Straks wel, lees hierboven.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die zijn toch helemaal niet rullevant joh.

. Er zitten MUZ en SHO topics doorelkaar.
 . Er zitten MUZ en SHO topics doorelkaar. 

Ah gvd. Hoe kan dat nou weer.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:22 schreef Robijn48 het volgende:
Dynd, je hebt bij de SHO topics die je net hierboven hebt bijgevoegd, alles door elkaar gegooid. Er zitten MUZ en SHO topics doorelkaar.
Ik kan SHO topic 84 niet terugvinden, en die heb ik wel nodig om dat verhaal over merging terug te kunnen vinden.

Ik faal
 Ik faal  

Epicfailquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:37 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ah gvd. Hoe kan dat nou weer.
Ik heb alle linkjes uit deze OP gebruikt.
Michael Jackson #91 - "I'm only human"
Ik faal
Edit: Ohhh, daar staan allemaal MUZ linkjes in.

Ah joh, om ook in woorden van Fok te schrijven: iedereen faalt toch wel eens, wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:37 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ah gvd. Hoe kan dat nou weer.
Ik heb alle linkjes uit deze OP gebruikt.
Michael Jackson #91 - "I'm only human"
Ik faal
Edit: Ohhh, daar staan allemaal MUZ linkjes in.

Hierquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah joh, om ook in woorden van Fok te schrijven: iedereen faalt toch wel eens, wat maakt het uit.
Alleen: hoe kom ik nou aan SHO topic 84.

Hiero, als ik het goed heb: Michael Jackson #84 - met wat gekibbel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah joh, om ook in woorden van Fok te schrijven: iedereen faalt toch wel eens, wat maakt het uit.
Alleen: hoe kom ik nou aan SHO topic 84.

Thanks a lot!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:52 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Hiero, als ik het goed heb: Michael Jackson #84 - met wat gekibbel.
Door in de zoekfunctie van het forum "Michael Jackson #84" in te vullen.

.
 .

Haha, het is maar goed dat je pas na zijn dood in dit topic kwam.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:40 schreef SteelDogg het volgende:
Vind ik ook. Het moet gewoon interessanter worden in de topics. Gespreksstof, zoals ik al zei.
Vooral na zijn dood (eerste paar dagen / weken), na de memorial, na This is It. Je merkt dat er dan ineens zoveel te vertellen valt, en dan is het al wat aantrekkelijker om hier te komen.
Terwijl het nu dood is gewoon, we niks weten te zeggen. Maar goed, ik denk dat dat wel goed kan komen.

)
 )

quote:Op zondag 27 juni 2010 13:53 schreef Rnnz het volgende:
"Michael Jackson had diepe stem, falset was fake"
http://www.hln.be/hln/nl/(...)alset-was-fake.dhtml

En je hoort ook goed z'n bereik; fantastisch om te horen hoe groot dat was.quote:

Geloof ik vrij weinig van eerlijk gezegd...quote:Op zondag 27 juni 2010 13:53 schreef Rnnz het volgende:
"Michael Jackson had diepe stem, falset was fake"
http://www.hln.be/hln/nl/(...)alset-was-fake.dhtml

Lquote:Op zondag 27 juni 2010 15:15 schreef Rnnz het volgende:
Je hoort op This Is It toch ook dat z'n stem een stuk dieper is? Ik geloof het eigenlijk wel. Niet dat hij een Barry White stem heeft, maar dat hij af en toe een hoge stem fakete.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |