quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef Dynd het volgende:
Beetje laat, maar:
[..]
Ben van plan meer nieuws te gaan posten in dit topic.
Inderdaad, dan komen die schulden ook een beetje raar over bij mij aangezien MJ nu al dit geld kan schenken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
![]()
Wat een geld heAan de ene kant al die schulden, aan de andere kant dit...blijft onduidelijk.
quote:Michael Jackson krijgt eigen cultuurcentrum
De vader van Michael Jackson gaat door met het oprichten van een kunst- en cultuurcentrum voor zijn overleden zoon. De bouw van het centrum in Michaels geboortedorp Gary moet volgend jaar van start gaan.
"Dit is een geweldige dag voor me", vertelt Jackson in Gary. "Het centrum is iets wat Michael en de familie altijd gewild hebben."
Michael bracht in 2003 voor het laatst een bezoek aan het dorpje. Toen maakte hij zijn plannen voor het kunst- en cultuurcentrum bekend. Concrete plannen voor de bouw zijn er nooit gemaakt.
De 'King of Pop' verliet op 11-jarige leeftijd Gary. Op dat moment werd hij bekend met 'The Jackson Five'. In dat jaar stopte ook een groot deel van de staalproductie in Gary. Het dorpje kent sindsdien grote werkloosheid. Het centrum moet veel banen scheppen in de regio, het zal naar verwachting zo' n 750 duizend bezoekers per jaar trekken.
@DePers.nl
De 25e heb ik ook nog een verjaardag, ik drink de gedachte aan zijn 'alweer een jaar dood zijn' dan wel weg, hoe zuur het ook isquote:Op maandag 7 juni 2010 15:37 schreef gifkwal het volgende:
Bedankt voor de info en de verwelkoming allebei
Ik hoop niet dat 1 van die hoorzittingen toevallig op de 25e gaat vallenHeb echt geen zin in die dag... het komt al snel dichterbij.
Leuk is dat he! Ik heb het geluk gehad behoorlijk wat te kunnen reizen het afgelopen jaar, en heb in Cambodja, Vietnam, Thailand, Dubai, Korea en dus Indonesië soortgelijke taferelen gezien. Heel veel mensen op straat met MJ shirts ook. Zelfs in de meest afgelegen plattelandsgebieden in Vietnam en zo. Echt gaaf.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef RSie het volgende:
even inhakend op die Lombokmevrouw hierboven.
Ik zat in Oktober enkele weken op de Filippijnen en daar zag je echt overal MJ.
CD winkels lagen stampensvol met CD's, zowel de officiele als allerlei verzamelaars en instrumentale uitvoeringen. Overal in de shoppingmalls zag je TII posters hangen en bij de Bioscopen zelf kon je er ook totaal niet omheen en stonden er cardboard cutouts etc.
in de grotere warenhuizen hingen ook genoeg soorten MJ shirts, helaas kon ik er maar eentje vinden die in mijn maat was, al is die nu een paar wasbeurtjes verder best strak geworden hahaha!!!
Klinkt heel gaaf ja! Waarom zou dat juist daar zo zijn?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:54 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Leuk is dat he! Ik heb het geluk gehad behoorlijk wat te kunnen reizen het afgelopen jaar, en heb in Cambodja, Vietnam, Thailand, Dubai, Korea en dus Indonesië soortgelijke taferelen gezien. Heel veel mensen op straat met MJ shirts ook. Zelfs in de meest afgelegen plattelandsgebieden in Vietnam en zo. Echt gaaf.
Ik weet niet, misschien omdat hij als 1 van de weinige Westerse sterren zo groot was dat hij zelfs tot in die gebieden doordrong. Ik heb ooit eens gelezen dat hij de meest bekende persoon op aarde was. Onderzoekers kwamen een stam tegen ergens diep in de Amazone waarvan ze dachten dat zij nog maar heel weinig contact hadden gehad met buitenstaanders, maar zelfs zij kenden MJquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:37 schreef Dynd het volgende:
[..]
Klinkt heel gaaf ja! Waarom zou dat juist daar zo zijn?
@NOSquote:Politie: fans naar graf Jackson
Fans van de vorig jaar overleden Michael Jackson krijgen waarschijnlijk toegang tot zijn graf. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
Op 25 juni, de sterfdag van de zanger, zouden fans beperkt toegang krijgen tot Forest Lawn begraafplaats. Ze mogen niet dicht bij het graf komen, maar moeten op gepaste afstand blijven. Het is nog onbekend of er een limiet wordt gesteld aan het aantal fans dat naar binnen mag.
Jackson overleed vorig jaar aan een hartstilstand, veroorzaakt door een foute combinatie van medicijnen. Er loopt nog een onderzoek naar zijn dood.
Mijn god... waarschijnlijk was dat gewoon een extreem domme analfabeet of zo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 07:32 schreef MJ44ever het volgende:
Maar dan hebben ze ook geen nieuws of internet ofzo. Hoe kan je hem dan niet kennen?
Ik kende ooit een Joheva Getuige van school en hij kende Michael Jackson ook niet. Maar ook Clinton niet, ik snapte er niks van. Hoe kan je van het leven 'gebruik' maken en Clinton niet kennen? (Hij was toen president).
Dat staat ook al hierboven hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:26 schreef MJ44ever het volgende:
Ik lees net op TMZ dat de rechtzaak op 14 juni begint.
En ik lees ook dat Joe Jackson AEG wil aanklagen. Zij zouden hebben geweten dat MJ drugsverslaafde was en toch hebben ze hem afgebeuld.
Er blijft iets raars in die familie, vooral de twitter van Randy zeggen veel. Allemaal vage dingen over Oxman terwijl Joe juist met 'm werkt.
Dit wordt nog leuk allemaal.
Misschien dat boek van Katherine Jackson?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:39 schreef gifkwal het volgende:
Hebben jullie nog boeken over MJ die aan te raden zijn? Moonwalk heb ik uiteraard gelezen, Dancing the Dream ligt ook voor de hand, Magic & the Madness van Taraborelli () heb ik gelezen. Heeft iemand Redemption gelezen of dat andere pro-MJ boek (weet ff niet meer welke?). Aanraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |