abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82686040

Wie is Michael Jackson?
Michael Joseph Jackson (Gary (Indiana), 29 augustus 1958) is een Amerikaanse popzanger. Hij geldt als een van de meest succesvolle artiesten van de 20e eeuw, zo niet de succesvolste. Michael Jackson onderscheidt zich door zijn herkenbare castraatachtige zangstem, zijn typische dansbewegingen en zijn grote muzikale diversiteit. Op 25 Juni 2009 is Michael Jackson overleden. Hij werd 50 jaar oud.
SPOILER: Uitgebreidere omschrijving
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

_-====================================Albums===================================-_
********************************************************Jaren 70********************************************************
------------------1972------------------------------1973------------------------------1975------------------------------1979---------
----------Got to Be There-----------------Music & Me----------------Forever, Michael----------------Off the Wall---
-----------------Ben--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
********************************************************Jaren 80********************************************************
----------------------------------1982-------------------------------------------------------------1987------------------------------------
--------------------------------Thriller-------------------------------------------------------------Bad------------------------------------
********************************************************Jaren 90********************************************************
----------------------------------1991-------------------------------------------------------------1995------------------------------------
------------------------------Dangerous------------------------------HIStory: Past, Present and Future, Book I------
********************************************************Jaren 00********************************************************
----------------------------------------------------------------------2001---------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------Invincible------------------------------------------------------------------
`*===============================================================================*`

+++++++++++++++++++++++++++Nederlandse/Engelse Wikipedia pagina++++++++++++++++++++++++
Zijn singles discografie
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Niet uitgebrachte nummers

Verdere links:
Officiële Michael Jackson Website
Alle films en TV gerelateerde dingen waar hij ooit aan heeft meegheholpen of in heeft meegespeeld
Officiële Youtube pagina
Enorm uitgebreide database met foto's

Michael Jackson #90 - You're Just A Product Of Loveliness
Michael Jackson #85: Met tributes van Ali B en Anny
Michael Jackson #84: over Billie Jean, Beat It en Thriller
Michael Jackson #83: Nieuwe muziek in november!
Michael Jackson#82 - You know that love survives
Michael Jackson#81: gone, but never forgotten
Michael Jackson #80: Like a comet.. blazing 'cross the sky..
Michael Jackson #79: the one and only
(My Name Is / Move Like) Michael Jackson #78
Michael Jackson #77 - The legendary King of Pop
Michael Jackson #76 - Still the King of Pop..
--
SPOILER: Oudere delen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met dank aan Rhytmicalremedy voor wat hulp aan de banners
pi_82686098
Excuus voor de vertraging in het openen van dit nieuwe topic, ik kreeg ineens bezoek. Met dank aan Dynd voor het ontwerpen van de OP.

Laatste post:
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt, ik wist niet eens dat Katherine een boek had geschreven Is t een beetje wat?

Ik ben vooral op zoek naar inderdaad biografische boeken, zoals die van Ian Halperin maar dan niet zo kut.
pi_82686459
Op de site van jetsi kun je boeken van michael online lezen

http://www.jetzi-mjvideo.com/books/
pi_82686493
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef tisikke het volgende:
Op de site van jetzi kun je boeken van michael online lezen

http://www.jetzi-mjvideo.com/books/
pi_82686534
oeps sorry
pi_82688037
Dank je! Boeken lees ik liever echt als boek, maar het is leuk om even rond te neuzen op die site. Overigens, ik had geen flauw idee dat die website nog bestond, ik was hem zelfs al compleet vergeten. Daar zat ik tien jaar geleden altijd op te kijken! En hij ziet er nog precies hetzelfde uit Grappig om terug te zien!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:46:11 #7
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82689473
Ah, hier zijn we

Die foto van het "Will you be there" optreden...zo mooi.
En goede TT.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:29:09 #8
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_82698352
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 10:09 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat staat ook al hierboven hoor.
Dat van AEG zag ik nergens staan hoor, dat stond ook pas net op TMZ toen ik het poste.
You will allways be my hero...
pi_82699683
Goed zo. Deeltje 91 ==> Foto 91.
-
  zaterdag 12 juni 2010 @ 20:56:41 #10
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82720182
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:29 schreef MJ44ever het volgende:

[..]

Dat van AEG zag ik nergens staan hoor, dat stond ook pas net op TMZ toen ik het poste.
Oeps, hier is sorry op zijn plaats. Ik heb het even teruggezocht, en idd: dat van AEG had ik nog niet erop gezet, dat was ik van plan, maar vergeten. Dus sorry MJ44ever
Zal het nog even doen voor de volledigheid:

Lawyer for Michael Jackson's Dad Targets AEG

Originally posted Jun 10th 2010 7:17 AM PDT by TMZ Staff

TMZ has learned ... Joe Jackson's lawyer is now gunning to make AEG one of the bad guys in Michael Jackson's death.

TMZ has learned Brian Oxman, Joe's lawyer, will file two complaints with government agencies -- alleging AEG abused Jackson in a way that led to his death.

Sources tell us ... Oxman plans to lodge a complaint with the United States Attorney General, alleging AEG violated the Americans with Disabilities Act. Specifically, we're told Oxman's theory is that AEG knew Michael was a drug addict and was effectively disabled, yet he was pressured to keep a grueling and dangerous work schedule to prepare for the London concerts.

We're also told Oxman plans to file a complaint with the Medical Board of California, alleging AEG was dictating Michael's medical treatment to the point it became the unauthorized practice of medicine.

Sources say Oxman will soon file a wrongful death lawsuit against Dr. Conrad Murray, alleging he was responsible for Michael Jackson's death. We're told Oxman will not name AEG when he files, but may add the company as a defendant if the discovery process unearths evidence that AEG is culpable.

Attorney Charles Peckham, Dr. Murray's lawyer, would not confirm the story, but tells TMZ, "Mr. Oxman has some questions with regard to AEG's participation in the last days of Michael Jackson's life and he should ask those questions."

We spoke with Michael Roth from AEG, who had no immediate comment.

UPDATE: Brian Oxman tells TMZ the complaints with the Attorney General and the Medical Board of California will both be filed before the anniversary of Michael's death -- June 25.

[ Bericht 0% gewijzigd door Robijn48 op 12-06-2010 21:29:08 ]
Leef en Laten Leven
pi_82722215
Verbaast me niks van AEG... Zouden zij bewust gelogen hebben toen ze in de pers zeiden dat Michael 100% fit en gezond was? Michael zou toch een uitgebreide medische test zijn ondergaan...
pi_82725041
Dit hebben jullie misschien al gezien, maar goed. Ik vind het zo grappig hoe hij in de derde minuut over Bashir praat

zondag 13 juni 2010 @ 14:08:22 #13
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82740334
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef gifkwal het volgende:
Verbaast me niks van AEG... Zouden zij bewust gelogen hebben toen ze in de pers zeiden dat Michael 100% fit en gezond was? Michael zou toch een uitgebreide medische test zijn ondergaan...
Geen idee...ik heb geprobeerd gedurende het afgelopen jaar daar meer berichten over te vinden, maar op een gegeven moment hield de berichtgeving daarover op. Het is nog altijd heel onduidelijk, welke rol AEG gespeeld heeft.
Ik weet wel dat er dat groepje trouwe fans was, die heel dicht bij hem mochten komen, en die zich ontzettend zorgen maakten over hem de tijd voordat hij stierf. Hij zou hartstikke dun zijn, en hij zou hen hebben gezegd dat ie die 50 concerten helemaal niet aan kon. Zij hebben hem toen brieven geschreven waarin ze hem op het hart drukten toch vooral aan zichzelf te denken. Zij waren ook degenen die tegen het uitkomen van This is it waren.
Leef en Laten Leven
  zondag 13 juni 2010 @ 14:09:34 #14
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82740377
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 22:45 schreef gifkwal het volgende:
Dit hebben jullie misschien al gezien, maar goed. Ik vind het zo grappig hoe hij in de derde minuut over Bashir praat

Alleen nog stukjes van zijn 45e verjaardag gezien, en deze niet, dus thanksss.
Ja, Bashir is a brat
Leef en Laten Leven
pi_82742128
Hopelijk is dat mysterie rond AEG 1 van de dingen waar meer duidelijkheid over komt tijdens de rechtzaak.

Toevallig lees ik net ergens dat het vandaag precies 5 jaar geleden is dat Michael werd vrijgesproken...
  zondag 13 juni 2010 @ 15:02:28 #16
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82742691
Oh ja! 13 juni!
Leef en Laten Leven
pi_82743658
Michael
-
pi_82747908

Ik krijg eigenlijk heel gemengde gevoelens bij het kijken van een filmpje als dit. Of eigenlijk voel ik me vooral verdrietig. Alsof dat allemaal voor niks is geweest, of zo...
pi_82750518
Dit filmpje is zwaar toepasselijk voor vandaag fans

-
pi_82755169
quote:
Vader Jackson geeft vrouw de schuld

AMSTERDAM - De vader van Michael Jackson is er heilig van overtuigd dat zijn vrouw schuldig is aan de dood van hun zoon. Volgens Joe Jackson had Katherine moeten ingrijpen in de situatie van Michael, maar deed ze dat niet omdat ze de privacy van haar zoon wilde waarborgen.

Joe Jackson vroeg zijn vrouw meerdere keren om in actie te komen, omdat hij naar eigen zeggen niet tot Michael kon doordringen.

"Als ze had gedaan wat ik vroeg, zou Michael vandaag nog bij ons zijn geweest", vertelt Jackson in een interview met het Britse tabloid News of the World. "Zij had het verschil kunnen maken."

Confrontaties

Volgens Joe greep zijn vrouw niet in, omdat ze niet van confrontaties houdt. Michael zou die eigenschap ook hebben gehad. Zijn vader was dan ook woedend toen de zanger zich liet overhalen tot het geven van vijftig concerten in Londen.

"Ik wist dat hij dat niet ging redden, maar ik had nooit gedacht dat hij zou overlijden."

Slaap

"Ik heb hem maar een paar keer gezien in zijn laatste maanden, maar hij zag er zwak en dun uit. Alsof hij slaap nodig had", vertelt Joe Jackson. "Hij had niet die glans in zijn ogen, die hij op het podium had. Ik wist niet dat hij verslaafd was, maar wel dat er iets niet goed zat."

Jackson moest op 25 juni van een fan vernemen dat zijn zoon op een brancard uit zijn huis werd gedragen. "Toen hoorde ik op het nieuws dat hij een hartaanval had gehad", vertelt hij.

Onderweg naar het ziekenhuis belde dochter La Toya dat Michael dood was. "Ik heb niet gehuild, misschien had ik dat moeten doen. Ik was zo kwaad dat mijn zoon was overleden."
© Novum
Joe
  maandag 14 juni 2010 @ 07:25:01 #21
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_82774067
Ik snap niet dat die Joe dat niet lekker voor zichzelf houdt.
Ze willen niet scheiden maar als je getrouwd blijft zonder liefde moet je je wel aan de normale regels houden. Wat een jackass.
You will allways be my hero...
  maandag 14 juni 2010 @ 09:45:06 #22
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82776262
Katherine Jackson's Lawyer Goes After Joe Jackson

Originally posted Jun 13th 2010 8:37 PM PDT by TMZ Staff

Joe Jackson's cruel attack -- that his wife, Katherine, is responsible for Michael's death, is but the latest in a rich history of reckless, untrue comments ... so says Katherine's lawyer and the lawyer for Michael Jackson's estate.

Katherine is not commenting on what amounts to her husband's declaration of war -- that she refused to "keep [Michael] cheered up" because she didn't want to invade his privacy, and he'd be alive today if she had.

Katherine's lawyer, Adam Streisand, tells TMZ, "The world knows that Mrs. Jackson has always been a loving mother and grandmother, and that she and Michael had a very special relationship." Streisand then drives it home: "The world also knows who Joe Jackson is and he seems bent on never letting us forget."

Howard Weitzman, lawyer for the Michael Jackson estate, tells TMZ, "The inference by Joe Jackson that Mrs. Jackson was in any way responsible for Michael's death is preposterous. Katherine Jackson was a supportive and loving mother throughout Michael's life. His love and respect for her is reflected in his estate plan."

Now here's how Joe may have screwed himself. He's not included in Michael's will and no matter how hard he tries to invalidate the will, he's going to end up with nothing in that department. The chances of Joe getting a court-approved allowance from the estate are slim to none. And Joe is trying to exploit Michael's name to make money, but his unauthorized attempts have pretty much been shut down by the estate. Ouch ... and true.

So the only thing Joe has been able to rely on ... Katherine's generosity in the money department. Looks like that gravy train may have finally left the station.

Ja en toch he...kan er best een kern van waarheid in zitten dat Katherine niet houdt van confronteren. Als je kijkt naar Michaels jeugd bijvoorbeeld, dan kan ik me dat best voorstellen, dat Katherine gewoon niet zo is. En dat ze al 80 jaar zo is.
Natuurlijk wil Michaels vader iemand de schuld geven, dat wel. Hij gaat nu achter AEG aan, en blijkbaar ook achter Katherine. Maar ik denk wel dat het hem oprecht dwars zit dat zijn zoon er niet meer is.
En dat Michael niet geholpen wilde worden, door niemand niet. Hij liet het niet toe. Omdat hij in ontkenning was.

[ Bericht 5% gewijzigd door Robijn48 op 14-06-2010 09:58:55 ]
Leef en Laten Leven
pi_82777327

Waar staan de letters CTE op zijn arm voor ?
pi_82781422
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:25 schreef Righteous het volgende:

Waar staan de letters CTE op zijn arm voor ?
Children of The Earth geloof ik, naam van de italiaanse fanclub. Hij droeg ook een armbandje ervan.
pi_82781503
Niks toe te voegen aan dit topic, behalve dat ik nu lekker het album Thriller aan het luisteren ben, en er nooit meer zo'n goede artiest als MJ zal komen

(kan er geen moonwalkend smiley komen op dit forum?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')