abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83339368
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Die zijn toch helemaal niet rullevant joh.
Straks wel, lees hierboven.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:22:48 #127
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83340033
Dynd, je hebt bij de SHO topics die je net hierboven hebt bijgevoegd, alles door elkaar gegooid . Er zitten MUZ en SHO topics doorelkaar.

Ik kan SHO topic 84 niet terugvinden, en die heb ik wel nodig om dat verhaal over merging terug te kunnen vinden.
Leef en Laten Leven
pi_83340696
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:22 schreef Robijn48 het volgende:
Dynd, je hebt bij de SHO topics die je net hierboven hebt bijgevoegd, alles door elkaar gegooid . Er zitten MUZ en SHO topics doorelkaar.

Ik kan SHO topic 84 niet terugvinden, en die heb ik wel nodig om dat verhaal over merging terug te kunnen vinden.
Ah gvd. Hoe kan dat nou weer.
Ik heb alle linkjes uit deze OP gebruikt.
Michael Jackson #91 - "I'm only human"

Ik faal

Edit: Ohhh, daar staan allemaal MUZ linkjes in.
pi_83340785
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:37 schreef Dynd het volgende:

[..]

Ik faal

Epicfail
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_83341033
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Epicfail
I know :
Ik trek me maar even terug voor vandaag.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:49:26 #131
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83341151
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:37 schreef Dynd het volgende:

[..]

Ik faal

Ah joh, om ook in woorden van Fok te schrijven: iedereen faalt toch wel eens, wat maakt het uit.
Alleen: hoe kom ik nou aan SHO topic 84.
Leef en Laten Leven
pi_83341233
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:49 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ah joh, om ook in woorden van Fok te schrijven: iedereen faalt toch wel eens, wat maakt het uit.
Hier
Michael Jackson #84 - met wat gekibbel.
pi_83341240
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:49 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Hiero, als ik het goed heb: Michael Jackson #84 - met wat gekibbel.

Door in de zoekfunctie van het forum "Michael Jackson #84" in te vullen.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 22:52:41 #134
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83341257
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:52 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Hiero, als ik het goed heb: Michael Jackson #84 - met wat gekibbel.

Door in de zoekfunctie van het forum "Michael Jackson #84" in te vullen.
Thanks a lot!
Edit: oh en jij ook Dynd

[ Bericht 4% gewijzigd door Robijn48 op 26-06-2010 22:59:08 ]
Leef en Laten Leven
  zaterdag 26 juni 2010 @ 23:06:04 #135
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83341822
Nou, wat ik heb teruggelezen is dat er toch weer een nieuw topic geopend werd.-door iemand die nooit in de SHO of MUZ MJ topics verscheen, nb- en dat er gezegd werd dat hij toch open mocht blijven. Wat niet is meegedeeld door een mod, maar blijkbaar via pm is gegaan. Ging nogal rommeling allemaal. Snapte er toentertijd in ieder geval weinig van.
Ben blij dat we hier nu allemaal willen mergen. Uiteindelijk zijn toch de échte fans overgebleven.
Leef en Laten Leven
pi_83342509
Weet je wat het allergrootste probleem is naar mijn mening? Dat de onderwerpen vooral zo saai zijn, met name in SHO.

Ik bedoel... zn boeken, veilingen, rechtszaak tegen Murray.
Ik wil muziek, zn leven, performances, clips, interviews, concerten, whatever.. Als het maar een beetje inhoudelijk is.. Want het is écht saai geworden...

Wat ik dus vind is dat we gewoon wat meer inhoudelijk moeten gaan praten. Er zijn gewoon zoveel dingen waar we het best over kunnen hebben, en waar we gewoon topics vol mee kunnen posten. Kijk hoe snel het allemaal na z'n dood ging... En nee, het is niet zo dat je er nu geen gespreksstof is... meeer dan zat .

Als dat in orde komt, dan wil ik wel gewoon actief posten. Maar dan is het ook gewoon leuk! Zoals in de oude tijden

De beste man begon in de jaren '60 en eindigde in 2009, dus genoeg te vertellen.

[ Bericht 19% gewijzigd door SteelDogg op 26-06-2010 23:52:30 ]
-
pi_83347333
Ik heb dat hele SHO-topic nooit begrepen, MJ is altijd al van het MUZ forum geweest.

En het is ook zo'n onzin dat we hier geen plaatjes mogen posten, ga toch fietsen zeg. Gewoon alles wat MJ-gerelateerd is posten in dit topic imo.
pi_83352162
Vind ik ook. Het moet gewoon interessanter worden in de topics. Gespreksstof, zoals ik al zei.

Vooral na zijn dood (eerste paar dagen / weken), na de memorial, na This is It. Je merkt dat er dan ineens zoveel te vertellen valt, en dan is het al wat aantrekkelijker om hier te komen.

Terwijl het nu dood is gewoon, we niks weten te zeggen. Maar goed, ik denk dat dat wel goed kan komen.
-
pi_83354180
Meningen verschillen maar ik vind nieuws over de rechtzaak tegen Murray niet saai en wil daar graag over lezen (wanneer er tenminste eindelijk iets gebeurt).

SteelDogg, begin jij anders over iets wat je interesseert, dan. Ik vind alles best.
pi_83355081
quote:
Op zondag 27 juni 2010 11:40 schreef SteelDogg het volgende:
Vind ik ook. Het moet gewoon interessanter worden in de topics. Gespreksstof, zoals ik al zei.

Vooral na zijn dood (eerste paar dagen / weken), na de memorial, na This is It. Je merkt dat er dan ineens zoveel te vertellen valt, en dan is het al wat aantrekkelijker om hier te komen.

Terwijl het nu dood is gewoon, we niks weten te zeggen. Maar goed, ik denk dat dat wel goed kan komen.
Haha, het is maar goed dat je pas na zijn dood in dit topic kwam.
pi_83355877
Heb ik hier al gepost?

CHAOS!

(MICHAEL )
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_83356086
"Michael Jackson had diepe stem, falset was fake"

http://www.hln.be/hln/nl/(...)alset-was-fake.dhtml
pi_83356241
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:53 schreef Rnnz het volgende:

'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_83356497
Leuke geluidsopnames zijn dat altijd.
pi_83356729
quote:
Op zondag 27 juni 2010 14:03 schreef Rnnz het volgende:
Leuke geluidsopnames zijn dat altijd.
En je hoort ook goed z'n bereik; fantastisch om te horen hoe groot dat was.
pi_83357756
quote:
Op zondag 27 juni 2010 13:53 schreef Rnnz het volgende:

Geloof ik vrij weinig van eerlijk gezegd...
pi_83359048
Je hoort op This Is It toch ook dat z'n stem een stuk dieper is? Ik geloof het eigenlijk wel. Niet dat hij een Barry White stem heeft, maar dat hij af en toe een hoge stem fakete.
pi_83359879
quote:
Op zondag 27 juni 2010 15:15 schreef Rnnz het volgende:
Je hoort op This Is It toch ook dat z'n stem een stuk dieper is? Ik geloof het eigenlijk wel. Niet dat hij een Barry White stem heeft, maar dat hij af en toe een hoge stem fakete.
L

Lisa Marie heeft dat ook wel eens gezegd, dat ze m ontmoette, en verbaasd was dat hij ook gewoon normaal kon praten
pi_83360170
Ik denk dat hij gewoon een groot bereik had maar voornamelijk zijn hoge stem gebruikte. Dat hij ook laag kon zingen was inderdaad wel duidelijk de laatste jaren maar ik denk dat de hoge stem evengoed echt was. Je kan immers geen stem gebruiken die je niet hebt, en al helemaal niet wanneer je (moeilijke nummers) zingt.
pi_83361732
Sowieso denk ik dat het voor een zanger niet goed kan zijn om je stem anders te belasten door dus een ander stemgeluid op te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')