreef TeringHenkie het volgende:
Eerst stomen we door naar de 340/350 op de Q2 earnings, daarna zakken we weer terug naar 310 als mensen weer reëel worden. En zo gaat het al 6 maanden. Slapend rijk worden zo
Jij gaat calls schrijven?
pi_84087918
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:28 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Jij gaat calls schrijven?
Nee puts kopen op de 345
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')