Maar wel MJ related.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef gifkwal het volgende:
Maar bijvoorbeeld foto's van de kinderen of nieuws over de rechtzaak? Heeft allemaal niks meer met muziek te maken.
Ja maar was dat niet een beetje het regelement van de MUZ pijler, dat er niet mocht worden afgedwaald in showbiz-achtige posts? Voor mij persoonlijk maakt het niet uit hoor als dat gebeurt. Echte roddeltantes zijn we hier toch niet.quote:
Nou ja, een samenvoeging is een samenvoeging....MUZ en SHO samen...een merge...en met dat laatste ben ik het helemaal eens.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:13 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ja maar was dat niet een beetje het regelement van de MUZ pijler, dat er niet mocht worden afgedwaald in showbiz-achtige posts? Voor mij persoonlijk maakt het niet uit hoor als dat gebeurt. Echte roddeltantes zijn we hier toch niet.
Zoals ik eerder zei, dat was voordat het SHO topic weer een nieuw leven kreeg ook allemaal in MUZquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef gifkwal het volgende:
Maar bijvoorbeeld foto's van de kinderen of nieuws over de rechtzaak? Heeft allemaal niks meer met muziek te maken.
Okidoki dan. Zijn er nog mensen tegen?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, dat was voordat het SHO topic weer een nieuw leven kreeg ook allemaal in MUZ
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:23 schreef Robijn48 het volgende:
Ik herinner me dat er een tijdje geleden al overlegd werd over een merge...maar dat werd op het laatste moment door een mod afgeblazen, dat vond ik toen al jammer. En begreep het ook niet zo goed
Maar na deze post waren er opeens een paar mensen die het onnodig vonden (welke overigens geloof ik op dit moment helemaal niet meer te zien zijn in SHO)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef static het volgende:
MUZ mods gaan accoord, deze laten we vollopen en dan over naar MUZ.
Klopt, zoals ik zei: eerst was het akkoord, en toen werd het alsnog afgeblazen. Dus laten we hopen dat dat nu niet weer gebeurt.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[..]
Maar na deze post waren er opeens een paar mensen die het onnodig vonden (welke overigens geloof ik op dit moment helemaal niet meer te zien zijn in SHO)
Ofwel, laat het huidige SHO topic lekker vollopen en discussieer/post vervolgens gewoon in MUZ, the old-fashioned way![]()
Lol, nee, een aantal mensen waren het niet met static eens, zoals ik het nu teruglees is er geen enkele mod die er bezwaar op had...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik zei: eerst was het akkoord, en toen werd het alsnog afgeblazen.
Ja nee, maar het is toch zo dat de mod uiteindelijk beslist...en hij had uiteindelijk besloten van niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Lol, nee, een aantal mensen waren het niet met static eens, zoals ik het nu teruglees is er geen enkele mod die er bezwaar op had...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef Robijn48 het volgende:
Wat we ook kunnen doen is aan Static vragen in FB of het okee is. En dan gelijk laten sluiten? What do you all think.
Ofwel, don't bother. Laat SHO nou maar lekker vollopen en ga dan hier verder. Lijkt me sterk dat er nu opeens door een mod moeilijk over wordt gedaan, zeker gezien het overgrote deel van de posters zowel in SHO en MUZ actief zijn en veel hetzelfde wordt gepost.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:16 schreef static het volgende:
Mij boeit het absoluut niet of deze reeks hierblijft of over gaat naar MUZ, dat is aan jullie.
Ik ga ook maar eens terug zoeken en lezen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Ofwel, don't bother. Laat SHO nou maar lekker vollopen en ga dan hier verder. Lijkt me sterk dat er nu opeens door een mod moeilijk over wordt gedaan, zeker gezien het overgrote deel van de posters zowel in SHO en MUZ actief zijn en veel hetzelfde wordt gepost.
Ga dat maar eens doen ja. Sterker nog, het was static die het idee opperdequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens terug zoeken en lezen.
Vertel me even in welk topic we het erover hadden??quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga dat maar eens doen ja. Sterker nog, het was static die het idee opperde
Je kan toch gewoon mijn OP gebruiken? Die topicnummering klopt helemaalquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:51 schreef Dynd het volgende:
Ik heb alle SHO topics linkjes in dit topic (OP) gezet. Had niet door dat ik halverwege een foutje had gemaakt, kon ik weer opnieuw beginnen.
Gewoon klikken op de link in die post die ik heb gequotequote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vertel me even in welk topic we het erover hadden??
Heb jij een SHO OP dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon mijn OP gebruiken? Die topicnummering klopt helemaal![]()
[..]
Gewoon klikken op de link in die post die ik heb gequote
Oh, verkeerd begrepen denk ik. Dacht dat je enkel de SHO links in dit topic had gezet ofzoquote:
Die zijn toch helemaal niet rullevant joh.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:51 schreef Dynd het volgende:
Ik heb alle SHO topics linkjes in dit topic (OP) gezet. Had niet door dat ik halverwege een foutje had gemaakt, kon ik weer opnieuw beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |