Nee, en ik denk dat MJ meer dan genoeg ver van middelmatige nummers heeft liggen die, zij het met wat produceerwerk weg te halen schoonheidsfoutjes, alleen maar zijn talent gaan bevestigen. Als dat niet zo is, heeft ie verdomd weinig goede muziek geschreven in die 30 jaar solocarriere.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ben je niet bang dat zijn reputatie beschadigd wordt.. als er allemaal middelmatige.. slecht geproduceerde songs worden uitgebracht?

Vanavond serie rond Jacksons begonnen, rtl 4, was om half elf afgelopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb ik iets gemist trouwens? Of was het de moeite niet waard

http://www.rtl.nl/compone(...)ie_Jackson_s1_a1.xmlquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:11 schreef Moonwalk het volgende:
Weet iemand of het online te zien is? Op rtlgemist zie ik niks

Weinig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb ik iets gemist trouwens? Of was het de moeite niet waard

Nee, klopt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Weinig.
4 Jacksons die menen dat ze relevant zijn zonder Michael...
Ze hebben het steeds over "the fans"....
Pfff, ik ken eigenlijk niemand die wild wordt van The Jacksons zonde Michael

Daar doe je de broers toch echt tekort..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Weinig.
4 Jacksons die menen dat ze relevant zijn zonder Michael...
Ze hebben het steeds over "the fans"....
Pfff, ik ken eigenlijk niemand die wild wordt van The Jacksons zonde Michael

euhm, volgens mij zt hier een behoorlijk verschil tussen;quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef Moonwalk het volgende:
McHammer had vroeger ook zulk haar, Jermain is niet met de tijd mee gegeaan hihih

ach, zolang ze hun haargrens niet met markeerstiften hoeven bij te tekenen en er smakelijk uitzien voor de rest ben ik tevredenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:09 schreef matthijst het volgende:
Hehe, als die kleinzonen succesvol zijn (of weer worden ala 3T) krijg je weer gejank dat het MJ imitaties zijn. Ala Ne-Yo, Timberlake, Usher.... Al die mannetjes die MJ zelf wel goed vond, maar die om een of andere reden voor z'n 'fans' te min zijn

Lead singer is iets anders dan dead singer hèquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:53 schreef matthijst het volgende:
Mwah, ze waren succesvol tot Michael ermee kapte. En tuurlijk: het was een goede band, maar NU zit er geen hond op ze te wachten.
2300 Jackson Street verkocht wereldwijd 500.000 exemplaren, in 1989, MET Michael, die toen nog volop met Bad in de belangstelling stond.... Waarom denken ze nu opeens succesvol te kunnen en/of moeten zijn? Denken ze dat de wereld, nu MJ dood is, opeens wel staat te springen om 4 oude gekken die hun J5 dansjes gaan proberen te doen?
En nog erger: die nieuwe muziek proberen te maken
Beetje golddiggen is het wel: "Prior to the debut of the series, the show had initially been filmed as a one-off hour-long special about the The Jacksons (minus lead singer Michael), and their intention to release an album and begin a tour in celebration of the band's fortieth year in music."

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
euhm, volgens mij zt hier een behoorlijk verschil tussen;
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]

Ben ik het op zich wel mee eens. Nu worden er in twee topics vrijwel hetzelfde gepost (afgezien van wat muziekgerelateerde dingen dan). Zou het dan ook even aan de mods in MUZ kunnen worden voorgelegd? Anders beginnen die misschien te zeuren dat het soms teveel op SHO gaat lijken daarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef static het volgende:
Zullen we hier maar langzaam een einde aan breien in SHO? In MUZ loopt een soortgelijk topic, als er wereldschokkende gossips worden gevonden m.b.t. Michael kunnen we eventueel hier verder.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |