SPOILER: Uitgebreidere omschrijvingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_-====================================Albums===================================-_
********************************************************Jaren 70********************************************************
------------------1972------------------------------1973------------------------------1975------------------------------1979---------
----------Got to Be There-----------------Music & Me----------------Forever, Michael----------------Off the Wall---
-----------------Ben--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
********************************************************Jaren 80********************************************************
----------------------------------1982-------------------------------------------------------------1987------------------------------------
--------------------------------Thriller-------------------------------------------------------------Bad------------------------------------
********************************************************Jaren 90********************************************************
----------------------------------1991-------------------------------------------------------------1995------------------------------------
------------------------------Dangerous------------------------------HIStory: Past, Present and Future, Book I------
********************************************************Jaren 00********************************************************
----------------------------------------------------------------------2001---------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------Invincible------------------------------------------------------------------
`*===============================================================================*`
+++++++++++++++++++++++++++Nederlandse/Engelse Wikipedia pagina++++++++++++++++++++++++
Zijn singles discografie +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Niet uitgebrachte nummers
Verdere links:
Officiële Michael Jackson Website
Alle films en TV gerelateerde dingen waar hij ooit aan heeft meegheholpen of in heeft meegespeeld
Officiële Youtube pagina
Enorm uitgebreide database met foto's
Michael Jackson #90 - You're Just A Product Of Loveliness
Michael Jackson #85: Met tributes van Ali B en Anny
Michael Jackson #84: over Billie Jean, Beat It en Thriller
Michael Jackson #83: Nieuwe muziek in november!
Michael Jackson#82 - You know that love survives
Michael Jackson#81: gone, but never forgotten
Michael Jackson #80: Like a comet.. blazing 'cross the sky..
Michael Jackson #79: the one and only
(My Name Is / Move Like) Michael Jackson #78
Michael Jackson #77 - The legendary King of Pop
Michael Jackson #76 - Still the King of Pop..
--SPOILER: Oudere delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Rhytmicalremedy voor wat hulp aan de banners
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt, ik wist niet eens dat Katherine een boek had geschrevenIs t een beetje wat?
Ik ben vooral op zoek naar inderdaad biografische boeken, zoals die van Ian Halperin maar dan niet zo kut.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:50 schreef tisikke het volgende:
Op de site van jetzi kun je boeken van michael online lezen
http://www.jetzi-mjvideo.com/books/
Dat van AEG zag ik nergens staan hoor, dat stond ook pas net op TMZ toen ik het poste.quote:
Oeps, hier is sorry op zijn plaats. Ik heb het even teruggezocht, en idd: dat van AEG had ik nog niet erop gezet, dat was ik van plan, maar vergeten. Dus sorry MJ44everquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:29 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Dat van AEG zag ik nergens staan hoor, dat stond ook pas net op TMZ toen ik het poste.
Geen idee...ik heb geprobeerd gedurende het afgelopen jaar daar meer berichten over te vinden, maar op een gegeven moment hield de berichtgeving daarover op. Het is nog altijd heel onduidelijk, welke rol AEG gespeeld heeft.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:42 schreef gifkwal het volgende:
Verbaast me niks van AEG... Zouden zij bewust gelogen hebben toen ze in de pers zeiden dat Michael 100% fit en gezond was? Michael zou toch een uitgebreide medische test zijn ondergaan...
Alleen nog stukjes van zijn 45e verjaardag gezien, en deze niet, dus thanksss.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:45 schreef gifkwal het volgende:
Dit hebben jullie misschien al gezien, maar goed. Ik vind het zo grappig hoe hij in de derde minuut over Bashir praat
Joequote:Vader Jackson geeft vrouw de schuld
AMSTERDAM - De vader van Michael Jackson is er heilig van overtuigd dat zijn vrouw schuldig is aan de dood van hun zoon. Volgens Joe Jackson had Katherine moeten ingrijpen in de situatie van Michael, maar deed ze dat niet omdat ze de privacy van haar zoon wilde waarborgen.
Joe Jackson vroeg zijn vrouw meerdere keren om in actie te komen, omdat hij naar eigen zeggen niet tot Michael kon doordringen.
"Als ze had gedaan wat ik vroeg, zou Michael vandaag nog bij ons zijn geweest", vertelt Jackson in een interview met het Britse tabloid News of the World. "Zij had het verschil kunnen maken."
Confrontaties
Volgens Joe greep zijn vrouw niet in, omdat ze niet van confrontaties houdt. Michael zou die eigenschap ook hebben gehad. Zijn vader was dan ook woedend toen de zanger zich liet overhalen tot het geven van vijftig concerten in Londen.
"Ik wist dat hij dat niet ging redden, maar ik had nooit gedacht dat hij zou overlijden."
Slaap
"Ik heb hem maar een paar keer gezien in zijn laatste maanden, maar hij zag er zwak en dun uit. Alsof hij slaap nodig had", vertelt Joe Jackson. "Hij had niet die glans in zijn ogen, die hij op het podium had. Ik wist niet dat hij verslaafd was, maar wel dat er iets niet goed zat."
Jackson moest op 25 juni van een fan vernemen dat zijn zoon op een brancard uit zijn huis werd gedragen. "Toen hoorde ik op het nieuws dat hij een hartaanval had gehad", vertelt hij.
Onderweg naar het ziekenhuis belde dochter La Toya dat Michael dood was. "Ik heb niet gehuild, misschien had ik dat moeten doen. Ik was zo kwaad dat mijn zoon was overleden."
© Novum
Children of The Earth geloof ik, naam van de italiaanse fanclub. Hij droeg ook een armbandje ervan.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:25 schreef Righteous het volgende:
Waar staan de letters CTE op zijn arm voor ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |