het was om half 12 pas afgelopen of ben ik nu gekquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vanavond serie rond Jacksons begonnen, rtl 4, was om half elf afgelopen.
Ik vond bepaalde stukken zeker de moeite waard.
Ga het overleggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ben ik het op zich wel mee eens. Nu worden er in twee topics vrijwel hetzelfde gepost (afgezien van wat muziekgerelateerde dingen dan). Zou het dan ook even aan de mods in MUZ kunnen worden voorgelegd? Anders beginnen die misschien te zeuren dat het soms teveel op SHO gaat lijken daar![]()
Mooiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef static het volgende:
MUZ mods gaan accoord, deze laten we vollopen en dan over naar MUZ.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Maar niet over de haarkleur van de kinderen gaan zeiken in MUZ dan. Of over het haar van Jermaine.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:50 schreef Moonwalk het volgende:
Ja dan mag ik nergens meer over haren zeuren zegIk kies er niet voor om dit hele topic naar MUZ te doen
ik denk dat static er al een tijdje op zat te loeren om t hier af te sluiten en met de overlap een mooi excuus heeft gevonden om t te doen, maar feit is dat we in MUZ beperkt worden in wat er besproken kan/mag worden en wat nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:18 schreef Moonwalk het volgende:
My thoughts exactly, kan een mod misschien goed uitleggen waarom we naar MUZ moeten?Behalve dat het nu toevallig even tegelijkertijd over "The jacksons" ging... Ik lees altijd mee in MUZ maar post er eigenlijk niet echt. Hier kan je over vanalles en nog wat praten en daar moet je toch wel oppassen dat het niet de hele tijd gespeculeer en dergelijke is. Ik vind het hier meestal luchtiger dan daar.
Houd je waanideeen svp voor je.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik denk dat static er al een tijdje op zat te loeren om t hier af te sluiten en met de overlap een mooi excuus heeft gevonden om t te doen, maar feit is dat we in MUZ beperkt worden in wat er besproken kan/mag worden en wat niet
dat t gisteravond toevallig even in beide topics over de j5 ging, mag geen reden zijn om de boel maar dicht te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |